Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 10122
Hadde vært utrolig kult om dere fikk til dette. Jeg husker det godt da de laget den i 06, og har lurt litt på hvorfor ingen har gjort det samme i årene etter. Hvis jeg ikke blir crew kan det hende jeg henger meg på.
venter fortsatt på svar fra TG folka. har sendt 2 eposter til deltagerombudet men har ikke sett noe svar, ikke i Spamboxen min heller.

Om noen med kontakter i TG crewet kunne hjelpe med å ordne så vi får gjort dette hadde det hjulpet mye, er sjanseløse om det ikke klaffer med crewet.

takk til de som vil være med, dette blir stort om det blir noe av.
Sitat av F4celess Vis innlegg
venter fortsatt på svar fra TG folka. har sendt 2 eposter til deltagerombudet men har ikke sett noe svar, ikke i Spamboxen min heller.
Vis hele sitatet...
De har mye annet som skal ordnes først - du får svar etterhvert.
'Den som venter på noe godt..' vettu.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
F4celess: Jeg kan nok plinge på crewlista og høre hva ståa er. Blir i morgen, da jeg er en smule trøtt nå.

Mulig co-eposten ikke betjenes for tiden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jarra, nå nærmer billettsalget seg og vi har ingenting/lite på plass enda. "So much for early planning"

Er en liten mulighet for at vi ikke slår rekord, men kansje Guinness World Records (GWR) folka ikke har målt noe enda så vi har en sjanse der, uansett blir det et bra prosjekt om det gjennomføres.

Kan noen(Jonta) med kontakter i crew prøve å høre med de om vi kan få noen ordning på hvordan dette skal utføres fra Crew sin side? Hvordan det skal henges opp må diskuteres, hva bilde som skal være på det må diskuteres mer, evt lage et utvalg og kjøre poll. Hvem skal printe ut ark og styre logistikken? og vi må ha "garantier" på at folk deltar. for å fordele arbeidet. Høres sikkert overdrevet seriøst ut men det må til.
Sitat av F4celess Vis innlegg
- Gjøre det flere ganger med forsjellige bilder?
Vis hele sitatet...
Det hadde vært SÅÅ wicked, om man satt f.eks. i trappen bak der Resirk normalt holder til - med tosidig utskrift og bare satt og "flippet" frem og tilbake. Da ville hele salen se et bilde, og plutselig et annet
Jeg har lyst til å være med viss jeg kommer meg på tg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Fått noe svar f4celess? Burde vi også skaffe 2 små banners som vi kan sette på hver side av rekka?
Sitat av echuz Vis innlegg
Fått noe svar f4celess? Burde vi også skaffe 2 små banners som vi kan sette på hver side av rekka?
Vis hele sitatet...
Nei desverre, har ikke prestert å sende Epost til før nå.

Støtter bannere.
Sist endret av F4celess; 14. januar 2012 kl. 23:54.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Nei desverre, har ikke prestert å sende Epost til før nå.

Støtter bannere.
Vis hele sitatet...
Skal du sitte i creative i år faceless?
Ja, snakket med han om det
Jeg er med!
Sykt god reklame for NFF om vi hadde slått verdensrekorden og fått bilde i Rekordboka!
Helt klart med jeg også!

Og til Pyro:


Sitat av F4celess Vis innlegg
Betalte akkuratt Creative billetten min. wee!
Vis hele sitatet...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg hev sammen et utkast til noe jeg tenkte på for over et år siden. Tenkt som et slags banner over rekka (eller to. Om det blir rekker rygg mot rygg).

https://imma.gr/l/36549

Den gamle eek-smileyen var på bl.a. musematter, og var det som var synlig på freak.no før nFF flyttet dit fra freakforum.nu.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg hev sammen et utkast til noe jeg tenkte på for over et år siden. Tenkt som et slags banner over rekka (eller to. Om det blir rekker rygg mot rygg).

https://imma.gr/l/36549

Den gamle eek-smileyen var på bl.a. musematter, og var det som var synlig på freak.no før nFF flyttet dit fra freakforum.nu.
Vis hele sitatet...
vert tæft med et banner over hele rekka ja! men det blir 24 meter da, hvis det er 30 stk som blir med på rekka i år. men jeg støtter den ideen

en banner på 24 meter kommer til og bli jævlig tung... så må ha noen støtte greier på midten
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja, tenkte det som en rasterbert greie. Kan jo ha flere seksjoner.

