Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 663
Hei. Sitter i en leilighet der alle får tilgang til Internett utenom min pc. Pcen har ingen problemer med andre nett enn akkurat dette nettverket, og nettverket fungerer som sagt helt fint for alle andre enheter. Jeg får koblet meg på, men har "ingen internet-tilgang", altså bare lokal tilkobling.

Noe som er jævlig merkelig er at jeg får internet hvis jeg trykker på det lille ikonet nede til høyre hvor du får opp tilgjengelige tilkoblinger. Da skjer ting i nettleseren osv, men straks jeg åpner et annet vindu, blir alle nedlastinger avbrutt. Kjører Windows 7
Sitat av jørgs Vis innlegg
Hei. Sitter i en leilighet der alle får tilgang til Internett utenom min pc. Pcen har ingen problemer med andre nett enn akkurat dette nettverket, og nettverket fungerer som sagt helt fint for alle andre enheter. Jeg får koblet meg på, men har "ingen internet-tilgang", altså bare lokal tilkobling.

Noe som er jævlig merkelig er at jeg får internet hvis jeg trykker på det lille ikonet nede til høyre hvor du får opp tilgjengelige tilkoblinger. Da skjer ting i nettleseren osv, men straks jeg åpner et annet vindu, blir alle nedlastinger avbrutt. Kjører Windows 7
Vis hele sitatet...
Sperre på nedlastning av torrents?
Hadde samme problemet. Vi resatte routeren til fabrikk.
Har prøvd å gjenopprette fabrikk instillinger men det hjalp ingenting. Kan også nevne at dette er et problem som kommer og går, hadde for eksempel ingen problemer med Internett i går. Imidlertid er det kun min pc som har dette problemet.
Sitat av jørgs Vis innlegg
Har prøvd å gjenopprette fabrikk instillinger men det hjalp ingenting. Kan også nevne at dette er et problem som kommer og går, hadde for eksempel ingen problemer med Internett i går. Imidlertid er det kun min pc som har dette problemet.
Vis hele sitatet...
Oppdater nettverksdrivere.
Har forsøkt det også, uten hell.
Sitat av jørgs Vis innlegg
Har forsøkt det også, uten hell.
Vis hele sitatet...
Kanskje du har noe virus eller noe ?
Sitat av ProBook Vis innlegg
Kanskje du har noe virus eller noe ?
Vis hele sitatet...
Nei .

Noen som kan bekrefte/avkrefte det som står under?

BECAUSE WHEN YOU FIRST TRIED TO CONNECT TO YOUR WIRELESS, YOU NEVER CHOSE THE RIGHT SETTINGS YOU CHOSE UNIDENTIFED THE BOTTOM AUTO CHOICE.... SHOUDN'T HAVE DONE THAT..... CHOOSE HOME... BUT NOW UR STUCK & GUESS WHAT YOU CAN'T CHANGE IT... AND SO CAN'T 1000'S OV OVER PEOPLE.

OH YEA... THE WHOLE LIMITED ACCESS REALLY MEANS NO ACCESS OVIOUSLY EVEN WITH EXCELLENT SIGNAL.

THE ONLY THING YOU CAN DO IS PAY £30.... FOR A PC DUDE TO FIX IT CUS THEY BELIEVE IT OR NOT HAVE SOFTWARE TOOLS FOR THIS EXACT PROBLEM.
Vis hele sitatet...
http://www.sevenforums.com/network-s...tml#post656262