Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Er du overtroisk?
Ja.. 22 15,17%
Nei selvfølgelig ikke 101 69,66%
Overtroisk? 22 15,17%
Stemmegivere: 145. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  31 2125
Heisann godtfolk.
Idag er det Fredag 13. Og i den anledning lurte jeg på om dere har noen forslag til fete ting man kan gjøre idag, og forslag til filmer som er spennende..

MVH. sparco
Tøff film som har premiere idag på kino, er faktisk norsk og heter Fritt Vilt. Denne så hvertfall ganske bra ut på trailern.
Faen... Sist fredag den 13 ble jeg bitt av rottweiler. I dag skal jeg holde med innedørs
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Trådstarter
Får se om jeg røsker med meg et par kamerater på kino idag nPulz, ellers tenker jeg det blir en horde med skrekkfilmer i kjellern hjemme hos meg med masse potetgull og cola
The Grudge 2 har premiere i dag

Digger eneren, og håper denne blir like bra. Jævlig skummelt uten masse blod og gørr liksom.

Edit: Endre pollen til "Har du paraskavedekatriafobi?".
Sist endret av Ozma; 13. oktober 2006 kl. 13:55.
*le fredag 13. i trynet* jeg skal ta fly haugesund-oslo idag så

Overtroen kommer tross alt fra Bibelen, hvorfor skulle den påvirke meg da?
Hah. Jeg har sagt opp jobben min i dag. Fin dag å slutte på
Det eneste jeg frykter hver fredag den 13. er at de faktisk skal slippe enda en film i serien på den dagen. For det hadde virkelig vært noe av det værste som kunne ha skjedd!

Foruten om det så er jeg ikke redd for at det skal skje noe spesielt på en slik dag.
Hahaha, jeg klarte å stemme ja!

Anyways, jeg bryr meg såpass lite om fredag den 13. at hvis du ikke hadde laget denne tråden så hadde jeg aldri visst at det var i dag...
samma her hadde ikke kommet til og funnet det ut før i morra hvis du ikke haddet startet tråden.
er ikke spess overtroisk har jobbet i kjelleren og kappet bjelker med kapp å gjærings sag så burde minst ha mistet en finger hvis det er noe med datoen
Sist endret av nerga; 13. oktober 2006 kl. 14:20.
Night of the living Bands!! Konsert med flere kule band her i byen!!
Irrasjonell frykt og angst for fredag den 13. kalles paraskavidekatriafobi. Bare les på denne siden. I grunn ganske interessant lesestoff, dog skjønner jeg ikke hvorfor folk er overtroiske og redde for fredag den 13.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Åja så det var det i dag, tenkte ikke over det "betydde ulykke" selv om jeg viste det var 13 Oktober og att det var fredag. Tror ikke jeg er overtroisk jeg. Hehe.

Skal se den norske "Frit vilt" filmen i dag, wiiha ! :-).
Den eneste ulykken rundt meg idag er at et rør har sprengt lekk(og bulket asfalten)like ved der jeg bor så jeg kan kun drikke flaskevann og må kjøre en lang omvei på bla.a en sykkelsti for å komme meg noe sted.
Ellers har jeg klart meg overraskende bra.
Hva om noen nFFere hopper i fallskjerm og skriver om falskjermen løste seg ut eller ei?

Edit: ZerBox fant den logiske bristen.
Sist endret av Henriken; 13. oktober 2006 kl. 16:07.
Sitat av Henriken
Hva om noen nFFere hopper i fallskjerm og skriver om falskjermen løste seg ut eller ei?
Vis hele sitatet...
Kanskje litt vanskelig å skrive om den IKKE løste seg ut?
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Trådstarter
haha vil heller si Fredah 13. er en lykke dag, idag har jeg unngått å fått bot/msita lappen av politiet 2 ganger. første gangen kjørte jeg i 90/100 km/t i 60 sona (4 felt) også kom det en bil jeg hadde vikeplikt for så måtte bremse ned, ellers ahdde jeg lunka i 100 fortsatt, akkurat da kom politiet kjørendes forbi. (flaks #1) Andre gangen nå, rett før jeg kom hjem, så kjørte jeg forbi en bil i 40 sona var vel oppe i 70-80 km/t, så legger jeg meg inn foran den, og lunker i 60-70 km/t, så ser jeg faen meg de blåkledde stå i veikanten med gule vester. De brydde seg ikke stort.. Men jaja, jeg følte meg heldig ihvertfall. Hadde vært kjipt å mista lappen nå..
Fritt vilt var bra den er til å anbefale
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Trådstarter
Faen det glemte jo jeg helt bort, hehe Skal nok ikke se bort ifra at det blir kino på søndagen da ja..
haha, hva faen. jeg så fritt vilt trailer men jeg trodde det bare var en cheesy norønna reklame XD jævlig bra XD
Har reist i hele dag. Fly, buss, tog. Spania til Norge.
Alt gikk smertefritt. Aldri hatt noe problemer på Fredag 13.
Sitat av EnGeL
Fritt vilt var bra den er til å anbefale
Vis hele sitatet...
Var meninga jeg skulle på den, men noen av de vennene jeg skulle dra med turte rett og slett ikke. Så det ble vist ikke noe av.
tenkte ikke på fredag 13. i det hele tatt igår.
gårsdagen resulterte faktisk i ny personlig rekord i bowling
Et litt spesielt fakta jeg leste i dag:
Gårsdagens dato var en "dobbel-13" dag. Uansett om man skriver datoen på europeisk eller amerikansk måte, så blir summen 13: 1+3+1+0+2+0+0+6 - siste gang det skjedde var 13. januar 1520.
Koinkidink? *spre paranoia, overtro og annet tull*
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Trådstarter
Hehe, men nå er faren over, Fredag 13. er lagt bak oss for denne gang
Jeg har faktisk bursdag på fredag den 13 (den neste), og har hatt det mange ganger før. Ta det som et tegn.
Sitat av Lille My
*le fredag 13. i trynet* jeg skal ta fly haugesund-oslo idag så

Overtroen kommer tross alt fra Bibelen, hvorfor skulle den påvirke meg da?
Vis hele sitatet...
Nei!!!!! Bibelen er overtro. Hvilke fly ble det? Og ta det i tråden din eller så blir denne stengt
Vel, i år kan vi vel si at fredag den 13. faktisk bringte med seg ulykke. President Bush signerte jo loven som hindrer enhver amerikaner å spille poker på internett. Dette vil, i tillegg til å fjerne utrolig mange spillere fra online pokerbord, øke sjansen for slike forbud i andre land. En trist dag for poker...
Har ikke lagt merke til at igår var Fredag den 13. - så vil det nok si at jeg ikke tror på det, nei...
Fredag den 13-overtroen kommer fra gode gamle dager da paven beordret alle tempelriddere drept, da han mente de var kjettere. Dette skjedde fredag den 13.

Å la noe slikt påvirke livet ditt i noensom helst retning er ikke bare overtroisk, men også ulidelig dumt.

Jeg pisser på alle som er redd fredag den 13, og sier "Gratulerer! Du er herved kåret til månedens IDIOT!"
De som er ekstremt overtroisk kan jo knerte noen svarte katter...
Sitat av Draboyek
De som er ekstremt overtroisk kan jo knerte noen svarte katter...
Vis hele sitatet...
Eventuelt søle salt, knuse speil og synge kombaja
Jeg hadde navnedag på Fredag.13 ..

Men det gikk heldigvis bra