Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 15659
Jeg har vært en trance freak siden jeg starten å høre på musikk. Men nå har det stoppet opp litt av forskjellige grunner. Trance'en som ble laget før er mye bedre en den nye som blir laget, synes nå hvertfall jeg. Da hadde vi ikke så mye synging og bedre beats. Begynner å gå temmlig lei av å høre på all den dancen osv de kaller trance nå om dagen. Kommer jo til tider noen nye bra sanger, men det blir bare sjeldnere og sjeldnere. Det er jo ikke lønnsomt å lage sånne sanger lengre, fordi det er jo dancen som selger.. Er den gode gammle trance'en blitt helt borte? Eller er den fortsatt der ute, og det er bare jeg som ikke finner den?

Eksempler på gode gamle trance sanger:

Syntone - C'est Silicon
Beam vs. Cyrus - Thunder in paradise
Blank & Jones - Desire (Accuface Remix)
Cosmic Gate - Melt To The Ocean (+ en del andre sanger som de har laget)
DJ Ballon - Techno Rocker
Dj Johan Gielen - Out of Grace - Anglia
dj tiesto - sparkles
Future Breeze - Temple Of Dreams, Ocean Of Eternity
Neo cortex - Prepare, Elements (forøvrig en av mine favoritt dj'er, men han lager jo aldri noe ny musikk, så...)
Ravers On Dope - Get High (Club Mix)
Vincent De Moor pres. Emerald - Fly Away
Yahel & Eyal Barkan - Voyage


Noen som har noen tips om noe i den sjangeren der?
På forhånd takk <3
ganske enig, ønsker Neo cortex lager noen nye snart, blitt for mye av "eacsteasy trance/rave" likte den gamle bedre.
Er DJ Ballon - Techno Rocker bra trance? det er jo sånt møkk som blir produsert nå fortiden da.
Trådstarter
42 0
Synes den var ganske bra når den kom ut jeg as
Aiaiai, kom akkurat til å tenke på den første cd'en av 100% trance. Det var den som introduserte meg for trance-sjangeren, husker spesielt denne: "Unicorn - Obsession Forever", herlig!
Dj Quicksilver er jo en klassikker, at ingen har nevnd han?
Sitat av rotskrot
Dj Quicksilver er jo en klassikker, at ingen har nevnd han?
Vis hele sitatet...
Ah ja! "Planet love", "Water wave" blandt annet.. *mimre*
Escape to paradise er også vill..
Trådstarter
42 0
Joda, den er fin den å, men det jeg egentlig spurte om var om noen viste om noen nye trance sanger som er fete..
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Er du interessert i Dance og eller?

Tenker på typ Ziggy X, Pulsedriver, Sven R-G osv
Sist endret av kosepaa; 17. august 2006 kl. 15:09.
Techno rocker? Er det bra trance?
Dj Mangoo er vel relativt ny, noen bra sanger som jeg velger å legge under kategori trance
Sitat av rotskrot
Dj Mangoo er vel relativt ny, noen bra sanger som jeg velger å legge under kategori trance
Vis hele sitatet...
Dj Mangoo synes jeg blir mer fjortis trance. Sikkert fordi jeg hørte mer på det når jeg hadde runkebart og pizzatryne.
Litt OffTopic: Noen som vet hva trance\techno\dance versjonen av " 1, 2, step " heter ? Den er vel originalt av Missy Elliot og Ciarra eller noe slikt
Sitat av crangaz
Dj Mangoo synes jeg blir mer fjortis trance. Sikkert fordi jeg hørte mer på det når jeg hadde runkebart og pizzatryne.
Vis hele sitatet...
jo du sier noe der.
Jeg tror grunnen til at det blir laget så minimalt av go'trance nå fortiden er at alt blir laget på en data, å man kan få en lett gjennomført sang som låter bra i de heller yngre sjeler, jeg lagde noe trance for noen år siden. det tok meg 5minutter å mekke sammen en smørje som venna digga. selv syntes jeg det låt patetisk å følte at det er altfor lett å lage musikk nå for tiden, absolutt alle kan jo lage sanger nå.. noe som er litt synd.
Trådstarter
42 0
Sitat av rotskrot
jo du sier noe der.
Jeg tror grunnen til at det blir laget så minimalt av go'trance nå fortiden er at alt blir laget på en data, å man kan få en lett gjennomført sang som låter bra i de heller yngre sjeler, jeg lagde noe trance for noen år siden. det tok meg 5minutter å mekke sammen en smørje som venna digga. selv syntes jeg det låt patetisk å følte at det er altfor lett å lage musikk nå for tiden, absolutt alle kan jo lage sanger nå.. noe som er litt synd.
Vis hele sitatet...


