Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1397
Jeg trenger ny TV og vurderer å slå til på denne LED-TVen.
TV-en skal brukes til film, spilling og surfing gjennom en PC.
Bildepanelfrekvensen er på 50hz, og det står også "50 Hz Clear Motion Rate" under bildeforbedringsteknologi.
Jeg har googlet opp og ned, men finner ingen konkrete svar.
Hvordan vil denne TV-en fungere sammen med en PC med tanke på den lave frekvensen?
For det første, så er TV og Pc dårlig kombo, så fremt man ikke kun skal bruke den til å spille av filmer o.l.

50Hz er helt normal frekvensoppdatering, men man blir fort sliten i øynene av å se på det.
60Hz burde være et minimum, for å unngå slitne øyner.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
For det første, så er TV og Pc dårlig kombo, så fremt man ikke kun skal bruke den til å spille av filmer o.l.

50Hz er helt normal frekvensoppdatering, men man blir fort sliten i øynene av å se på det.
60Hz burde være et minimum, for å unngå slitne øyner.
Vis hele sitatet...
For meg fungerer den kombinasjonen helt utmerket. Mitt spørsmål er bare om en 50hz-TV vil skape noen problemer eller irritasjonsmomenter når det gjelder spilling, filmtitting og surfing.
Ikke Værst På PC
Du vil bli sliten i øynene etter et par timer, kanskje vondt i hodet og du vil kanskje oppleve litt flimring i bildet.(sagt på egen erfaring)