Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1085
Har veldig dårlig trådløst i deler av huset (routeren står i kjelleren med betongvegger og tak). Jeg vil derfor koble opp et AP i 2. etasje hvor jeg har en kabeltilkobling i veggen. Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale et AP, fordi det er så mange av de på feks Komplett som får dårlig omtale og ikke fungerer som de skal, jeg er keen på noe som fungerer problemfritt. Er det eventuelt en annen løsning som er bedre egnet for å forbedre wifi i huset?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Her bruker jeg en Linksys E2500 med DD-WRT for repetering/tilkobling med kabel, funker knall, men kan ta litt tid å sette opp.
jørgs's Avatar
Trådstarter
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751411

Noen som har prøvd denne? Den lan porten som er på den, er den for å koble til routeren for å bruke den som AP, eller er det en tilkobling for å bruke som mottaker? Har den ethernetutganger hvis jeg bruker den som AP, eller må jeg ha en switch hvis jeg skal ha plass til både denne som AP og kabeluttak til stasjonærpcen min på en kontakt?