Haha, kan noen forklare meg hvorfor ALLE mener de kan lage bra trance/dance? De fleste som sier det er ikke i nærheten engang. Og dj mangoo hadde noen bra sanger for noen år tilbake.. Var det jeg satt å hørte på på ungdomsskolen det.. Så kaller ikke det helt ny trance... ^^,
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trance er jo latterlig enkelt oppbygd og repetitivt, drevet av klisjeèr og forutsigbarhet (også kjent som 'fengende') derfor kan man si det er 'lett' og lage det fra et musikkteknisk perspektiv. Om det er lett å lage BRA trance er en annen sak.
Sist endret av Polar-; 17. august 2006 kl. 16:12.
Trådstarter
42 0
Var vel på en måte det jeg mente også mente da polar-... Lange en fengene beat er vel ikke alt for vanskelig, men om du skal sette det sammen til en bra sang, er det MYE vanskeligere en folk tror..
lalz!
noe for øra:
TRANCE:
Art of Trance - Har jævlig mange Klassikere
Astral Projection - Genialt bare =) Har lagd mange klassikere
Arrakis - Lagde The spice....synes jeg er bra, men...
Solar Stone - Har lagd endel bra sanger, som dere kjenner sikkert igjen!
Lost Tribe med the Gamemaster, du kan ikke glemme den sangen om du har hørt på Trance siden det starta!
Age of Love - Age of Love - Klassiker, det vet jo alle! =)

Anyway, finnes så utrolig mye NY trance....og jeg har absolutt ikke oversikten!
Søk deg rundt for BRA og også NY.... www.juno.co.uk <--kannsje noe der!
Sist endret av Dj-Dolli; 17. august 2006 kl. 18:52.
Om du liker dette som du kalles "gammel trance" vil jeg anbefale deg aa se paa playlist til Tiestos Magik-serie fra nr 1 til og med 6ern. Yahel har mye bra: "Open your mind", "Voyage" bla.a. Astral Projection har "burning up" som jeg personlig digger. Gielen har en del, Rank 1 har ogsaa noen. Og de eldre platene fra Goliath-serien mener jeg aa huske inneholdt enkelte laater som fikk leggen til a riste ;D
Du har jo
neo cortex - storm of light
neo cortex - don't you
neo cortex - feel alive
pascal ft. neo cortex - this will be
om du ikke har hørt de

Pont Aeri - Flying Free må du forøvrig laste ned om du ikke har den

Eneste litt nyere "trance" jeg kommer på:
shaun baker - push

Ellers kan det meste av
ATB
Kai Tracid
Gouryella
Lange
Lost Witness
System F
Ralph Fridge
anbefales

[edit]
Sitat av Jh_
Aiaiai, kom akkurat til å tenke på den første cd'en av 100% trance. Det var den som introduserte meg for trance-sjangeren, husker spesielt denne: "Unicorn - Obsession Forever", herlig!
Vis hele sitatet...
Akkurat samme her min favoritt var BCM - Hospital
Sist endret av dirtyp0p; 17. august 2006 kl. 21:00.
Trådstarter
42 0
Nå begynner vi å snakke her vettu! Laster ned noen av de sangene som er nevnt som jeg ikke hadde fra før av :P takk takk, bare å komme med flere!
Tiesto's ''In search of sunrise 5'' Inneholder mye bra.

Deriblant: A boy called joni - green astronauts, Armin van buuren - burned with desire, Tiesto - love comes again. Får gåsehud. Anbefales!
Trådstarter
42 0
Tiesto - love comes again er jo helt genial! Digger den sangen :P hehe ^^, har en del trance, men mye av d begynner å bli ganske gammelt! lyst på no nytt!
serveres jo ny trance hver uke på di.fm!
A state of trance hver uke med 2 timer mix av den nyeste trancen.
Cypher19: Jeg synes også den sangen er genial, men om du ikke har den nyeste versjonen, prøv å last den ned. Fant en eldre versjon av den på dataen, og må si at den ikke kunne måle seg med den som er på In search of sunrise 5.

A boy called joni - green astronauts synes jeg også er sinnsykt fet, selv om den kan bli litt vel ensformig. Likevel en kul sang
Aahh..Ser mange klassikere her jeg må ta å finne tak i igjen.. Må si jeg neste fikk en tåre i øykroken når jeg så Gamemaster ble nevnt. Husker godt hvor mye den ble spilt da jeg fant den en eller annen gang på ungdomsskolen. Kan vel kanskje nevne et par sanger jeg også. Hører vel mer på den melodiøse delen av trance, og liker vokaler (og da helst kvinnelige) i trance sanger, men kommer vel litt blandet drops.

