Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1214
Tipper du fikk tak i fruity loops for en liten stund siden, funnet ut hvordan man setter sammen litt bass å greier?
Nei, dette ble for mye dunkdunkdunk i et altfor raskt tempo.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Heltpåtryne!! Vis innlegg
Vis hele sitatet...

"Ris eller ros?"

Ris.
Dette var jo ikke bra i det hele tatt!
Altfor mye dunking og det samme hele tiden!
Sangen "I know how it sounds" var ikke så værst, men som sagt, jobb litt mer
Sorry, men det å sette sammen mange lyder ikke nødvendigvis gir en sånn kvalitet at noen gidder å høre særlig på det.
Dette ble rett og slett for enkelt og direkte kjedelig.
Still deg selv dette spørsmålet. Hvorfor skulle noen ha lyst til å høre på dette?
Du bør ha i det minste 3-4 svar før det er verdt å fortsatt legge særlig arbeide i det.
OoM!!Nope Renoise...måtte bare prøve siden "det er så lett å lage på datan??)Lager faktisk synth og blip dunk tstt selv så det så!

Sitat av Ella Vis innlegg
Sorry, men det å sette sammen mange lyder ikke nødvendigvis gir en sånn kvalitet at noen gidder å høre særlig på det.
Dette ble rett og slett for enkelt og direkte kjedelig.
Still deg selv dette spørsmålet. Hvorfor skulle noen ha lyst til å høre på dette?
Du bør ha i det minste 3-4 svar før det er verdt å fortsatt legge særlig arbeide i det.
Vis hele sitatet...
Si d??Hvorfor ikke? 1:Fordi jeg liker å lage det!2:Jeg har muligheten til det.3:Liker å sample selv.4:Fordi dagens musikk er ræva!!Her får du en 5te grunn oxo,fordi narkotika`n gjør meg rar

Sitat av yellowpillow Vis innlegg
Dette var jo ikke bra i det hele tatt!
Altfor mye dunking og det samme hele tiden!
Vis hele sitatet...
Er jo bare på flipp da,noe useriøs kan vel jeg være??Har "litt mer peil" på andre sjangere...Moro lell
Syns dette var, akkurat som navnet her på freakforum, helt på tryne!
Det er verdt å legge mer arbeid i det, det ble rett og slett for stressende å høre på i mine ører.
Du burde kanskje vurdere å bruke mindre narkotika dersom den fører til musikkproduksjon og ordet "oxo". Forøvrig er det greit å ta til deg kritikken du får, å heller gjøre noe med "problemene", fremfor å bare avfeie det.

Du ber om både ris og ros, du kan ikke bare filtrere bort all ris.
må si jeg ikke er veldig glad i "hadstyle" og lignende sjangere, men renoise er kånge da
Sitat av Heltpåtryne!! Vis innlegg
OoM!!Nope Renoise...måtte bare prøve siden "det er så lett å lage på datan??)Lager faktisk synth og blip dunk tstt selv så det så!



Si d??Hvorfor ikke? 1:Fordi jeg liker å lage det!2:Jeg har muligheten til det.3:Liker å sample selv.4:Fordi dagens musikk er ræva!!Her får du en 5te grunn oxo,fordi narkotika`n gjør meg rar



Er jo bare på flipp da,noe useriøs kan vel jeg være??Har "litt mer peil" på andre sjangere...Moro lell
Vis hele sitatet...

Du skal ihvertfall få props for morsom grunn til å lage musikk: "Fordi narkotikaen gjør meg rar"

Om jeg noen gang blir kjent musiker skal jeg bruke denne grunnen i intervjuer!
Ris lang vei, dessverre.
Sitat av Heltpåtryne!! Vis innlegg
4. Fordi dagens musikk er ræva!!
Vis hele sitatet...
Dagens musikk er dritt på grunn av at det er folk som deg så lager det.

Dette var som nicket ditt sier, helt på trynet for å si det ganske mildt.
Sist endret av NidarSverre; 15. desember 2009 kl. 14:01.
Konge NidarSverre!!Sår i bakken etter all risen jeg,takk for respons gutta.
Sitat av Heltpåtryne!! Vis innlegg
Konge NidarSverre!!Sår i bakken etter all risen jeg,takk for respons gutta.
Vis hele sitatet...
Hvordan ser bakken ut nå da? har det grodd mye? er vel kanskje litt for tidlig enda.
Sist endret av Slurpeedelic; 16. desember 2009 kl. 22:01.