Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 7556
Hvordan synes dere Big Brother 2006 ser ut til å bli?
Synspunkter?
Førsteinntrykket mitt var: Mye stygt, men noen fine jenter!
Blir nok til at jeg ser litt på det trur jeg!
Jeg kommer til å følge med.
Men savner den svenske programlederen Adam.


http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00191/big_brother_365_191895m.jpg
Dreamteam
Sist endret av Moreagain; 29. januar 2006 kl. 22:47.
Mitt synspunkt er at Big Brother er noe av verdens største idiotprogram
som går på tv. Det er som kaniner i bur egentlig.

Forsåvidt jeg har hørt, så plukker dem ut folk som passer til
en beruset kanins liv. Rett og slett sykt, men det er verdt pengene
tenker jeg.

Altså, å drite seg ut på offentlig tv, hva annet kan man
gjøre på en søndag?

Men for all del, det ser ut til å bli like dritt som alle andre år.
fikk heldigvis ikke med meg premieren
Bimbo er jo et stikkord i seg selv. Klyse òg, ved nærmere ettertanke. Jeg tror Big Brother kommer til å suge minst like mye som før, men likevel kan det bli underholdene med tanke på at mange hjernedøde blondiner kan drite seg oftere enn i forrige sesonger.

Reality er noe møl, og TVNorge har samlet hele skiten på én kanal.
Gidder ikke og se noe mere på det. Synes ingen av jentene var spessielt fine
Big Bimbo 2006

Blir vel mye pulings og drikking som vanlig, kanskje litt ekstra denne gangen. Kommer vel til å titte innom i ny og ne.

Ta det for det det er, søppeltv - funker som underholdning for meg det til tider.
Det lukter bibmohorer lang vei da...
Jamen alikvel, så var det maaange deilige damer der Blir lissom ikke det samme å se på 12 grise fete udregelige jenter
jeg håper dvergen vinner jeg
Første inntrykket mitt var helt supert. Satt egentlig å ventet på en "gammel" flamme som muligest skulle kommet inn / kommer i huset. Gledet meg egentlig mest til det, men nå for vi se.

Var egentlig bare deilige damer, syntes jeg.

Likte den frekke, bitchy dame her godt:


http://static.bigbrother.se//publish_data/images/projects/project_image/360_project_image_se_profile_jessica1.jpg
..og ikke minst:

http://static.bigbrother.se//publish_data/images/projects/project_image/361_project_image_se_profile_angelica.jpg


Tror det blir moro!
Ser ikke underholdningen i å se på jenter og gutter som blomster og bier seg på tv.
Da burde du heller få deg ei dame.
Blir vel å laste ned de mest minneverdige klippene. Gidder ikke å følge med.
Sitat av DrMatrix
Vis hele sitatet...
høhø, dei ser kliss like ut

BTW: Er ho på bildet øverst ho som har tatovert Barbie på korsryggen og som skal bruke premien til å trykke i seg silikon?

Makan, huff og huff.
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
Neste episode skulle vist en knulle med noen (?)
Kanskje den pule dukken di har med ? :P
Synes det er møkk, å derfor er det underholdenes for en møkka fyr som meg
Sitat av commie
BTW: Er ho på bildet øverst ho som har tatovert Barbie på korsryggen og som skal bruke premien til å trykke i seg silikon?
Vis hele sitatet...
Stemmer! :P *titusentegn*
Carina Dahl eller hva hun het, hun er fæl! Så henne på byen (i trondheim), står hun å deier seg som vanlig. nei føsh ! Shit kjærring xD
frustert over at det ikke ble noe på deg, lett!

underholdnings verdien er der så absolutt, idiot tv ftw.
Blondt hår, silikon, korte skjørt er stikkord i årets big brother.

skremmende egentlig.
Big Brother var kult det første året. Nå er det bare bimboer og modeller som kommer med på det. Etter min mening er det bare blitt latterlig og skuespillaktig.


