Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1744
Heisann.

Hvor: Amsterdam, overalt i byen/hotel.
Hvem: Meg, E, M og K.
Hva: Hasj og sopp/truffler.

Forord:
Alle har god erfaring med hasj og weed fra før av. Jeg og K har knipset før, de andre 2 har bare hasj erfaring.

Ankommer Amsterdam.

Vi hadde kjørt i 9-10 timer i strekk for og komme fram til Amsterdam på kvelden, vi ankommer ganske slitne etter mye kjøring, mest keene på og finne et hotell, også druse Coffeeshops senere på kvelden. Vi parkerte langs veien i "det gode strøket", kalte folk det tydeligvis når vi spurte om det gikk bra og parkere her.

Tror ikke vi helt innså at vi var i AMSTERDAM, før det hadde gått 1-2 minutter. Vi sitter i bilen og snakker litt, også titter jeg RETT til venstre, og hva ser jeg? Jo, jeg ser 3 nakne damer, som står og danser i vinduene, og rett ved siden av "Uncle Sam's Coffeeshop". Jeg blir nesten stum, for det er et så vakkert syn hehe. Jeg prikker E på skulderen og bare peker på det jeg ser, han sier ingenting han heller. Så sier M etter en liten stund "Gutta, TROR vi skal utforske litt ikveld, for og si det slik." Ingen svarte, men alle VISSTE det var sant.

Vi fant et relativt billig hotell til 35euro/pr natt, tror jeg det var. Fikk alle sakene opp på rommet, gikk ned i lobbyen og spurte "Ey, know any good coffeeshops to recommend?". Han tok fram et kart og tegnet opp 3 steder vi måtte sjekke ut. Så klart fulgte vi rådet

Coffeeshop nr 1.

Vi fant fram til første shoppen etter litt leting, for den lå litt gjemt ned en bakgate elns. Jeg og K gikk rett ned til disken, og spurte om en "meny" hvor alle weed og hasj typene var listet. Jeg hadde jo lest og sjekket opp litt hva som er bra å hva folk sier man må prøve, så jeg bestilte meg 1.8g med White Widow, og 1.8g med AK-COLT. Deretter en vanlig weedjoint som det var Widow i. Vi satte oss på en benk for og fyre opp jointene. Her gjorde vi feilen. Vi var såpass ivrige og gira på og få fyrt, at vi tenkte ikke på at denne weeden er mye mer potent enn noe annet. Vi RUSHrøyka jointen, og sa "dette var da ikke så ille? Utrolig digg da!". Men, så reiste vi oss for og sjekke litt til. Plutselig sa det PANG i hodet til alle 4, ingen av oss klarte og oppføre seg normalt. Og, MUNCHEN, munchen kom! Vi måtte alle sette oss ned på en benk 50 meter lenger unna, virket som vi hadde gått flere kilometer. Jeg og K som har mer erfaring enn de 2 andre, visste jo at vi bare hadde røyket litt mye og prøvde å slappe med og puste rolig osv. M fikk noia og satt å sa til meg hele tiden "Jeg må spy, hjertet mitt takler ikke dette. Må spy." Jeg prøvde og se han rett i øynene og sa rolig "Ok, om du må spy, så finner du et sted å spy. Hjertet ditt har det HELT fint. Vi røyket bare litt mye, dette finnes ikke farlig". Han roet seg litt. Mens jeg sa dette, så hadde E og K fått monster-munchies, de hadde lokalisert en McDonalds, jeg og M satt og ventet utenfor på benken for M var i veldig shitty form.

Etter en stund kom E og K tilbake, virket som flere timer, men hadde visst bare gått 5 minutter. E fortalte at han hadde ALDRI vært så gira på hamburger før, og han holdte på og hoppe over kassa for å få burgeren fortere. I mens E bestilte burgeren hadde K sloknet i en sittebås med en danskfamilie i. Mor, far og 2 døtre, stirret på han med store øyne, mens K mumlet "åh, vil ha burger, cola, GI MEG BURGER!" Den ene lille datteren prøvde faktisk og gi maten sin til han.

Men heldigvis kom dem seg ut til meg og M som ventet. Jeg sa bestemt "vi SKAL til hotell rommet nå." de andre var veldig enige, at vi måtte la rusen gå litt av før vi fortsatte sightseeingen. M spydde 3 ganger på veien.

Truffler, here we come.

Dagen etter var vi i god form, egentlig. Prøvde og snakke om hva vi gjorde kvelden før, og at vi må tenke over at dette er noe annet enn hasj-Norge.
Vi fikk summet oss, dusjet og spist frokost, så slapp vi oss ut i gatene til Amster nok en gang, sjekket ut de 2 andre shoppene lobbymannen hadde anbefalt, husker ikke hva disse het desverre

De solgte truffler der, noe jeg bare hadde lest om. Virket interessant og spennende, så da sa jeg til K at han skal holde seg edru en stund til jeg får effekt, og klarer å bedømme om jeg kan fikse det selv eller om jeg trenger en sitter. Noe han syntes hørtes lurt ut. Jeg spiste 5g med truffler, noe som smakte blanding av jord, søle og dritt. Men dem gikk ned, tok 3 trekk av jointen til M etter ca 15min for å prøve og kicke det i gang. Vet ikke om det spilte noen rolle eller ikke, men etter 20-25 minutter begynte beina mine og bli litt skranglete, måtte tenke litt over at jeg måtte holde meg på beine itilfelle beina min tok ferie, lys begynte og bli mye sterkere også. Jeg koste meg. etter ca 40 minutter, så tenkte jeg at nå var jeg på topp av trippen, så jeg spiste 5g til. Smaken hadde tydeligvis ikke forbedret seg. Gikk inn på en bar, bestilte pils. Var en typisk møkkete, fotballbule, hvor alt var dekket av sigarrøyk, og gamle svette mennesker. Jeg følte litt på noia, ikke pga jeg var redd for og bli tatt for å trippe, men folka der virket ikke veldig glad for og få 4 Norske 18-åringer inn i baren sin. Drakk den pilsen rett ned, og fortet oss GREIT ut.