Blank & Jones - Dj's Fans & Freaks (Ralph Fridge remix)
Ayla presents Yel - Sun is coming out (aylas uplifting edit)
Barthezz - never stop that feeling
Airscape (Johan Gielen for de som ikke visste det) - Det meste han har produsert/mixa. kan nevne et par: Dario G - Dream to me, Vengaboys - kiss, Safri Duo - trance energy 2001.

William Hawk - Sunrise
Circ - Destroy She Said (Denotis mix) Chill deilig sang!
Mario Lopez - Sound of Nature part 1 & 2 gamle klassikere. samt to nye "Where are you" og "Always & forever"
DJ Estima - Hitmans Paradise. En av mine all time favorites.
Freeloader - Pure devotion
Laze - steppin out
Marc aurel - sound of love (Rank 1 mix)
Rank 1 - Awakening og Airwave 2003 breating
S Club 7 - Stronger (Flipp n Fill Remix)
Svenson & Gielen - We know what you did & Beachbreeze
The Shining - Maze
Ace da bone - Magic Waters. SYKT fin sang!
Cosmic man - I Love You. Enda en sykt fin sang! Enorme melodier på disse to siste her.
Solar Stone - Seven Cities. Ser Solar stone er nevnt men denne sangen burde nevnes spesifikt.
Og til slutt må jeg vel kanskje nevne favoritt sangen min
Airbase - Genie. Enjoy sier jeg bare! prøv også hans andre sanger. Sykt bra de også.

Ellers vil jeg også nevne musikken til en god kompis av meg Alex Pea som jeg synes alle burde høre på
Sanger kan også finnes her

Edit: Her er hans nyeste prosjekt. Alex Pea - Unreal Reality
Sist endret av Konamixx; 18. august 2006 kl. 01:14.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg sier bare en ting:
DJ Silence vs. Flipside - Stratosphere. Noe av det aller beste jeg har hørt.
Selv har jeg falt bort fra trance sjangeren, nettop pga. grunnene som er nevnt her. Det nye er ikke like bra som det gamle. Jeg har fremdeles den første 100% trance plata liggende her og hører på den av og til. Minnene strømmer hver gang

Får håpe det kommer en oldschool trance plate snart...
Så mye genialt det var her. Hører ikke på slik musikk til vanlig, men må ha no sånt å trene til. Dette er jo perfekt, keep it comming!
Trådstarter
42 0
Konamixx! Ser du har nevnt noen skikkelige godsanger! Circ - Destroy She Said (Denotis mix) har jeg hørt så jævlig mye på opp gjenom tiden!

Mario Lopez - Sound of Nature part 1 & 2 "Where are you" og "Always & forever" er også sykt fete.. husker godt når jeg satt å hørte på den nye "Energy Trance" cd'en jeg hadde kjøpt og så kom sound of nature part 1.. fikk gåsehud
DJ Estima - Hitmans Paradise er jo også en skikkelig godsang! Hørte den første gangen på radion faktisk... :P


Antim0n.. skjønner deg ganske godt jeg as! Faller bare mer og mer bort selv.. er trist! men når du tar deg tid til å høre litt på det gode gamle, så får jeg lyst til å finne mer!
Har du hørt den bootleg versjonen av Mario Lopez - Always & Forever da? Eller Eminem vs Mario Lopez - Alwayz & forever superman eller noe i den duren. Sangene passer så sykt bra i hop.
Trådstarter
42 0
hmm nei har faktisk aldri hørt den! Skal prøve å laste den ned på dc++ nå! takk for tipset :P
Hvis du begynner å bli lei techno (som er en gren innenfor trance) så bør du sjekke ut litt av det andre som trance har å by på.

House er en veldig deilig form for trance som jeg falt pladask for ganske tidlig. Ellers kan du jo prøve deg på litt progressiv. Armin Van Buuren spiller en del progressiv hvis jeg ikke tar heeeelt feil. (Ikke skyt meg hvis jeg tar feil).

Drum & Bass kan også gi en del assosiasjoner til trance, tror faktisk det er en gren innenfor trance. Av band så kan jeg anbefale Pendulum. De er råbra. For en smakebit kan du lete etter "Fasten Your Seatbelt", "Tarantula" og "Slam". Sistenevnte er ganske kjent og du finner den faktisk på youtube.
Trådstarter
42 0
hehe hører på alt innenfor trance allerede.. har alt de fleste sangene av Pendulum! Fasten your seatbelt er jo en klassiker allerede! Armin Van Buuren har ganske mye bra han og.. but still! gammel trance slår alt!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Deezire
Hvis du begynner å bli lei techno (som er en gren innenfor trance)
Vis hele sitatet...
HEIHEIHEI.. Nå er du helt ute og kjører. techno hadde vell sit utspring I detroit seint på 70 tallet/tidlig 80. Har ikke så mye som en knapp å gjøre med trance.
svensker er forøvrig noen jævler på techno. Adam beyer good stuff

