Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1500
Hva synes dere om den nye onkl skiva? jeg synes selv den var jæævlig fet. mener selv den ligger på en 5'er. men visst dere vil vite mer om den så sjekk ut på på stress.no.

Her kan du lese om va onkl selv mener :
www.stress.no/magazine.aspx?Nid=7071&cat=9

Her kan du se den nye videoen Se & Hør :
www.stress.no/magazine.aspx?Nid=7107&cat=9

Og ikke minst.. stem på skiva hans på alarmpris!
http://www.alarmprisen.no/06/?page_id=11


http://www.stress.no/images/image_bann/onklp_video.jpg

bildet er hentet fra stress.no!
Sist endret av HURU; 6. desember 2005 kl. 23:39.
Min personlige mening var at det sugde. Jeg tror rett og slett jeg savner Jaa9-faktoren i låtene. Men så er jeg svoren Dirty Oppland-tilhenger også!
HURU's Avatar
Trådstarter
16 0
hmm ja folk har forskjellig meninger men jeg begynner å gå lei stemmen til jaa9, synes det er det samma om og om igjen lite forandringer lissom :S
Har ikke mere å si enn at jeg syns det var skikkelig bra, spilles ofte her hvertfall
Savner Jaa9 jeg også.. og en fetere feat. liste .. blir for kjedelig og ensformig med bare Onkl p 4/10
Alt i alt så syns jeg at nyeste plata til Pizzle var grei. Jeg mener, noen tracks er dritfete, men resten var helt OK. Blitt litt mer seriøst preg på låtene siden sist (Bortsett fra f.eks. Ass, da), men det er greit med litt variasjon.

Var forøvrig på plateslipp-konserten hans, helt konge
4/6
HURU's Avatar
Trådstarter
16 0
det hørtes jævlig fett ut
Jeg sier bare den gang SjakkMats, Jaa9 og OnklP begynner å lage låter igjen, den dagen hyler jeg av fryd. Jeg savner skikkelig back-in-the-days DirtyO med Rett Opp Slåss rap, Mental Ubalanse, osv.

Det blir for dumt at Onkl skal gå aleine, blir for ensformig med bare han, når Jaa9 & OnklP er en duo.

Dessuten savner jeg gode gamle Equicez. State of Emergency!<3
å fjerne en av de to blir som sagt litt for tamt ja:S blir jo som å ta vekk en av naboene i "to gode naboer"