Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1243
Ønsker gjerne kritikk på disse 2 visit kortene.

http://home.halden.net/fatalt/visit01.jpg
http://home.halden.net/fatalt/visit02.jpg


Takk på forhånd.
Sist endret av drazel; 23. juni 2007 kl. 13:41. Grunn: link feil
Personlig syntes jeg visit kortene var alt for mørk og kjedelig.
Prøv med lys bakgrunn, virker mer nøytralt samt mer oppsiktsvekkende etter min mening.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Kunne godt vært lysere IMO. Jeg har alltid sett visittkort som Mørk-på-lys og ikke lys-på-mørk
Edit; noen bilder hadde heller ikke gjort noe, bare pass på at det ikke blir for mye dill
Sist endret av robhol; 23. juni 2007 kl. 14:01.
Minner meg litt om Svein svendsen trafikkskole sin logo. Men ellers fine og greie kort.
Sist endret av Cutoff; 23. juni 2007 kl. 14:04.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Som de andre har sagt bør det være lyse kort. Jeg ville også kanskje valgt en litt mer feminin farge dersom det gjelder en modell; rosa/rød. Men det er jo bare min mening. Jeg vil også anbefale å lage de mest mulig minimalistiske, der navn osv står i fokus.

Denne er jo ganske fin syns nå jeg (viss det hjelper som inspirasjon):
http://www.deviantart.com/deviation/55610303/
Sist endret av mkey; 23. juni 2007 kl. 14:12.
Jeg synes de var stygge. For mye svart tomrom rundt det første, og vonde farger jeg ikke forbinder med glamourmodeller.
Det andre var helt greit - men var noe som ikke stemte der òg, som jeg ikke helt kan sette fingeren på. Tror en lysere bakgrunn ville gjort underverker.
Stygge var de da vel ikke. Det skal ikke sprute av farger heller.

Det første ser ganske greit ut. Jeg liker ikke måten du skriver ".name", ".mob", etc. Det er ikke opplagt hva det betyr for alle som leser det, selv om det bør være ganske innlysende for de fleste nerder. Fonten kunne vært mer lesbar - usikker på hvordan denne vil ta seg ut på trykk (den som er brukt på det som ikke er logoen). Synes også den egentlig ser litt billig ut...

Kort nummer to: Den nederste teksten er alt for spinkel og tynn og vil sannsynligvis ikke se bra ut på trykk (vanskelig og smått å lese). Den grønne streken tvers over ser bare litt merkelig ut. Jeg ville ha jobbet mer med alt som er under logoen på dette kortet. Skjønner ikke hvorfor du skal bruke forkorterlser som "mob." på et visittkort - det tar da virkelig ikke så lang tid å skrive det helt ut, og det ser heller ikke kunstnerisk ut å bruke forkortelser i denne sammenheng.
er enig med de andre, syns du skulle ha hatt litt lysere farger, slik at man fikk mer lyst på dem. Det hadde gjort susen.
Ikke at det har så veldig mye med korta å gjøre, men Elisabeth har den mest rævva epostadressen jeg har sett. Tre (3) underscores!
Sitat av DonTomaso
Ikke at det har så veldig mye med korta å gjøre, men Elisabeth har den mest rævva epostadressen jeg har sett. Tre (3) underscores!
Vis hele sitatet...
Ah. Glemte å nevne dette også. Det ser skikkelig dårlig ut med sånne fjortis-adresser eller adresser med nick i brukt i proff sammenheng. Ville for all del opprettet en annen adresse, eller droppet å skrive den i det hele tatt.
Stilig font var det hvertfall, men tøft av "make-up artist" stod sentrert under navnet på nr. 2. Allikevel var det et eller annet som var litt feil, kanskje navnet var litt for stort på det siste. Usikker, jeg greier egentlig ikke helt å sette fingeren på det. Prøv med litt mer feminin stil.

Smart å legge ut fullt navn, nummer og mail på en plass som dette, forresten.
Sitat av Epinosa

Smart å legge ut fullt navn, nummer og mail på en plass som dette, forresten.
Vis hele sitatet...
Spesielt med tanke på at en modell sikkert ikke er så stygg :P


Syns kortene var meget kjipe, de var for mørke, sa litt for lite om personen.

Lag kortet litt lysere og kanskje med litt generell info om personen/jobben de kan utføre på baksiden
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sier meg enig i endel kommentarer her, kortene ble ALT for mørke, jeg har faktisk aldri sett en seriøs person med et svart\mørkt visittkort :-)

De appelerte iallefall ikke til meg.
jeg ville ikke valgt å bruke en hotmail-addresse i jobbsammenheng uansett. virker litt useriøst etter min smak. Visittkortene var fine, men litt for "fancy" på en måte.
Syntes det første kortet var kult! Det så proft ut

Er det glamour model det står på det første for det var ikke lett å se den siste bokstaven!

Visittkortene var fine, men litt for "fancy" på en måte
Vis hele sitatet...
- Glamour model og make-up artist, kortene burde se fancy ut!

BTW: Det andre kortet så jævlig ut
Offtopic: Har du bilde av denne glam modellen ? :P Kjekt å vite hvem det er nå som jeg har mob nummer og msn..
syns de var fete
foruten er stygge hotmail adressen til den første
med 3 understreker