Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1054
Går det an å slå av lyden i nettleser?.. Bruker FF til en opplysning.. er veldig plagsomt når folk har lyd på f.eks piczo-sidene sine.. så kommer den musikken, når eg har andre ting høre på. vledig plagsomt. går det ann å stenge den?
Hmm..
Gå til:
C:\Documents and Settings\<bruker>\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxx x.default\chrome\userContent.css

Skriv inn:

Kode

object[data*=”.mid”],embed[src*=”.mid”] { display: none !important; }
object[data*=”.mp2”],embed[src*=”.mp2”] { display: none !important; }
object[data*=”.mp3”],embed[src*=”.mp3”] { display: none !important; }
object[data*=”.mp4”],embed[src*=”.mp4”] { display: none !important; }
object[data*=”.wav”],embed[src*=”.wav”] { display: none !important; }
object[data*=”.wma”],embed[src*=”.wma”] { display: none !important; }

ELLER DEN TUNGE VEIEN

http://adblock.mozdev.org/
block:
*.mp2*
*.mp3*
*.mid*
*.wma*


Skru av lyd på flash:
http://virtuelvis.com/archives/2005/04/flashmute
Sist endret av esl; 31. mars 2007 kl. 19:37.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lyden vil ikke fungere hos meg. Når jeg går inn på filmer på youtube etc, hører jeg absolutt ingenting. Det virker nesten som om lyden i nettleseren er på mute, siden jeg fint klarer å spille av musikk og hører alle andre lyder som kommer fra selve datamaskinen. Bruker Firefox, forresten.

Noen som vet hva problemet er og hvordan det kan løses?
Sitat av marjuice
Lyden vil ikke fungere hos meg. Når jeg går inn på filmer på youtube etc, hører jeg absolutt ingenting. Det virker nesten som om lyden i nettleseren er på mute, siden jeg fint klarer å spille av musikk og hører alle andre lyder som kommer fra selve datamaskinen. Bruker Firefox, forresten.

Noen som vet hva problemet er og hvordan det kan løses?
Vis hele sitatet...
Youtube er Flash, kan man ikke høyreklikke på flashting og mute lyden? eller er det bare i enkelte spill osv, ikke alt? Sjekk det ihvertfall.
Sitat av Lille My
Youtube er Flash, kan man ikke høyreklikke på flashting og mute lyden? eller er det bare i enkelte spill osv, ikke alt? Sjekk det ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Kanskje, men jeg hadde det problemet at noe i registeret var feil. Det er mange som har problemer med lyden når de oppgradere flash'n. Skal se om jeg finner link...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bump..

Du fant ikke link, typisk?
Ble kvitt problemet en liten stund, lyden kom tilbake av seg selv. Nå er jeg dog så uheldig at problemet har kommet tilbake. Noen råd å få?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Èller dersom du kjører vista kan du stille lyden per applikasjon.
Vel, nå kjører ikke jeg Vista.
Jeg kjører ol' school XP Professional, og jeg skjønner ikke en dritt av hva jeg skal gjøre for å få lyden til å fungere igjen. ;/
Sjekk om lyden er slått av på nettleseren (IE7). Trykk på Verktøy på menylinjen (I IE7 kan du trykke Alt for å få fram menylinjen.), Alternativer for Internett, Avansert (fanekort) og bla deg ned til Multimedia. Sjekk så Spill av lyder på webområder. Vet ikke om det har noe med problemet å gjøre, men det er vel verdt å prøve.
Sist endret av zorro; 14. mai 2007 kl. 19:58.