Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 736
Hei!
I dag, var dagen kommet hvor Halo 3 skulle plukkes opp. Jeg hadde jo egentlig ikke penger til dette, da studielånet tross alt ikke tillater slike utgifter, så jeg var ganske lykkelig over artikkelen jeg leste på Spillmagasinet.no i går.
Her stod

"...** Hos Game kan du bytte inn to Xbox 360-spill og få standardutgaven av «Halo 3» og hundre kroner tilbake. Vil du ha «Limited Edition» må du betale 1 krone, eller 399 kroner for «Legendary Edition»..."

Jeg tenkte med meg selv "Har jeg to grønne støvsamlere under TV?". Og... Vel... Det hadde jeg.

For å forsikre meg om dette, ringte jeg til den lokale Game/Spiderman butikken (Bergen), og spurte dem om tilbudet jeg hadde lest om. Samtalen var omtrent slik:

- Ja hei! Jeg lurer på, har dere noen tilbud for Halo 3 angående innbytte av spill?
- Ja det har vi. Hvilke versjon ønsker du da?
- Ehm, da blir det vel Special Edition
- Ja, hvis du bytter inn to XBOX 360 spill da, får du det for 1,-.
- Ja ok, da kommer jeg innom i morgen da. Hade bra!
- Hade bra!


Da var jeg i allefall sikker

Jeg møtte opp etter forelesning i dag, kom i kassen og spurte etter Halo 3. Kassereren puttet en standard edition i posen, og ga meg 100,- tilbake. Jeg spurte etter Special Edition, og sa jeg hadde ringt dem dagen før og fikk beskjed om at jeg kunne få dette for 1,-. Da fikk jeg beskjed om at

"...Det er nok feil, du kan bare få Standard Edition ved innbytte. Beklager!"

Nå skal ikke jeg være pirkete, jeg har tross alt fått spillet, men hadde vært litt artig med noe litt ekstra (les: special edition) når det gjelder denne utgivelsen, jeg mener det var ganske misledende fra Game/Spiderman sin side! Eller hva syntes dere? Har noen av dere handlet Halo 3 hos Game/Spiderman og fått tilbudet? Eller har jeg hørt HELT feil og misforstått tilbudet?
Sist endret av tagefo; 26. september 2007 kl. 19:20.
gå tilbake, klag, og vis dem annonsen.
Det var nok bare fyren bak kassa som var uvitende vil jeg tro.
Sitat av eLto
gå tilbake, klag, og vis dem annonsen.
Vis hele sitatet...
Gjør det, og krev å få snakke med den personen du snakket med over tlf, så burde ting ordne seg.
Kanskje det ja. Takk for tipsene!