Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1286
Heisann,
har seg sånn at når jeg kjedet meg etter jobb, begynte jeg å spille litt på dette spillet
Gateway

Nå har jeg blitt stående fast på en verden altfor lenge, og lurte på om noen av dere har spilt spillet, og skjønner hva jeg skal gjøre der er?

Jeg har fikset tv'en, kommet meg ut av rommet, og kommet inn på en 8 kantet arena, med 6 lys over meg. Skjønner absolutt ingenting av dette rommet, så hvis noen har kommet dit, kan de fortelle hva de gjorde?
har kommet til en bro men hav er fargene?
Sist endret av flight; 31. oktober 2006 kl. 23:16.
se på pærene er et tips. De kan hjelpe deg
enkelt. sleit med tv'en though
Jeg er ved der du skal se igjennom et "teleskop"! Åssen skal jeg ordne det?
har blitt hekta nå. heroin spill!
Har du kommet langt da?
Kjipt at spillet er så kort, "lys-rommet" er siste level.
hihi, lett men det har blitt flere levler siden sist jeg spillte det, så kommer vel kansje flere en gang i fremtiden og?
Det var ikke så veldig vanskelig, tok det ganske kjapt. Og ja, du blir hekta!
Sitat av wargriff
Jeg er ved der du skal se igjennom et "teleskop"! Åssen skal jeg ordne det?
Vis hele sitatet...
Hehe, den delen er min favoritt.
Tips: Ting er ikke alltid som de ser ut, haha.
Alt gikk kjapt, helt til pærene, men jeg finner det sikkert ut..
Det skjer jo ingenting i rommet .. .. lite logisk.

Edit: Nvm, jeg så det rett etterpå
Aww, så er det slutt allerede.
Morsomt spill.
Sist endret av TanteSpiker; 6. november 2006 kl. 15:50.
Jeg driver på den med teleskopet nå...
I vinduet har jeg nå sett:
p
omvent 3
omnvent 3
p
omvent 3
omvent r

Jeg tror kansje dette kan tolkes som 933937 (hvis man gjør det speilvent) eller noe i den duren, men det funker ikke :/

Er jeg inne på noe, eller er jeg helt på villspor?
Du var kul og sånt for å ha funnet svaret, men please ikke gi spoilere sånn.
Du er inne på noe ja, men du gjør det feil.
Sist endret av TanteSpiker; 6. november 2006 kl. 16:11.
Beklager så meget hvis jeg røpa noe altså...
Hva er det jeg ikke har sjønt a? tolkinga av nummerne? :/

Edit:
jeg har klart det nå =)
Sist endret av dobbeltve; 6. november 2006 kl. 16:43.
TV-en får jeg ikke til, noen tips?

Gjerne en spoiler med tekst som forsvinner i bakgrunnen (så markerer de som vil se den).
har prøvd ganske lenge på den levelen dær du skal få to lemmer til og dette ned, har prøvd alle fargekobinasjoner som går an, er det noen som har et hint?
Faen å enkelt spill detta egentlig var a =)
<skryt>det var det med teleskopet jeg satt fast lengst på, og det kan ikke ha vert mer enn 10 min
</skryt>

SniperX:
****ADVARSEL! IKKE SE DE SOM IKKE VIL HA HINT****
<hint>dørene</hint>
Spoilah:

[color=White][color=Black]TV-rommet:[/color]
TVen har noen kanaler som ikke virker, se bort ifra disse.
Så begynner du å klikke rundt på de til du ser en gul skikkelse gå rundt i huset. Så velger du kamera-kanaler slik at du følger etter karen helt til han stopper i ett av rommene. Da klarer du kanskje rekkefølgen?
[color=Black]
Lyspære-rommet:[/color]
Du har 6 lyspærer som blinker 6 forskjellige antall ganger - samtidig har du 6 forskjellige farger.

[/color]
Sitat av SnippeX
har prøvd ganske lenge på den levelen dær du skal få to lemmer til og dette ned, har prøvd alle fargekobinasjoner som går an, er det noen som har et hint?
Vis hele sitatet...
[color=Black]Til SnippeX:
[/color][color=White]Du må få med deg at når dørene får lik farge, så kan du gå gjennom den ene, og komme ut på andre siden.[/color]
Sist endret av Matthiesen; 6. november 2006 kl. 17:15.
Arti, men kort ja.

Noen som har linker til andre lignende spill som kan ødelegge skolehverdagen?
slettes ikke verst spill klarte alt ganske lett utenom lysene! men skjønte det etter 5-10 min
Finner ikke ut av det teleskopet jeg!! Argh!
Hint:
[COLOR=White]Se på vinduet ca. 3 ganger, og så må du se for deg at det er personen på innsiden som skriver [/COLOR]
Sitat av Frenor
Hint:
[COLOR=White]Se på vinduet ca. 3 ganger, og så må du se for deg at det er personen på innsiden som skriver [/COLOR]
Vis hele sitatet...
Det har jeg fått med meg, med jeg skjønner det enda ikke... Hvilket tall er det som er p?`Det stemmer bare ikke! :P
[COLOR=White]Kan vel bare være et tall vis du ser det speilvendt, eller bakfra.[/COLOR]
Nå som vi var inne på hjernetrimspill og de fleste ser ut til å ha klart "Gateway" (og jeg slipper å lage en egen tråd)

Noen som klarer hele denne? http://goobike.com/game/game-data/ONE_OFF/oneoff_e.html ?

Kommer ett godt stykke, men stopper når jeg har klart å samle alle delene, låst opp låsen på det fremste hjulet og alt er brukt bortsett fra den fjernstyrte sykkelen og fjernkontrollen. Ble lei av å sitte å trykke
Tips ta about item på den fjernstyrte sykkelen, også klikker du litt på den å bruker kontrollen.