Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3141
Heisann godtfolk,min gode venn Erling sa han skulle til sin gode venn Bernt for å nyte en joint eller to. Det Erling plutslig kom til å tenke på at han bor med et par andre studenter, å var derfor litt nervøs for å lukte "shit" når han kom hjem. Han spurte meg, men jeg kan intet om hasj og den slags, så derfor spør jeg på vegne av han. Noen tips for å ikke lukt hasj?
"Øko-Terrorist"
Hasj lukta pleier ikke sette seg så merkverdig, heller grønt isåfall, han kommer nok bare i verstefall til å lukte tobakks røyk, men hvis han noier, så kan han vel spraye et par dæsjer med parfyme elns. på seg.
Investor
ZELDUR's Avatar
Trådstarter
Okei,han kommer nok til å noie litt, så får dæsje på litt AXE ^_^
Røkelse kan være bra for å skule tobbaksrøyk og dermed også lukten fra en joint. Røyke ut et vindu eller ha et vindu åpent mens du røyker vil også være med på å hindre at lukten setter seg.

Dersom det oser tobakksrøyk så kan man også sette ut en skål med eddik for å fortrenge lukten, men den må få stå et par timer og må også luftes ut slik at man ikke har byttet lukten med eddik lukt.

Sikreste er å røyke utendørs der det ikke befinner seg folk, men det er desverre ikke mulig i alle steder.

Ser i etterkant at det er snakk om når man kommer hjem. Hasj vil sette minimalt med lukt, og grønt vil som regel heller ikke sette markant lukt i klær. Dog er det bare å ta en sigarett før man kommer hjem slik at man lukter tobakk.
Investor
ZELDUR's Avatar
Trådstarter
Erling takker for hjelpen, nå kan han ha en hyggelig kveld uten å få noia (forhåpentlighvis)
God fredagskveld
Erling trenger ikke å engste seg, luktet setter seg stort sett bare på klærne etter 20 joints inne i et stengt kott.
Hehe, først og fremst! 99% av alle stundenter der ute har prøvd kiif. Second, du skal røyke veldig mye for at det skal sette seg i klærne. Men uansett, det er ikke noe værre enn å ta seg et drops, spray litt parfyme, og hiv på litt clear-eyes droper i øynene. Han skal sitte lenge i et rom å røyke før det setter seg i klærne.
Røyker alltid naken jeg.