Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 700
[COLOR=Red]Fable 2[/COLOR] kommer jo snart å elsket bare fable TLC.
men når kommer enklig det ut? jeg har søkt litt runnt etter releasedato men har finni så utrolig mye forskjelig en sto det 10.05.08 en anden sto det 31.12.08 men lurer på om dere vet om noen releasedato?

glader meg noe sykt til Fable 2..

er det noen andre som gjør det?
Sist endret av kingliva; 28. mai 2008 kl. 11:11.
Ser frem til det spillet ja, håper det blir litt bedre enn det forrige. Syns det var litt for kort, virket nesten som om produsentene bare gikk tom for ideer og tid og fant på en eller annen tullete slutt på spillet. men men, veldig underholdene og veldig stort potensiale
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
http://www.tothegame.com/search.asp?title=fable+2

To the game er ganske til å stole på når det gjelder datoer, mao kommer spiller Q4 (fjerde kvartal 2008).
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
helt enig med prometheus. det ble litt for kort :/
men fable 2 kommer til og bli veldig bra håper jeg

Tusen takk AtXbYeA, men hva er Q4?
Fable 2 kommer Q4 2004 altså siste kvartal, altså høsten. Det er 4 kvartal i et år. Altså senest kommer spillet 31 desember.
et år har 4 kvartal(kvartal=q). Et kvartal = tre mnd. så spillet kommer ut fra okt-des
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
Takk
Lærer noe nytt vær dag
men er det så få som gleder seg til Fable 2 :S
det er trist :/
Sitat av kingliva
Takk
Lærer noe nytt vær dag
men er det så få som gleder seg til Fable 2 :S
det er trist :/
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er få som gleder seg til fable 2, selv har jeg gledet meg fra starten av. =)
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
det er trist at det er så få som glader seg til et "så bra"(vet jo ikke en da) rollespill :/
Sitat av kingliva
det er trist at det er så få som glader seg til et "så bra"(vet jo ikke en da) rollespill :/
Vis hele sitatet...
Nei det er bra. Seriøst, Fable 1 ble hypa opp i skyene, og det skuffet en anelse. Spillet var ikke dårlig, men det levde ikke opp til forventningene.
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
sant men fable 1 var veldig kort men bra, men det blir veldig ensformig etter vært :/
Jeg tror Fable 2 blir drit bra. Har gått igjennom Fable 6 eller 7 ganger på xbox, fy flate som jeg digger det spillet. Men det var litt for lett og kort ja. Husker min beste fyr hadde sån berserker spell og trippel slag. Det vil si et slag gjør like mye damage som 3 slag og med berserker så detter de i bakken etter 1 slag. Så hadde jeg det spellet som gjør at man har 3 sverd svevende rundt seg og hjelper, alt var bare peaace of cake.

Men jeg tror det blir veldig spennende med multiplayer. Man kan vist spille det over xbox live og få en annen spiller inn i sin verden. Sikkert mange som blir til å føkke opp for hverandre da.
EHLE user
kingliva's Avatar
Trådstarter
Ja det er det som kommer til og være mitt marerit og skulle ta noen inn i sin værden :P
men det som er litt trist er at det kommer ikke ut før 31 Des :'(