Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1099
Lurer på om det er noen som vet hvordan man kan se andre sin kontakt liste i msn. Vet det er noen som har gjort dette før, men har ikke peiling på hvordan.

Takker for svar
om du har tilgang til pcen er det bare å lagre kontantlista den og så laste inn i en ny mail du lager deg? Du får vel ikke lagt til alle der, folk må jo godta deg, men du får se hvem som er lagt til ihvertfall. Må jo være noe slik folk har gjort før, fått tak i disse lagrede filene?
Trenger ikke tilgang til PC-en. Kontaktlista er lagret på Hotmail sine servere.
Du trenger epost og passord til personen, så kan du få tilgang til lista hvor enn du vil (MSN/Webmessenger osv).
robin740's Avatar
Trådstarter
problemet er at jeg ikke har passord til den hotmailen.. lurer bare på om det er mulig å se andres kontaktlister... hvem som er i kontaktlisten demmes liksom
Sitat av robin740
problemet er at jeg ikke har passord til den hotmailen.. lurer bare på om det er mulig å se andres kontaktlister... hvem som er i kontaktlisten demmes liksom
Vis hele sitatet...
Nei. Ikke uten å ha tilgang til PC-en hans/hennes eller passord til kontoen.
Noe slikt ligger ikke offentlig.
du kan sende han en mail liksom om vis du sender den meldingen til alle på hotmail lista så vil han finne kjærligheten. hehe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis dere er på samme nettverk, lan. Så kan du sniffe på msn pakkene han/hun sender. Det sammeg gjelder også e-mail. Satt på it-akademiet når jeg gikk der for noen år tilbake og sniffet på nettverket og fikk brukernavnet og passordene til noen av lærerne.

Det finnes en del slike verktøy som sniffer på alle mulige pakker og enkelte som bare tar enkelte ting slik som msn. Da får du hele samtalen som han på ditt lan har med andre. Har prøvd det både på wifi cat5. Fungere veldig bra....