Drum n bass er heller ingen gren innen trance. det inngår i Jungle.
en plass som kansje artister som amon tobin,aphex twin og xploding plastix befinner seg. Genaile greier
Sist endret av OleBoo; 29. august 2006 kl. 14:54.
Trådstarter
42 0
Nei nei, men er ikke veldig rart at folk forbinner det med trance Er ganske likt men hører fint forskjell!
Om du ser på technoen som er "inn" nå er det ikke likt trance i det hele tatt.
som swedish techno, minimal techno. adam beyer, macro bailey, alex smoke for eksempel.

men at du kan blande inn eldre en mer forståelig. som layo & bushwacka, Zero B og den sorten. Noe som kan være relativt melodisk techno.

trance for min del døde for et par år siden da alle de "store" drev å ga ut oppussede versjoner av gammle hiter. tiesto kom med sin katastrofale versjon av "adagio for strings"
merket at ideene var oppbrukt.

men der er mye musikk der ute. Så mange som tror at elektro bare er Trance og techno. Prøv noe nytt

noen spinville låter fra Aphex twin eller amon tobin/cujo
roligere ambient greier fra helios, unlockedoor eller boards of canada
psy fra shpongle
der finst og mye kul og let tilgengelig house der ute.
og www.prepost.net har mye kul (gratis) musikk
Her er noen som jeg liker :

Solar Stone - Seven Cities
Pulp Victim - The World
Lemond Pascal - The Shelter
Pervading Call - Destiny / Next Exit Remix
Pervading Call Two - On My Mind (Ace Da Brain Mix)
Three Drivers On A Vinyl - Greece 2000
A.I.D.A - Corvana
A.I.D.A - Far And Away
Vincent De Moor - Mystique Colors
Flutlicht - Icarus (The Flight)
Kamaya Painters - Endless Wave
System F - Exhale
Yahel - Devotion
Blank & Jones - Desire (Silverblue Mix & Accuface Mix)
Mario Piu - The Vision
mauro picotto - Komodo
Carl B - Solitude
Stoneface & Terminal - Venus (Original Mix)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Deezire
Hvis du begynner å bli lei techno (som er en gren innenfor trance) så bør du sjekke ut litt av det andre som trance har å by på.

House er en veldig deilig form for trance som jeg falt pladask for ganske tidlig. Ellers kan du jo prøve deg på litt progressiv. Armin Van Buuren spiller en del progressiv hvis jeg ikke tar heeeelt feil. (Ikke skyt meg hvis jeg tar feil).

Drum & Bass kan også gi en del assosiasjoner til trance, tror faktisk det er en gren innenfor trance. Av band så kan jeg anbefale Pendulum. De er råbra. For en smakebit kan du lete etter "Fasten Your Seatbelt", "Tarantula" og "Slam". Sistenevnte er ganske kjent og du finner den faktisk på youtube.
Vis hele sitatet...
Du er ute og ror. House, Techno, DnB og Trance er alle egne sjangre, og ingen er undersjanger av hverandre. Ihvertfall ikke av Trance. Trance er, på lik linje med de andre, elektronisk musikk. That's it.
@ dirtypop, Det er en av mine alltime high sanger, den er rå

Har foresten begge 100% trance albummene på pcen, og er villige til å dele til den rette sjelen :P

Rank 1 - Airwaves
Alpha breed - Epic Future
Carlos - The silmarilla
Dj Tiesto - Theme from norefjell ( vet denne er kommers, men det var døra inn til "trance" for min del)

Det var noen av de jeg kom på i farten
Sitat av dirtyp0p
Du har jo

[edit]

Akkurat samme her min favoritt var BCM - Hospital
Vis hele sitatet...
åååå, gosang husker denne
Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gidder å lese sånne tråder som dette her... det gjør meg en slags blanding av trist og irritert å se tullinger som f.ex. deezire påstå ting som at techno, house, drum'n'bass ++ er sjangre innenfor trance... men på den annen side, så gir det meg mer motivasjon til repeat v2, siden jeg innser hvor viktig det vil være med spesielt ett av prosjektene vi har på gang der. Også er det jo litt komisk å se folk kalle dj quicksilver en klassiker...
Sitat av atomet
Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gidder å lese sånne tråder som dette her... det gjør meg en slags blanding av trist og irritert å se tullinger som f.ex. deezire påstå ting som at techno, house, drum'n'bass ++ er sjangre innenfor trance... men på den annen side, så gir det meg mer motivasjon til repeat v2, siden jeg innser hvor viktig det vil være med spesielt ett av prosjektene vi har på gang der. Også er det jo litt komisk å se folk kalle dj quicksilver en klassiker...
Vis hele sitatet...
Atomet <3 (ganger 20 tegn)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Masse bra musikk her! Ingen som har mer? :P <3
Noen som vet hvor jeg kan få lasta ned disse to??