Sitat av Jeenyus
Neste episode skulle vist en knulle med noen (?)
Kanskje den pule dukken di har med ? :P
Synes det er møkk, å derfor er det underholdenes for en møkka fyr som meg
Vis hele sitatet...
Jepp, så det på reklamen i stad jeg også
Årets BigBrother:

Virker som en gedigen skuffelse, bare "glam"-modeller - eller nakenmodeller som det heter på norsk. Bare pæppiser og fløtepuser, samt en homse med sminke. Det var to kule personer der... Elvis fra Kongsvinger og dvergen, sistnevtne pga lav høyde...

Skuffelse, det er ingen Rodney eller Halvor med i år... Talentløst opplegg, X-room osv... Blir for dumt det...
På et annet forum jeg henger på hevdet han ene at det var to gutter som lå og hadde seg.

jadda.
Ja, håper han raggarn fra Kongsvinger vinner.. Synes det blir mere og mere blonde berter for hvert år jeg.. I fjor hadde de jo 2 nakenmodeller, Elita og ho andre norske jeg ikke husker navnet på.. I år ser det ut som 5 av jentene er glam-modeller Men klager faen ikke jeg!
Billige PR kåte horer hele gjengen.
Sitat av Agressive
Jeg kommer til å følge med.
Men savner den svenske programlederen Adam.


http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00191/big_brother_365_191895m.jpg
Dreamteam
Vis hele sitatet...
(OT)

Ser ut som Toska til høyre.
Fy f*** for noe dritt, hater dette sykt slitsome programmet. Er jo ikke annet en idiotiske personer i et idiotisk hus, i et idiotisk konsept.
På et annet forum jeg henger på hevdet han ene at det var to gutter som lå og hadde seg.
Vis hele sitatet...
http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/t...icle546847.ece
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Den første Big Brother sessongen var morsom de ti første dagene. Etter det synes jeg at det har vært drit kjedelig. Skrudde over på kanalen i fem minutter i går, så forferdelig dårlig ut. Får mer ut av å se på Full House, og da er det skikkelig ille..

Tror årets Big Brother blir en like stor flopp som fjorårets.
Sist endret av Cappy; 30. januar 2006 kl. 10:31.
He he det går allerede rykter om at de har hatt sex første natten i BB huset. For en gjeng
Sitat av Airforce
He he det går allerede rykter om at de har hatt sex første natten i BB huset. For en gjeng
Vis hele sitatet...
Jeg hørte også det. Får vente og se hva tiden bringer, jeg kommer vel til å følge med når de fester, så underholdningssyk som jeg er.
den eneste som duger er han rånern. Han pappa gutten ser ut som en psykopat.
Søppeltv som vanlig.
jepp søppel tv er vel den beste beskrivelsen på det . Ho ene fra Svergie hadde jo vært stoff misbruker også
Den eneste måten å få dritten vekk fra tv er å la være å se på og ffs, ikke stem.
Big Brother var et utrolig kult konsept første gang det ble vist på tv, men det er jo blitt omdannet til fullstendig møkk med personer som prøver å toppe forrige deltagere ved å drite seg og skape sjokkerende hendelser med vilje.
Første Big Brother dreide seg ikke om å drite seg ut med vilje.
Folk drakk, pratet dritt, kranglet og sang, og dette var underholdene tv siden alle oppførte seg som mennesker.
Det virket rett og slett til tider at folk glemte at kameraene stirret på dem.

Og på toppen av det hele så kommer hun feite, bleike lesba og ødelegger hele programmet.
Ja, jeg vet at jeg ikke trenger å se på det hvis jeg ikke vill, men dette var bare mine 0.2$
Sitat av Pumpkin
Carina Dahl eller hva hun het, hun er fæl! Så henne på byen (i trondheim), står hun å deier seg som vanlig. nei føsh ! Shit kjærring xD
Vis hele sitatet...
Det er eksen til en kompis av meg. Han holdt ut i 8mnd'r før han gjorde det slutt. Villkjærring,sku pule hele tida, over alt og sånt. Kunne ikke gå fra huset sitt og til butikken uten at de måtte en tur innom buskene virka det som. Haha, steinbra . Trur det kan bli litt morsomt i år jeg. Sitter jo ikke å følger med på dette, men har man ikke noe annet å gjøre så er det jo bare å se på. Er jo underholdning på et eller annet nivå.
Og til dere whinere, herregud. Kan godt skjønne at derre har så mye imot det, men ffs det er jo bare å bytte kanal?Ikke noe å sitte å irritere seg så jævlig over
Better than thou.
Poenget med BB var å vise folk hvordan de egentlig er. Nå er egentlig alle enten rasshøl eller glammodeller, så hvorfor ikke. Honestly, BB har alltid vært en vits.

