Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 463
Noen som vet om en eneste forhandler i Norge som markedsfører Acer Aspire One A110L i Golden Brown Edition?
Tenkte at jeg skulle kjøpe den, fikse mer RAM og installere XP Pro på den. Om jeg da i tillegg utnytter kortleserne til å installere et par 8 GB-brikker, så er den det perfekte verktøyet i min jobb for tiden - med et unntak. Trenger i så fall et USB til Serial-adapter ;-)

Noen som vet hvem (om noen) som markedsfører andre farger enn hvit og blå, og da særlig brun?
Det spørst om denne maskina kjem til norge i det heile tatt i og med at det ikkje er marked for denne i noreg. Du blir nok nøydd å bestille den frå utlandet, kanskje ikkje så dumt i seg sjølv no som dollaren er så sinnsvakt lav. Normalt tar det opp til eit halvt år før produkta kjem til noreg, etter at dei er komne til resten av verda. Det vel knapt 3 veke sida den kom i nettbutikkane (då kun i blå og svart).
Fikk e-post fra GNT Norway i dag - de får den på lager neste uke omtrent!