Trippen min hadde fått en liten bulk av den baren, jeg gikk hele tiden og snakket om at vi ikke kan være i Amster lenger pga folka i baren kommer til og oppsøke hotellet vårt og drepe oss. Dette pågikk i ca 2 timer, før symptomene gikk litt av. Jeg koste meg igjen

My sweet Widow

Siste dagen før vi dro husket jeg at jeg hadde jo kjøpt meg en dose Widow og en dose AK-COLT. Vi innså at det klarer vi ikke røyke opp før vi drar, så vi tar det like gjerne med oss! Vi visste jo at alle landene hadde åpne grenser pga EU-medlemskapet, så vi tenkte ikke så mye over det, i grunn.

Vi skulle ned til Italia og være der en uke før vi dro hjem. Vi satte av gårde, med 4,2g gram weed gjemt bak radioen i dashbordet, i en halvfull colaflaske haha. Som deretter var teipet igjen. Vi dampet vanlige sigaretter i bilen til vanlig så det var alltid røyklukt der også, itilfelle det var toll med hunder, selv om det finnes ingen forsikring for at det hjelper deg mot supernesen til hundene. Vi stoppet i Tyskland og røyket litt, K kjørte så han holdt seg selvfølgelig edru. Resten av oss ble fjerne som fjell. Tok det i en liten vannpipe rent. Ble bra.

Også, kom vi til den mest skremmende opplevelsen jeg har hatt noen gang. Vi kom til grensen til Sveits; BOM TOLL KONTROLL, og her satt vi 3 skeive gutter og en sjåfør som var så bakstein at han var nesten dement.
En tollmann i røduniform kommer bort til og oss, vi ruller ned vinduet, han bøyer seg ned og sier "Hello...where are you guys going, if I may ask?" K sa utrolig slappt "Going to Italy, have just driven though Denmark and Germany, so we're pretty tired and such. Whats up?". Vi trodde vi var døde. Så det for oss. "Gutter 18 tatt for dopsmugling i Europa!" Så klart var dette overdrivelse pga vi var steine, men dere forstår sikkert hvor noia vi hadde. "Ok, well there is a 30 euro fee, to drive into Switzerland. You have 30 euro?" Spurte tollmannen oss om. For det vi hadde glemt var at ALT i Sveits er privateid, så man må betale avgifter overalt. M hadde 30euro kontant, så han strakk seg fram og ga pengene med en MEGET skjelven hånd og stemme. Eneste som gikk gjennom hodet hans var "IKKE DRIT DEG UT!".

Italia

Vi ankommer Italia. Har funnet oss hotell rett ved stranden, bar i bassenget, og vi har 4g weed med oss. Første kvelden satt vi på stranden rundt 01:00-02:00 tiden, med pipa i hendene og solsenger, så utover havet. Og alle 4 tittet på hverandre, vi visste at alle tenkte akkurat det samme "Fyfaen. Livet." Endte opp med en uke i paradis, vi røyket opp alt i løpet av uka og elsket det. Dra til Italia med litt weed = utrolig.

Slutt ord

Ble mer fortelling enn rapport, men tok litt over. Turen var helt sinnsykt, koste oss utrolig, med både utrolig weed og truffler. Lærte masse og koste oss masse.
morsom rapport =) kjenner meg igjen i tollnoiaen din det ekke noe kult nei ;P hvilke truffler var det du spiste?
Sist endret av DC89; 2. januar 2010 kl. 14:50.
ren skrytehistorie hvor du forteller du er gammel nok til å dra på guttetur aleine?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av knekken Vis innlegg
ren skrytehistorie hvor du forteller du er gammel nok til å dra på guttetur aleine?
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? Det er en rusrapport.
Sitat av knekken Vis innlegg
ren skrytehistorie hvor du forteller du er gammel nok til å dra på guttetur aleine?
Vis hele sitatet...
La gutten ha det morro da, du har sikkert vært 18 og sikkert fortalt mange røverhistorier til folk som overhodet ikke har vært interresert i å høre på deg. Men som har gjort det, for å ikke ta den lille gleden du hadde der og da...Jeg syns det er utrolig spennende å lese dette og andre historier. Kommer nok aldri til å prøve noe form for rus så dette er det nærmeste jeg kommer og jeg lover dere at jeg storkoser meg med å høre hvor morro folk har det. =)
Sitat av knekken Vis innlegg
ren skrytehistorie hvor du forteller du er gammel nok til å dra på guttetur aleine?
Vis hele sitatet...
La oss se bort i fra tusenlappene du så beskjedent viser frem
Sitat av Tengel Vis innlegg
La oss se bort i fra tusenlappene du så beskjedent viser frem
Vis hele sitatet...
hahaah Touche sier jeg høyt og tydelig...nei nei jeg skriker det ut høyt xD haha
Sitat av knekken Vis innlegg
ren skrytehistorie hvor du forteller du er gammel nok til å dra på guttetur aleine?
Vis hele sitatet...
Hva faen skal det bety? Skrytehistorie? Jeg forteller da bare hva jeg og mine kompiser opplevde på tur nedover i Europa på tur.
har ingenting med en rusraport å gjøre.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Jeg synes det var godt lesestoff, selv om det kanskje ikke var en rein rusrapport. Har lyst til å ta en sånn tur selv en gang!