Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2551
Jeg ska opperere i morra og skal ha narkose. Kommer jeg til å drømme, kommer kroppen til å slappe av og vil REM fasen sje!?
Når jeg fikk narkose var jeg helt "slått ut". Ingen drømmer eller følelser, du våkner noen timer senere bare.
grønnsak
Oransje's Avatar
Trådstarter
Hmm... virker nesten som om hjernen bare dør.
Det spørs kanskje på hvor mye du får, men vanlighvis så merker du ingenting. Alt blir bare svart, også våkner du senere. Se på det som at du blir slått bevisstløs kanskje..
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Jeg ska opperere i morra og skal ha narkose. Kommer jeg til å drømme, kommer kroppen til å slappe av og vil REM fasen sje!?
Vis hele sitatet...
Har selv fått narkose ved en 10-talls anledninger, det som skjer (hvertfall med meg) er, uavhengig av om du får maske eller sprøyte (i kanyle), er at du vil føle en en uimotståelig trang til å sove. Så vil du ikke huske noen ting før du blir vekket fra narkosen, men jeg har opplevd at jeg, når jeg ligger på oppvåkningen, hører stemmer så fort jeg prøver å sove, som et slags ekko av ting som har blitt sagt under operasjonen. Dette har bare skjedd en gang, etter en lengre operasjon.

Lykke til, det er over på et blunk, bokstavelig talt.
Sist endret av Veggen; 1. oktober 2010 kl. 02:29.
Når jeg fikk narkose så virket det som jeg bare ble koblet ut. Ingen erindring av drømmer eller noe. Ble bare svart.
grønnsak
Oransje's Avatar
Trådstarter
Da kommer jeg med statusraport!

Jeg spurte om jeg fikk narkose nå, så sa dem ja også husker jeg ikke mere Våkne opp var ekstremt digg, hvis du ser bort fra smertene :P
Nemlig. Du sovner, og våkner. Det er digg når man våkner. Flaks at jeg tåler narkose, det er folk som våkner med oppkast i ansiktet. Men jeg husker en gang jeg fikk narkose, så var jeg så morragretten at det svei.
Har vel fått narkose 9 ganger eller noe, skal få en om 2 uker igjen.