Minozza Inc - Running From The Rain (Club Mix)
Bass Up! - Hole Me Back (Technorocker Remix)
John B : er vel speedbreaker sin remix du leiter etter..
'Future Trance' serien klarer å holde seg litt på banen ang. denne type musikk.

http://mp3.dosky.info - Her finner du nok noe du liker


Utenom dette kan du forlate 'trance' sjangeren som du kaller dette, og heller
søke deg via dance, eurodance eller 'trance to dance'.

Siste var ikke en sjanger, men kan alltids finne noe.
Jeg for min del har fallt litt for 'Bonkers' serien, litt for hardstyle
for de fleste, men det er :wub:


Ps; Jeg så ikke noe East Clubbers på lista de - der har du forresten et jaevelig god start.


Her har du 2 lange lister på noe du kan laste ned, myemye bra.

Kode

134 tracks in playlist, average track length: 3:38
Playlist length: 8 hours 7 minutes 50 seconds

1. 2Vibez - Sometimes (3:45)
2. 2 DJ's & One - I Engineer (3:22)
3. 2 Vibez - Always! (Be Mine) (3:49)
4. 2 Vibez - trouble (3:18)
5. Into the Night - 4 Strings (3:17)
6. 4 Strings - Let it Rain (3:03)
7. Age Pee - When the Rain Begins to Fall (3:00)
8. Alex Fakey - painted black (syntone cut) (3:43)
9. Alex Megane - Hurricane(Rob Mayth Remix Edit (3:50)
10. andy lopez - noche del amor (Tune Up! Mix E (3:15)
11. Apopthygma - Berzerk (3:49)
12. Azzido da Bass - Dooms Night (3:44)
13. Bam - Rock Ya Body (4:05)
14. Barcode Brothers - SMS (DJ Digress Remix) (3:44)
15. Barcode Brothers - Dooh Dooh (4:00)
16. Barcode Brothers - Flute (Dj Degress Remix) (5:19)
17. Beam Vs Cyrus - All Over The World (DJ Isaac R (3:28)
18. Beatheadz - Razzia [haende hoch] (2:54)
19. Bismark - Make a Dream (3:24)
20. Blank & Jones - Djs Fans & Freaks (2:43)
21. C.J.Stone - Infinity (3:33)
22. Cascada - Bad boy (3:11)
23. Cascade - miracles (3:38)
24. CK & Supreme Dream Team - Dreamer (3:15)
25. Cosmic Gate - Exploration of Space (3:19)
26. Cosmic Gate - Somewhere over the Rainbow (3:45)
27. Cosmic Gate - Back to Earth (3:44)
28. Cosmic Gate - Human Beings (4:09)
29. Cosmic Gate - The Wave (3:33)
30. Cosmic Gate - tomorrow (3:48)
31. Costelloeandpowell - Once Upon a Time (4:08)
32. Crowdshaker - Stay "(It's Partytime)(Ziggy-X (3:33)
33. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Radio Edit (3:06)
34. Dance Nation - Sunshine (Wippenberg Remix - E (2:57)
35. Dee-Jay Chucky - Take Me Up (3:08)
36. Dee Age - Snowflakes (Pulsedriver Mix) (3:39)
37. Dee Mark - Moonwalker (3:43)
38. Diego - Soccer Rocker (3:31)
39. DJ's @ Work - Past was Yesterday (4:04)
40. DJ Dean - it´s a dream (2:50)
41. DJ Dean - Play it Hard (3:06)
42. DJ Dean - Protect Your Ears (Pulsedriver (2:59)
43. Dj Digress - Follow Up (Club Mix) (4:29)
44. DJ Digress - Night System (3:40)
45. DJ Energy - The Official Street Parade Hym (3:24)
46. DJ Gius - Amnesia (3:51)
47. Dj Jean - Lift Me Up (Barthezz Uplifting (4:57)
48. dj manian vs tune up - rhythm & drums (3:21)
49. DJ Pontos - still in love (3:42)
50. DJ Ross - Lonely (3:14)
51. DJ Sammy & Yanou Feat. Do - Heaven (Green Court Remix) (6:21)
52. DJ Tiesto - Lethal Industry (2:42)
53. Driftwood - Freeloader (3:20)
54. Drop Kickz - How you feel (3:11)
55. East West Rockerz - Never Stop (3:11)
56. Fantasy Project Feat. NDA - Dam Dadi Doo (3:26)
57. Ferry Corsten - Punk (3:36)
58. 06-Floorfilla - Anthem 2 (3:14)
59. Floorfilla - Technoromance (Pulsedriver Rad (3:43)
