Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 526
Hei! Jeg har et realtek lydkort innebygget i PC-en. I går ble det plutselig noe tull med det, jeg skulle snakke med en kammerat på skype. Og da kom alt på skjedde på PC-en min for eksempel vist jeg så an video på youtube så kom lyden fra videoen "hos han". Jeg lurer på om jeg har stilt på noe eller hva jeg kan gjøre for å stille tilbake?
Jeg forstod ikke noe av hva du prøver å spørre om. Du skulle snakke med en kamerat på skype så plutselig når du skulle se en film så kom lyden ut på hans data?
Vel, jeg skjønnte problemet hans ganske greit.
Du kan prøve å laste ned en ny driver til lydkortet.
Enten via enhetsbehandling, eller googlesøk på hele lydkortnavnet.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dette er neppe noe som er relatert til selve lydkort-driveren.

Dersom det ikke var sånn før ble det ikke bare sånn plutselig.

Du har enten endret noe i skype eller du har trykket på noe i Realtek-kontrollpanelet som gjør at det blir slik.
Sitat av AtXbYeA
Du har enten endret noe i skype eller du har trykket på noe i Realtek-kontrollpanelet som gjør at det blir slik.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte noe i samme banen. Skjer noe kødd med slike programm i ny og ne.
Samme skjer med Ventrilo til tider. Det eneste som hjelper for min del, er å reinstalere VT. Men dersom det ikke funker, har det hjulpet og reinnstalere driveren.

Det er som du sier riktig, man kommer borti noe kluss, men ofte er det såpass klønete og stille tilbake, når man ikke vet hva man leter etter - at det er like greit og installere på nytt.
ja realtech er no crap! jeg får ikke lyd ut av greia mi... lol... har oppdatert drivere -.-
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av kaktusen
ja realtech er no crap! jeg får ikke lyd ut av greia mi... lol... har oppdatert drivere -.-
Vis hele sitatet...
Dine argumenter var nesten like bra som Bush's argumenter for å okkupere Irak.

Realtek er stort sett fungerende og helt ok lydkort for ola nordmann.

Problemet er nok heller PEBKAC.
Sitat av AtXbYeA
Dine argumenter var nesten like bra som Bush's argumenter for å okkupere Irak.

Realtek er stort sett fungerende og helt ok lydkort for ola nordmann.

Problemet er nok heller PEBKAC.
Vis hele sitatet...
Mener du det er min skyld?