Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6843
Fikk en veldig ubehagelig opplevelse med nedtur da jeg prøvde makka for første gang.
Kvalme, svimmel, fikk ikke sove med mer. You guys know the story

Det jeg lurer på er når hjertet skal slutte å slå som en beatboks? Det har gått to døgn nå, og det hopper fremdeles av gårde. Er det noen flere bivirkninger jeg kan regne med som jeg ikke har støtt på enda? Psykisk?

Om det er en tråd om dette beklager jeg.
gir seg snart, ikke no noiia. macca er dritt
Om du har spist mat eller ikke har mye å si. Det er noe som heter blodsukker og dette har mye å si på formen din.

Og det med hjertet gir seg.
Sist endret av Trippa; 2. april 2008 kl. 23:19.
Har spist litt mat og drukket mye vann
Takk for svar.
Spis masse mat, næring er bra under slike forhold!
Om det er vanskelig å få i seg mat kan måltidserstattere og protein shakere hjelpe veldig!
Føler meg litt dum som spør, men hva er makka? Tippa hasj, men ville ikke vedda på det :P
Symptomene du beskriver tyder på at du fikk deg en liten overdose.
Overdose ville jeg ikke kalt det... Men kanskje tok litt mye forhold til det kroppen var klar for iom at det var første gang. Overdose høres da så altfor dramatisk ut, og det han beskriver er jo normalt.
Spis mat og finn noe å holde på med, som f.eks å lese noe interessant. Det funka for meg sist gang, det er greit for skallen å få noe å fokusere på, noe som ikke er noia. Det med hjertet gir seg! Du har nok fått i deg litt i overkant mye, derfor tar det såpass lang tid for kroppen å kvitte seg med driten.
Hvis du får kraftig hjertebank, blir svimmel og kvalm etter inntak av et stoff så har du blitt mer eller mindre forgiftet, og hvis stoffet regnes som et rusmiddel så heter forgiftningen en overdose.

Det ligger liksom litt i ordet hva det betyr, overdose. Det betyr ikke at man nødvendigvis blacker ut og havner i koma, men at man har tatt mer av et rusmiddel enn det som er "trygt", altså overdosert det.

At slike små overdoser er normalt i visse miljøer er kanskje sant, men det er vel egentlig mer tragisk enn det er relevant.
Takk for svar, igjen Det har roet seg nå, fremdeles problemer med å få ned mat, men det går akuratt. Btw, jeg er jente
Well in that case, vil du se på frimerkesamlingen min?

Gode mattips er frukt, yogurt og juice med fruktkjøtt. Så er nok alt litt bedre i morgen, og du er forhåpentligvis en minneverdig erfaring rikere..
Sitat av mentalmelt
Well in that case, vil du se på frimerkesamlingen min?

Gode mattips er frukt, yogurt og juice med fruktkjøtt. Så er nok alt litt bedre i morgen, og du er forhåpentligvis en minneverdig erfaring rikere..
Vis hele sitatet...
Neimen Mentalmelt da Tihi...

Til trådstarter: bare du får i deg noe mat så vil den søvnen komme skal du se.. Og da skal du se at hjertet slutter å danse som en apekatt inni brystet ditt.
Tar meg et trekk nå og håper på søvn i natt, så satser jeg på at formen er bedre i morgen
Sist endret av Ulldotten; 3. april 2008 kl. 23:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå har jeg vert så dum at jeg har brukt pepper igjen og har en litt annerledes nedtur en jeg har hatt før.Den er vel ganske lik den som uldotten beskriver. Jeg er svimmel på en rar måte,får hetetokter som gjør at jeg blir ordentlig svimmel og kvalm. Jeg har greid og stappet i meg 3/4 av en brøskive med hvitost og paprika og store mengder vann, men er egentlig mer sulten og er veldig trøtt men jeg får ikke sove. Jeg har en kompis som mener at jeg burde ta den siste den siste linja mi, bare som en justering for da går nedturen over. (det er veldig lite igjen, kanskje en halv linje) Men jeg tror ikke det funker, jeg tror bare at det blir verre fordi den amfen var veldig utblanda, de sa de trodde det var med ibux eller paracet.
så jeg lurer på om noen har erfaring og kan svare meg.
skal jeg ta den siste stripa og håpe det funker?
hjelper det mot kvalmen og den ekle følelsen jeg har i kroppen vis jeg spiser en ibux eller paracet? eller blir det bare verre siden det var utblanda med blanda med ibux/paracet

håper på kjappe svar.
Noia etter helgas utsprang er aldri kult. Det beste du kan gjøre nå er å drikke mye vann,prøve å spise. Jeg pleier å prøve å tvinge i meg knekkebrød når jeg ikke klarer noe annen ordentlig mat. Å ta den siste linja er ikke å annbefale. Det vil bli litt som å ta den siste ølen når du allerede er wasted.
Og er det noe av piller som hjelper så er det valium etc.... Da roer kroppen og hodet seg mer ned og du sovner lettere (selvom det er tungt uansett)
Sist endret av vacant; 14. april 2008 kl. 02:28.
Nå har jeg ingen stor erfaring med speed, men å ta en siste linje virker ikke så lurt. Det beste er vel å bite i det sure eplet og vente på at nedturen skal ta slutt. Prøv å spis mer mat. Frukt, knekkebrød, anything så lenge det er næring i det.

Det at det evt. var utblandet med Ibux eller paracet tror jeg neppe har noe å si på at du føler deg så crap, men tror heller ikke det hjelper å ta en ibux/paracet for å bli bedre. Er ikke akkurat sånne problemer de er ment for å ta knekken på.
Sist endret av Sinister; 14. april 2008 kl. 02:30.