60. 06-Fragma - Tocas Miracle (3:21)
61. Fragma feat Maria Rubia - Everytime you need me (3:29)
62. Freddy Fader - Bom Bom Suenan (Cascada Remix) (3:08)
63. Future Trance United - Face 2 Face (4:03)
64. Future Trance United pres. Sec - Irresistible (3:38)
65. G-Spot - N-R-G (3:24)
66. Groove Coverage - She [Skam edit] (2:55)
67. Groove Coverage - God is a Girl (3:36)
68. Groove Coverage - Poison (3:06)
69. Groove Coverage - Runaway (Axel Konrad Remix) (3:01)
70. Hiver and Hammer pres HH 22047 - Enjoy this Trip (3:51)
71. 16-Hypertraxx - The Darkside (2:57)
72. Ian Van Dahl - Castle in the Sky (3:17)
73. Jendrik de Ruvo - Can I Get A Witness (4:55)
74. Jens O & 666 - Supadupa Fly 2005 (3:07)
75. 08-Kay Cee - Escape 2000 (3:03)
76. Lacuna - celebrate the summer (3:43)
77. Magic D. feat. 2 Jays - History (3:47)
78. Mandaryna - Here I Go Again (3:06)
79. Mario Lopez - Free your Mind (3:46)
80. Megara Feat Dj Lee - the Megara (3:29)
81. Megara Vs DJ Lee - Musical Society (3:57)
82. Novaspace - Beds Are Burning (3:20)
83. O-Zone - Despre tine [Prezioso and Marvin edit] (3:31)
84. O-Zone - dragostea din tei (DJ Ross Edi (4:15)
85. paffendorf - vogue (3:34)
86. Panjabi MC - Mundain to Back Ke (3:46)
87. Peter Luts - Pacific Wish (3:45)
88. picco vs jens o - wicked (2:47)
89. Plazma Tech - Star (Club Edit) (3:21)
90. Plug N Play - Time to Bob (4:07)
91. Pulsedriver - Galaxy (Megara Vs. DJ Lee Remi (3:44)
92. Pulsedriver - slammin (3:57)
93. Pulsedriver Vs. George Kranz - Din Daa Daa (Potatoheads Remix (3:34)
94. Puplic Domain - Operation Blade (3:04)
95. R.B.A. - No Alternative (3:39)
96. Ratty - Sunrise (3:38)
97. Ravers On Dope - Hardcore Vibes (3:36)
98. Rave Allstars - Hardcore Feelings (3:28)
99. Rave Allstars - More Than Words (3:38)
100. Redcode - Miracles (3:31)
101. Redwing - Rocket (3:24)
102. Re Flex - Ubap (3:20)
103. rob maxth - barbie girl (4:13)
104. Rob Mayth - Can I Get A Witness (3:45)
105. Rocco - dancecore (5:43)
106. Scooter - One(Always Hardcore) (3:49)
107. Scooter - The Night (3:22)
108. Shana Vanguarde - Gimme Gimme Gimme! (3:25)
109. shaun baker - push (2:52)
110. Sonique - Sky (4:00)
111. 14-Southside Spinners - Luvstruck (4:05)
112. Spacekid - Moi Lolita (3:19)
113. Spoiled and Zigo - More and More (3:58)
114. Starsplash - Cold As Ice (4:59)
115. Sven-R-G - Goin' Crazy (3:51)
116. Sven-R-G VS. Bass-T - Lost In Spain (3:43)
117. Sven-R-G Vs Bass T - Drift Away (3:45)
118. Svenson - Clubbin on Sunshine (3:52)
119. Svenson and Gielen - The Beauty of Silence (3:00)
120. Sven-R-G vs. Bass-T - The Sign (3:39)
121. Talla 2 XLC - World in my Eyes (8:18)
122. The Beholder - Decibel 2003 (3:39)
123. The Grim Reaper - The Roof Is On Fire (2:49)
124. the real booty babes - since you`ve been Gone (3:03)
125. Tiesto - Adagio for strings [album edit] (3:24)
126. Tune Up - Ravers fantasy (3:29)
127. Vanessa Mae - White Bird (Cosmic Gate Remix) (6:15)
128. Vinylshakerz - Club Tropicana (3:23)
129. Vinylshakerz - One Night in Bangkok (3:28)
130. V I - Heaven is A Place on Earth (3:38)
131. Yoji Biomehanika - hardstyle disco (3:25)
132. zane & foster - big boom bang (cascada mix edi (3:24)
133. Ziggy X - thiz rox (3:39)
134. Ziggy X - X Rulez (3:25)

og:

122 tracks in playlist, average track length: 4:48
Playlist length: 9 hours 46 minutes 0 seconds

