Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1268
Jeg har en stund furtet over at jeg ikke fikk tak i CE, dermed ingen drinking cape.
Ingen utskeielser på barer eller gratis slosskamper.
Men! Jeg fikk I dag en mail fra Clan of Conan, AoC sitt offisielle community og nyhetsbrev om at siden jeg hadde abonnert på Clan of Conan så lenge (fra starten) at jeg ble belønnet med en drinking cape!

Noen andre som har vært så heldige (abonnert på newsletteret fra starten av) å få denne belønningen?
Det har vært kjent lenge at du får drinking cape bare du er medlem av newsletteret i det heletatt.
Okei, det visste jeg ikke. Takk!
Trodde det var litt spesielt, men okei.
Dere må unnskylde meg for å lage en sånn dum tråd uansett!
jeg har vel vært det en god stund, med tanke på at jeg får sånn Clan of Conan mail i blandt.
meldte meg på en gang til for et par uker siden bare for å være sikker. men har ikke fått en mail enda :/
oppdatering;
fikk mail fra Funcom at jeg får Drinking cape
goodie, nå har jeg alle pre-order items ^_^
jepp sjekket mailet da jeg så postet og der var visst en fin fin registreringskode som will give me drinking cap. genialt opplegg.
Med fare for å høres helt kuk ut, synes jeg dette er dumt.

Hvofor? Fordi hele greia med CE er at du får noe 'ingen' andre har.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Og hva er denne "drinking cape"?:P
Sitat av DannyFugl
Og hva er denne "drinking cape"?:P
Vis hele sitatet...
Kappe som gjør at du får gratis drinker i baren :P
Sitat av DannyFugl
Og hva er denne "drinking cape"?:P
Vis hele sitatet...
Du får gratis drikke alle plasser det selges i hele Hyboria.
Fikk også en sån kode men har ikke spillet enda. :/ Er det bare alkoholholdige drikker som er gratis eller er det drikke for liv og mana osv som er gratis?
Denne kappen får man også hvis man kjøper CE f. eks. på mandag?
Tittelninja
flexd's Avatar
Donor
Tror ikke det? Vet ikke. Jeg får x3 o_0
Sitat av syre
Denne kappen får man også hvis man kjøper CE f. eks. på mandag?
Vis hele sitatet...
Ja, den følger med CE uansett når du kjøper det.
går det å få laget en trial konto?
Sitat av Hater_mordin
går det å få laget en trial konto?
Vis hele sitatet...
Eller er det noen som har lyst å gi en kode til meg og denne herren?

spillet er enda ikke kommet!!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Får selv 2x av denne. en fra CE og en fra mailen fra funcom. Jeg syns de gjør litt feil med å sende ut en "unique" item som egentlig skal kunn være med i CE, til alle som bare har skrevet opp på AoC nyhetsbrev...