Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 2595
Sitat av hyys
= 50 000 000 $ = 280 000 000 (tohundreogåttimillioner) kr. rett i lomma til Microsoft selv om de ikke har levert "varen" de har solgt. For meg er det helt utrolig.

La oss si at det var snakk om en programvare de solgte og ikke virket!
Vis hele sitatet...
Noen gang hørt om Vista? xP
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Da nærmer det seg kraftig 1 mnd uten en fungerende Xbox Live tjeneste!

Det skal sies at alle medlemmer kan laste ned et gratis spill denne uken: "Undertow".

Microsoft har også valgt å ikke kommentere eller forklare seg til brukerene, fordi dem er saksøkt.

Så da går teorien om at dem venter til 25 januar ,1 mnd etter 1 juledag og alle nye medlemmer fikk en mnd gratis prøveabonement, da dette opphører.

Skandaløst? Absolutt!
Valve som er et lite selskap sammenlignet med Microsoft har med Steam laget et system som er 100 ganger bedre.Det virker som for meg at av og til vil Microsoft rævkjøre kundene en stund bare fordi de kan slippe unna med det.
Når jeg hører folk prate om hvor bra XBox Live er, lurer jeg på om de har fått Stockholm syndrom.
Bernhard, hvis du mener at CELL prosessoren duger dårlig fordi det er lite ram på PS3'n, må du virkelig lese litt om hvordan CELL arkitekturen fungerer.