1. Voodoo & Serano - Blood Is Pumpin' (Pumpin' ...) (7:42)
2. Neo Cortex - Elements (Dub Mix) (8:00)
3. DJ Jean - Lift Me Up (Barthezz Remix) (4:28)
4. Kosmonova vs C-Star - The Daydream (6:34)
5. Blank & Jones - The Nightfly (3:54)
6. Talla 2xlc - World In My Eye (7:31)
7. Ratty - Sunrise (5:41)
8. DJ Digress - Follow Up (Original Mix) (6:25)
9. Members Of Mayday - Datapop (3:18)
10. Des Mitchell - The World Is Yours (3:08)
11. Beam vs Cyrus - Lifestyle (Original Mix) (7:49)
12. Dee Mark - Moonwalker (6:37)
13. Gigi D'Agostino - L'Amour Tojours (3:58)
14. TA2 - Floorfilla - Technoromance (Pulse.. Remix) (6:13)
15. TA2 - Club Robbers - I Like It Loud (5:09)
16. TA2 - Robert Miles - Children (Future Breeze vs...) (7:47)
17. TA2 - Cosmic Gate - Melt To The Ocean (7:59)
18. TA2 - Mario Lopez - Free Your Mind (3:48)
19. TA2 - Trance Allstars - Lost In Love (Sunbeam Sing...) (3:29)
20. TA2 - Zenith vs Awex - The Music Is Now (Zenith v...) (6:37)
21. TA2 - Pet Shop Boys - Home And Dry (Blank & Jone...) (6:10)
22. TA2 - Mark 'Oh - Never Stop That Feeling (5:25)
23. TA2 - Aquagen - 3, 2, 1 Feiern (4:53)
24. TA2 - Beam vs Cyrus - All Over The World (Midnig...) (7:24)
25. TA2 - I-Ching - The Forgotten Dream (4:01)
26. TA2 - Dance Nation - Words (Original Mix) (7:04)
27. TA3 - Mario Lopez - The Sound Of Nature (Light...) (3:59)
28. TA3 - Neo Cortex - Prepare (Radio Mix) (3:49)
29. TA3 - Gary D. - Elevate Your Mind (Tom Ste...) (3:48)
30. TA3 - G-Project - We're On The Move (G-Move...) (5:59)
31. TA3 - Milk Inc. - Free Your Mind (5:15)
32. TA3 - Groove Coverage - Little June (3:37)
33. TA3 - Cosmic Gate - The Wave (5:34)
34. TA3 - DJ Espen Arntzen - Gjallarhorn (Trance Remix) (3:38)
35. TA3 - CRW - I Feel Love (Original Mix) (3:44)
36. TA3 - DJ Shog - The 2nd Dimension (Club Mix) (8:04)
37. TA3 - Pulsacrew - Fast Foreward... To Madness... (7:41)
38. TA3 - Crispy - Left, Right (Club Mix) (4:52)
39. TA3 - Galaxee - Seaborn (4:37)
40. TA3 - DJ Shah - Tides Of Time (4:49)
41. TA4 - Rocco - Everybody (3:21)
42. TA4 - Kay Cee - Escape (3:14)
43. TA4 - Scooter - Weekend (3:47)
44. TA4 - Encarta - Anima In Corpe (Ándre Visi...) (6:14)
45. TA4 - Aquagen - Lovemachine (3:58)
46. TA4 - Pulsedriver - Cambodia (3:48)
47. TA4 - Silver Blue - Step Back (Blue Sky Remix) (5:09)
48. TA4 - Jonah - Ssssht (Listen) (3:29)
49. TA4 - Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (4:12)
50. TA4 - Special D. - Come With Me (Club Mix) (6:29)
51. TA5 - 4Clubbers - Someday (Future Breeze vs...) (3:00)
52. TA5 - Redwing - Place To Be (Club Mix) (3:21)
53. TA5 - Waxxman - Disco Fans 2003 (Special D...) (6:54)
54. TA5 - 2PM - Tetris (3:02)
55. TA5 - Progheadz - Innovator (Radio Cut) (3:30)
56. TA5 - Cosmic Gate - Somewhere Over The Rainbow (8:02)
57. TA5 - Club Candy - Words 2002 (3:32)
58. TA5 - Astral Projection vs... - Burning Up (Radio Edit) (3:38)
59. TA5 - Bloodhound Gang - Bad Touch (Trance Mix) (4:23)
60. TA5 - DJK - I Like Chopin' (Rainy Daze) (3:22)
61. TA5 - Svenson & Gielen - Answer The Question (Cosmi...) (7:30)
62. TA5 - Noémi - You (Radio Edit) (3:54)
63. TA5 - Blank & Jones - The Blue Sky (6:40)
64. TA5 - Mario Lopez - What Are You Looking 4 (3:06)
65. TA6 - East Clubbers vs DJ Muh - All Systems Go (4:43)
66. TA6 - Klubbingman - No Limit (On The Beach) (3:06)
67. TA6 - 4 Elements - Turn Up The Bass (3:22)