Men jeg hadde inntrykket av at planen var halvparten på hver sin side av en gang, med ryggen mot hverandre. Slik er man nærmere hverandre, i stedet for å spre seg tynt. Sånn sett er ordet «rekke» litt misvisende.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Tja, tenkte det som en rasterbert greie. Kan jo ha flere seksjoner.

Men jeg hadde inntrykket av at planen var halvparten på hver sin side av en gang, med ryggen mot hverandre. Slik er man nærmere hverandre, i stedet for å spre seg tynt. Sånn sett er ordet «rekke» litt misvisende.
Vis hele sitatet...
åja, da skjønner jeg høres fortsatt tøft ut :P
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Tja, tenkte det som en rasterbert greie. Kan jo ha flere seksjoner.

Men jeg hadde inntrykket av at planen var halvparten på hver sin side av en gang, med ryggen mot hverandre. Slik er man nærmere hverandre, i stedet for å spre seg tynt. Sånn sett er ordet «rekke» litt misvisende.
Vis hele sitatet...
Stemmer det ja, blir 15 rygg mot rygg hvis vi holder oss på 30 folk.
Nå har ting begynt å skje. Har fått svar på epost med noen spørsmål angående prosjektet.

Hva trenger du?
Og hvor lenge?

Så vidt jeg husker sist gang, så trenger dere litt plass å
boltre dere på.
Hvor mye, og hvor lenge?

Dere trenger evt. tilgang på lift til å få banneret opp også.
Hvor lenge?

Dere har jo litt erfaring fra sist, så dere bør kunne greie
å estimere dette.

Andre ting av teknisk art?
Vis hele sitatet...
Nå var ikke jeg tilstede på TG06 når Doomtech lagde sin. Så vi må få innspill på hva vi trenger i tråden her.

Jeg vil anta at rasterbationen ble satt sammen i området foran Scena i 06. problemet nå er att det var i nordenden og det nå blir Gamezone og vanlige rekker der. og fra det jeg husker fra TG11 var det kun plass rett foran scena.

Det vi kunne prøvd var å prefabrikere større deler av rasterbationen og sette det sammen on-site. Regner med at liften blir en stang som henger i taket via vaiere og taljer/motorer som drar den opp og holder den der. eller at vi må bruke en lift i form av en mobil lift med teleskoparm og kroker i taket

Jeg vil tro at å hamstre gaffateip blir den største utgiften. vi har laserprintere på arbeidsplassen som jeg kunne brukt til printing. så blir utfordringen og holde styr på alt. Skulle da hatt noen freaks til å nummerere arkene.

også må vi finne ut av hvor mye tid vi trenger, om vi skal montere ting før eller etter at deltagerne kommer osv, når vi skal ta den ned.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Slik det ser ut nå tror jeg vi må droppe det. ihvertfall å få det hengt opp og greier. Jeg klarer ikke å planlegge godt nok selv og jeg vet ikke nok om hva som er tilgjengelig i vikingskipet. Dessuten var det altfor lite respons på forrige post. forventet mer. kanskje neste år.
Lite respons her ja :/ Synd det mest sansynlig ikke blir noe av. Jeg klarer heller ikke å planlegge noe slikt godt nok.

men for all del; er det noen der ute som vil ta på seg ansvaret, gjør det
Jo kom igjen a! Jeg er gjerne med hvis det blir noe av.
I vikingskipet er det stenger som henger i waier med motor i taket. Noen av disse har vert brukt til bannere tidligere år. Noen brukes av Tech: til å fly fiber i. Og det er helt sikkert ledige slike som kan heises ned, og henges en banner på.

Plass er litt verre. Men det er en del plass som bør gå an å gjerde inn på platået ved Infoesk. Ellers finnes det jo åpne områder i begge ender av hallen som blir brukt til soving om natten. Mulig noen av disse kan brukes på dagen?

Med litt planlegging i teipefasen, vil det nok være mulig å klare seg med begrenset plass.

Siste alternativ kan kanskje å be om å få slippe inn dagen før, og få teipe sammen i fred?
Har sendt epost til Crew om at vi dropper det. Synd. men det er bedre å være godt forberedt enn å hive seg inn i det. På TG12 skal jeg se meg litt rundt og kanskje spørre litt for å finne ut av ting.

Bra info du har der ZeRKoX, skal tenke på det når jeg er der.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Neste år skal dette gjennomføres, ikke snakk om noe annet. Om jeg så må arrangere hele skiten selv.

Virker som om det er nok mannskap å ta av, i alle fall.
Sist endret av Sandoon; 3. mars 2012 kl. 19:15.