Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 995
heisann.. kjørte idag gjennom Blockchecken på biip for å se om det var ei spesiell som hadde blocka meg, det jeg ikke visste var at den kjørte gjennom alle sammen og sente en mail til samtlige som den hadde sjekket ut.. dvs at den sente ut .. mellom 200 og 400 mailer til folk jeg har hatt kontakt med en eller annen gang i fortiden. ikke noe galt det, men bare slik at dere vet om det så kommer du til å få mange mail av folk som tror at det er en personlig melding til akkurat den personen. Så i kveld sliter jeg med massevis av mails av folk som har fått den mailen, pluss en del utenlandske som ikke skjønner en driiit
Velkommen til sommeren 2006?
Den sjekker forresten ikke om noen har blokkert deg, bare viser hvem som har slettet deg fra kontaktlisten, noe du kan se i MSN fra før av.
Trådstarter
ja du veit hva jeg mener da.. det jeg ikke visste som jeg sa fra om her var at det kommer mail til alle som ikke har deg i lista lenger.. noe som kan bli et stort antall mails.. og mailen har din adresse og ditt navn står i mailen, slik at det kommer.. MASSE mail i retur fra folk du ikke har prata med på år og dag ...
last ned amsn, her ser u alle som er pålogget, også ser du om det er personer som har slettet deg som er pålogget, veit ikk om det funker med andre "klienter"
Fake, dette blir det opplyst om på samme side som du oppgir brukernavn og passord til MSN på...

Jeg siterer:
Om Biip.no personvern:
Etter at du har fått dine resultater presentert nedenfor, vil Biip.no sende ut et tips på dine vegne til dine MSN kontakter om hvordan Blockcheckeren faktisk fungerer. Dette tipset sendes kun en gang. Opplysningene du har oppgitt vil deretter bli automatisk slettet.
Vis hele sitatet...
Så advarselen kan du spare deg; den er allerede tilgjengelig for alle som leser vilkårene for en tjeneste de benytter seg av
Sist endret av Stormen; 12. januar 2007 kl. 02:11.
Det er fortsatt en ganske frekk måte å sende spam på. Nå har jeg ikke sett noen av disse mailene, men jeg regner med at de har noen form for biip innhold?
campod, frekk måte å sende spam på? Å si ifra at Fake har sjekket om du har blocket ham på MSN? Ville du heller at vi ikke sa ifra, og at han så spurte deg i virkeligheten:

"Åh, lenge siden jeg har sett deg på MSN... Hvorfor det a?"
"Nei, det er fordi jeg har fått meg ny MSN... Bruker ikke den gamle lenger."
"Nei, det er feil. Nå lyver du; du har bare blocket meg."

Vi tilbød en helt anonym tjeneste først, men fikk så mye klager på kundeservice at vi bestemte oss for å faktisk fortelle folk at de er blitt sjekket. Nå får vi kanskje 1 klage i uken; mot ca 50 klager om dagen før.
Trådstarter
Hei

Jeg, , har sjekket om du har slettet eller blokkert meg på din MSN-liste!

Dette gjorde jeg ved å sjekke om jeg fremdeles var oppført i din kontaktliste via MSN sin server. Jeg var litt nysgjerrig, og håper du ikke tar det ille opp

For å sjekke om noen har blokkert deg på MSN selv, logg deg inn på Biip.no og finn det ut - helt gratis!
Biip.no's BlockChecker finner du her: www.biip.no/blockchecker
Jeg ser frem til at du besøker min profil også: Klikk her

PS: Du kan også sjekke dette selv i MSN-klienten din, uten å bli medlem av Biip.no. Les mer om dette her.

Med vennlig hilsen,



------------------------------------------------------

Denne e-posten ble sendt til på vegne av .

Du vil bare motta dette tipset én gang! Har du spørsmål om dette, kontakt gjerne meg , eller les mer på linkene nedenfor.
Om Blockcheckeren

Privacy Policy
Kundeservice
Vis hele sitatet...
her er mailen jeg sente ut da til alle som poppa opp på den lista.. er greit nok at man sender ut en mail, men det skulle hvertfall stått at det er en masseutsendelse og ikke sånn at det ser ut som om det er en "personlig" mail. er dette jeg advarer mot
Det er ikke frekt å sende ut en mail som er varslet om på forhånd når de tilbyr en gratis tjeneste som du velger å bruke. Jeg skjønner poenget ditt, men de fleste tar vel hintet når det står at mailen sendt "på vegne av xx", og er signert med "Privacy Policy. Kundeservice"
for de som har litt iq så kan dem jo bare skjekke det selv på msn :s
trenger ikke inn på biip for å skjekke det der..
Sitat av campod
Det er fortsatt en ganske frekk måte å sende spam på. Nå har jeg ikke sett noen av disse mailene, men jeg regner med at de har noen form for biip innhold?
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke frekt.. hvis du hadde laget en tjeneste på nettet som var gratis, ville du vel prøvd å spre det?
og som jeg sa over her, så kan du skjekke selv i msn..
-------------------------------------------------------------------
whohoo! 100 innlegg<3
Trådstarter
som sagt.. det er ikke noe galt at de gjør det.. og det er ikke poenget med posten.. poenget er ... hvis dere bruker den så vil ALLE få en mail. bare et lite tips av å si: det kan bli en god del kontakter som får en "spam" melding hvis dere har brukt msn en stund
Jeg har også testa den, syns det var en ekkel og frekk måte å sende ut spam på.
Det er jo din egen feil hvis du ikke leser rettningslinjene da.
Men fortsatt