Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 11470
Jeg vil sende en sms uten at mottager har mulighet til og finne ut hvem som står bak meldingen.
Jeg har snille hensikter.
Sist endret av Ekberg; 29. desember 2008 kl. 22:48.
her får du bare hjelp hvis du har dårlige hensikter

Men du er ung, kansje du lærer.

Denne bør funke: http://www.sendgratissms.com/ <---ja faktisk

Edit: ser ut som om du må registrere deg med nummer der.
Sist endret av murloc; 29. desember 2008 kl. 22:50.
Random kontantkort kjøpt på narvesen, eventuelt en webtjeneste fra et hotspot.
Trådstarter
34 3
Det kan jo hende jeg har onde hensikter, og klarte og lure deg trill irundt med englefjeset mitt.

Takker og bukker,

Sitat av murloc Vis innlegg
her får du bare hjelp hvis du har dårlige hensikter

Men du er ung, kansje du lærer.

Denne bør funke: http://www.sendgratissms.com/ <---ja faktisk

Edit: ser ut som om du må registrere deg med nummer der.
Vis hele sitatet...
Velger jeg bare et random telefon nummer som avsender da?
Sist endret av Ekberg; 29. desember 2008 kl. 22:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ja det funka med random nummer!
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Random kontantkort kjøpt på narvesen, eventuelt en webtjeneste fra et hotspot.
Vis hele sitatet...
Er man ikke tvunget til å registrere seg nå da? For å få bruke kontantkortene? Greit at mottaker ikke vet hvem du er, men noen vet det i hvert fall.
Trådstarter
34 3
Da var det i orden.
Så var det og finne nummeret til vedkommende.

Jeg er ute etter nummeret til foreldrene til ei venninde, noen som har tips til hvordan jeg kan få taki det?
Sitvasjonen nå er litt annspent, så jeg kan ikke spørre en venn av hun uten at jeg blir pekt ut som skyldig.

Noen tips?
men faen da.. Gulesider.no

skal jeg sende meldinga også?
1. www.gulesider.no
2. Søk opp navnet til din kjære venninne.
3. Søk opp adressen hun bor på og finn ut hvem fler som bor der.
4. ??????
5. Profit
Trådstarter
34 3
Sitat av HossCarter Vis innlegg
1. www.gulesider.no
2. Søk opp navnet til din kjære venninne.
3. Søk opp adressen hun bor på og finn ut hvem fler som bor der.
4. ??????
5. Profit
Vis hele sitatet...
Godt mulig det hagler dustete spørsmål her men, hvordan søker jeg opp medlemmer i en husstand?
Søk opp adressen og se hvilke flere navn som kommer opp... Send til alle andre enn dattera.
La oss si din venninne heter Sara Apekattmoen. Du søker opp dette navnet på gulesider og får opp at Sara Apekattmoen bor i Apeveien 42. Søk da på adressen Apeveien 42 og du vil få opp hvem fler som bor der og forhåpentligvis telefonnr. (unntaket er hvis de er reservert mot å være oppført).

(Jees, jeg klarte egenhendig å finne adresse og telefonnr. til noen amerikanere jeg møtte på pub i New York i sommer, som jeg bare hadde fornavn på, da burde ikke dette være så vrient.)
Sitat av murloc Vis innlegg
her får du bare hjelp hvis du har dårlige hensikter

Men du er ung, kansje du lærer.

Denne bør funke: http://www.sendgratissms.com/ <---ja faktisk

Edit: ser ut som om du må registrere deg med nummer der.
Vis hele sitatet...
Gratis for avsender, DYRT for mottaker ?
Deres "TOS"(?): Opphavsrett 2008, Alle rettigheter forbeholdt. SMS meldinger sendt til Tele2, Netcom og Telenor nettverk er gratis å sende. Mottakeren vil ha muligheten til å betale kr. 30 for å lese meldingen. Dette er ikke en abonnementstjeneste.
HÆ?.. men i helvete, dette er jo svindel :P 30 kr for en sms?

Sorry for at jeg anbefalte den, var den første jeg fant som lot deg scramble avsenders nummer. Skulle sjekka bedre.
http://www.voipstunt.com/en/index.html der kan du kjøre programe og da blir bruker navn ditt test som kommer i mobilen ( 5 gratis sms pr bruker) ikke noe sån 30kr og pay dritt.
Jeg kan tilgang til en SMS server, kan beklagelig ikke gi ut detaljer her på freakforum, men om du sender meg PM om hvem du vil avsender skal være ( alt fra Kongen, til stortingen, til 1881 ) , + nummeret til mottakeren, så skal jeg kunne få sendt en sms for deg om dette er ønskelig