Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1910
Hei. Jeg søker etter en ganske god logo, desverre får du ingen betaling for jobben. På logoen skal det stå: Habbo Core

Har du tid og ønsker å lage en gratis logo til oss, så poster du logoen her, eller du kan sende den til ...

Hvis du ikke vil så er det jo bare å overse dette, ikke gidd å diskutere rundt betaling osv.

PS: Logoen må være ganske liten, setter ikke en eksakt størrelse, men ikke så stor. Ca. samme størrelse som NFF Logoen. Lagret i en .PNG format..
Du må nok skrive litt mer spesefikt akkurat hva du vil ha. En logo. Jaha. Hva mer? Farger? Dessuten så kan du vel egentlig ikke forvente deg at folk lager en god logo til deg for absolutt ingen ting.

En ting til. En logo har aldri en fast størrelese. De lages i vektor og kan derfor forstørres og forminskes så mye man vil uten kvalitetstap.
Fargen spiller egentlig ikke så veldig mye rolle, men helst ikke knallfarger. Hvis folk ikke vil lage en logo for penger, så dropper de det
Vel, som sagt, størrelsen brb meg jeg ikke om så lenge man ikke overdriver
Siden du ikke skjønte noe av det xcv skrev, så får jeg poste.
Hvis du vil ha en god logo, så holder det ikke bare med å si "jeg vil ha en logo det står tiss på".
Du må nesten fortelle litt om hva logoen skal være til, er det et rørleggerfirma? En cs-clan? Personlig logo? e.l.
Så kan du videre fortelle litt om noe som er spessielt for f.eks rørleggerfirmaet ditt.

Skal man lage en god logo, må man ha noe å gå ut i fra, om du skjønner. Nytter ikke med bare et navn.
hmm.. jaok -.-
Er en offentlig fanside for norges største hotell for ungdommer, Habbo Hotel
Det spesielle kan du vel se selv: www.habbo-core.tk

PS: Hostets snart opp på .NO server
Jeg har masse tid og ønsker å lage en, så her er mitt forslag.
Den oppfyller alle dine krav (i første posten):
- .png
- Ingen knallfarger.
- Habbo Core.
Fint, fint. Legges ut under humorsidene ^^
Noen som ikke er dum som et brød, og kan tenke litt?
Sitat av ZimperZ
Fint, fint. Legges ut under humorsidene ^^
Noen som ikke er dum som et brød, og kan tenke litt?
Vis hele sitatet...
Klar for tjeneste!
Her må du nok lokke me litt penger tror jeg....
Det er vel strengt tatt opplest og vedtatt at denne tråden ikke kommer til å føre med seg annet enn dumme forslag og fornærmelser. I embets tjeneste stenger jeg defor tråden.