Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 997
jeg har installert Outlook 2007 på min jobbmaskin. Men jeg tastet inn feil Exchangeadresse, slik at hver gang jeg åpner Outlook så får jeg en feilmelding.

Først er det at den ikke får kontakt med serveren, så taster jeg inn ny serveradresse, men da kommer enda en feilmenlding, som er at outlook.ost ikke er en fil med frakoblet mappe. Den ligger i Lokale instillinger -> Programdata -> Microsoft -> Outlook.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Jeg har prøvd å slette filen, og installere Microsoft Office Suite på ny.

Tar alle svar med STOR takk!!
Hvilken mail klient bruker du?
Sitat av Blazer
jeg har installert Outlook 2007 på min jobbmaskin. Men jeg tastet inn feil Exchangeadresse, slik at hver gang jeg åpner Outlook så får jeg en feilmelding.
Vis hele sitatet...
Du lurer på hva som er feil? du sier det jo selv

Du får en sånn feilkode vil likne på 0x0000001 og liknende. Kopier den inn i google. Slike koder er ofte litt generelle så er ikke nødvendigvis at du får en sikker løsning. Men prøv deg litt frem og sjekk ut alle feilkodene. Du får iallefall en god pekepinn på hva som er galt.
Blazer's Avatar
Trådstarter
Sitat av murloc
Du lurer på hva som er feil? du sier det jo selv

Du får en sånn feilkode vil likne på 0x0000001 og liknende. Kopier den inn i google. Slike koder er ofte litt generelle så er ikke nødvendigvis at du får en sikker løsning. Men prøv deg litt frem og sjekk ut alle feilkodene. Du får iallefall en god pekepinn på hva som er galt.
Vis hele sitatet...
Får nok ikke en slik feilkode nei. Viss jeg hadde fått det så hadde jeg nok fått det til, men det er jo microsoft, så må nok ty til support.

Å til Blittz: Jeg bruker Outlook 2007 som klient, slik som jeg skrev
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Hva med å gå på kontroll panel så epost. Der kan du legge til ny epost. Legg til riktig denne gangen :P så kan du slette den gamle.
Blazer's Avatar
Trådstarter
Kan ikke gå til kontrollpanel,kommer ikke inn e selve outlooken. Stopper når den prøver å kontakte serveren. Så lukker den seg. Hadde jeg kommet inn i selve outlook så hadde det ikke vert noe prob.
Sikkerhetsklarert
Slett den lokale brukerprofilen din (ta backup av den først seff)
Sitat av Blazer
Kan ikke gå til kontrollpanel,kommer ikke inn e selve outlooken. Stopper når den prøver å kontakte serveren. Så lukker den seg. Hadde jeg kommet inn i selve outlook så hadde det ikke vert noe prob.
Vis hele sitatet...
Du kan endre epost-instillingene, serveradresse å sånt, i kontrollpanelet uten å åpne Outlook.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Blazer
Kan ikke gå til kontrollpanel,kommer ikke inn e selve outlooken. Stopper når den prøver å kontakte serveren. Så lukker den seg. Hadde jeg kommet inn i selve outlook så hadde det ikke vert noe prob.
Vis hele sitatet...

Det Stickyshift prøver å si er at du kan:

Trykke Start (Nederst i Høyre Hjørnet) - Trykk på Kontrollpanel (Om du ikke finner det kan du også bare gå inn i Run/Kjør og skrive "Control")

På kontroll panelet finner du noe som heter E-Post.
Her kan du sette opp å redigere det meste som har med mail å gjøre...

Lykke til
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei!
Jeg lurer på om man kan bytte formatet på word fra A4 til A5?
Fil - Print.. - Velg ark? Scale paper size heter det på den engelske versjonen jeg har.
Sist endret av reklame; 17. oktober 2008 kl. 22:36.