Edit: Men Brita er awsome!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg sier som cesar: Gi folket brød og sirkus og de er gladere enn med noen rikdom.

PS: jeg støtter ikke big brother, jeg ser bare likheten.
Vel. Hadde jeg vært med ville hele Norge fått en ny kjendis:-) Jeg har kommet til å harvet over alle med sminke og pupper som bare det (Ønsketenkning, ja?!)
Når jeg tenker på Big Brother tenker jeg på gamledagenes Freakshow. Forvridde mennesker, låst opp, og vises til alle som undeholdning.
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
Tok en titt på gratis kameraet nå jeg, tror jeg så at dve3rgen ble stemt ut, (?)
Jeg hakke peiling egentli:P Hørte bare noe.. så ikke på da...
Carina Dahl kjøpte jeg øl av for to uker siden. Syntes hun er heftig pen!! =)
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
Carina Dahl er jo hot da:P
Sier ikke noe om personeligheten hennes, men hun er hefti pen:P
Angelica er penest, KLART!
Syntes Angelica ligner en smule på Michael Jackson egentlig.
Greit, hun er pen, men spørs om vi burde si "hun" og ikke "den" er pen.

Utdateringen på det programmet der begynner å ta høyde på lik linje med hotel Cæsar.
ok, dem er pene, men til og med jeg hadde blitt vakker med to kilo sminke i trynet.
Sitat av commie
høhø, dei ser kliss like ut

BTW: Er ho på bildet øverst ho som har tatovert Barbie på korsryggen og som skal bruke premien til å trykke i seg silikon?

Makan, huff og huff.
Vis hele sitatet...
Kødder du? trodde det var samme person jeg
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
Hehe, dem skulle fått inn 2 gamlinger sammen med den gjengen der (50-60år).
Haha, hadde vært så skøy!
Det er jo ganske tydelig at deltagerne er håndplukket for å lage mest mulig kaos, omtale og god gameldags sodomering. De setter inn folka vi elsker å hate; Modeller og pappagutter, sper på med litt "orginale" mennesker og gir de store mengder alkohol til konsumering. Resultat? Det første paret havnet under dyna etter seks timer...

BigBrother starta som et eksperiment med 12 helt alminnelige deltagere som ble innestengt i et hus i 100 dager. Det var interessant nok for en stund, sett fra den sosialvitenskaplige vinkelen ( eller ikke... ). Nå håndplukker de nymfomane, narkomane, kleptomane ( hvis man finner alle disse "kvalitetene" i en person så har man iallefall skutt gullfuglen ). Det er ingenting interessant igjen i konseptet, bortsett fra å tilfredsstille titteren i oss. Vi liker å se barmfagre bimboer bli kjørt oppgjennom veggene og pappaguttene argumentere om hvem som har rikest pappa. Det er derfor BigBrother fremdeles selger, og det er derfor jeg antageligvis kommer til å se det i kveld også :P

Dessuten er det gøyt at trøndere er godt representert denne gangen. Heier på Carina jeg ! That's one hell of a toOsjEH !
Big Brother er tåpelig, og blir desverre tåpeligere og tåpeligere for hvert år, da tar inn verre og verre folk for å overgå kranglene og diskusjonene som var sist gang.
Personene inni huset, spesielt jentene har jeg ikke annet å si en tragisk. Det er faktisk ikke pent med 2,3kilo sminke på seg, silikonpupper er kjedelig og slikt ekstremt horeklesmåte er ut.
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
bjerkreimruler, det er der du tar feil. Det er nettop disse 2,3 kiloene med sminke og de falkse puppene dems som den mannelige rase liker, den dag idag. (Og såklart går Britta under denne katorogi )