Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1066
YO!

Jeg har et satans irriterende problem med IE 8. Når jeg høyreklikker på en favoritt, så klikker IE! Nice? Ja, veldig

Hva kan vær grunnen til dette, noen som vet?

Takker for evt. svar!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Og hvilket OS kjører du ?
Har du patchet ellers vha windows update ?

Når du sier "høyreklikker på en favoritt" mener du en av bokmerkene i IE eller tenker du på det nye systemet som kommer opp når åpner browseren som viser "dine siste sider" f.eks ?
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
vet det nok bare er en "religion" på samme måte som intel og amd, ubuuntu og windows osv, men er derfor jeg velger å kjøre firefox istedet for IE.

men som AtXbYeA sier, trur det er noe i det xD
Windows's Avatar
Trådstarter
23 1
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Og hvilket OS kjører du ?
Har du patchet ellers vha windows update ?

Når du sier "høyreklikker på en favoritt" mener du en av bokmerkene i IE eller tenker du på det nye systemet som kommer opp når åpner browseren som viser "dine siste sider" f.eks ?
Vis hele sitatet...
Kjører Vista Business SP2, helt oppdatert. Mener et av bokmerkene...
eller prøv en annen nettleser som f.eks firefox, opera eller chrome. de er mye bedre enn IE8.
Windows's Avatar
Trådstarter
23 1
jj, det er det alle sier Jævlig mas, hehe, installerer Firefox da og ser om den er noe, "alle" skryter av den...
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
hvordan likte du firefox?
Windows's Avatar
Trådstarter
23 1
har ikke installert den, hehe