68. TA6 - Baracuda - I Leave The World Today (S...) (6:53)
69. TA6 - Luna System - The Light (4:13)
70. TA6 - Crowdshaker - Stay (It's Party Time) (Zi...) (3:32)
71. TA6 - Grenada - Superstar (Pulsedriver Remix) (6:17)
72. TA6 - Lightforce - Big Girls Don't Cry (Club Mix) (6:56)
73. TA6 - Stormcacher - Back To Love (3:22)
74. TA6 - DJ Volume - The Spirit Of Yesterday (3:45)
75. TA6 - Miraluna - One Day (Special D. Remix) (6:05)
76. TA6 - DJ's @ Work - Past Was Yesterday (4:14)
77. TA6 - Lichtenfels - Sounds Like A Melody (3:28)
78. TA6 - East Clubbers - Equal In Love (4:08)
79. TA6 - DJ Manian - Love Song (Club Mix) (6:35)
80. TA6 - Velvet Culture - Turn Back Time (DJ Danny D) (3:42)
81. TA6 - DJ Boozywoozy - Raise Ya Hands Up (Uh Oh) (3:13)
82. TA6 - Future Trance United - Face 2 Face (Special D. Remix) (7:17)
83. TA6 - DJ's @ Work - Will Be Free (Rocco Remix) (5:30)
84. TA6 - Sensation - Anthem 2003 (3:37)
85. TA6 - Neo Cortex - Don't You (3:30)
86. TA6 - Flip & Fill - Field Of Dreams (3:15)
87. TA6 - DJ Dean - Play It Hard (3:06)
88. TA6 - 3 Force - Secrets (3:34)
89. TA6 - Unit 5 - Feel The Stars (3:54)
90. TA6 - Jens Jordan - Never Stop Dreaming (OC Remix) (6:09)
91. TA6 - Eskimo - Hitmans Paradise (Radio V...) (4:00)
92. TA6 - Brooklyn Bounce - x2x (We Want More) (3:29)
93. TA7 - Groove Coverage - Runaway (DJ Manian 2005 Edit) (3:54)
94. TA7 - Astrada - Just Another Day (Radio Edit) (3:05)
95. TA7 - Redwing - Rocket (3:24)
96. TA7 - 2 Vibez - Trouble (Remix Cut) (3:39)
97. TA7 - 7 Eleven - Let Go (The Train Version) (3:10)
98. TA7 - Jimmy Goldschmitz - Fargo (Original Mix) (4:31)
99. TA7 - Damae Feat. Londonbeat - I've Been Thinking About Yo... (6:31)
100. TA7 - Ziggy X - X Rulez (Short Cut) (3:21)
101. TA7 - Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours (Union Pa...) (4:23)
102. TA7 - Astrada - Subway #9 (5:35)
103. TA7 - Interphace - No 1 Else 2003 (Club Mix) (5:50)
104. TA7 - Scarf! - Odysee (Plazmatek Remix) (6:42)
105. TA7 - E-Rotic - Gotta Get It Groovin' (Ext...) (7:09)
106. TA7 - The Grim Reaper - The Roof Is On Fire (2:49)
107. Pimp! Code - We Are The Best (2:57)
108. Ferry Corsten - Watch Out (Radio Edit) (3:39)
109. East Clubbers - It`s A Dream (Henny-M & Groove-T Vocal Club Mix) (6:54)
110. Dyce - tomorrow can wait (cascada radio mix) (3:29)
111. Sylver - Lay All Your Love On Me (3:28)
112. Pulsedriver - Insane (3:31)
113. Seven Winds - Mixed Feelings (Thinkagain... (5:02)
114. Ampire - Music For The Soul (6:14)
115. Rushroom feat Fara - Kiss Me (3:34)
116. Syndroma - Always and Forever (4:01)
117. Fabio Vega - no way out (chris cute remix edit) (3:40)
118. Scale - Fight (Radio Mix) (3:24)
119. Denga and Manus - shadow song (volition spellforce radio mix) (3:33)
120. DJ Ross - Dreamland (3:59)
121. Crazy Frog - Nellie The Elephant (3:10)
122. Warp Brothers - Power (S.H.O.C.K. Remix) (8:22)
Sist endret av dosky; 8. september 2006 kl. 13:48.
drazel: who are YOU kidding

men, blæh.. bare drit i å prøve å finne nye trance-låter som holder seg til gårsdagens standarer. Dra heller ned det du finner av tidligere releaser i magik / itwt / forbidden paradise / lost treasures / space age / northern exposure / isos - seriene, så har du nok musikk du vil trives med i lang tid fremover
Joda andjoha.. Men er d at jeg begynner å gå litt lei av det gamle Må ha no nytt hehe ^^;