Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 602
Hei!

Noen som driver med flashing/modding av xbox 360 i nærheten av Hamar, eller må jeg til Oslo? Helst med garanti.

Takker for svar!
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Hva med å sende den til Modnet? 130kr i frakt og 600 for jobben.
Trådstarter
97 2
Ja, men tenkte å få gjort det før jul, tar fort litt tid når det skal gjennom posten.
Ikke nødvendigvis. Jeg bestilte 360 elite fra x-pecmod eller noe sånt på Mandag og pakken kom idag. Modifiseringen utføres på dagen, så sender du den idag kan du vel regne med å ha den tilbake før neste helg, i verste fall Mandag/tirsdagen etter?
Det tar ca. 4-6 virkedager med modnet. Mener dem har en slags policy på det, men er ikke sikker. Sender du den til Oslo, der modnet også har en avdeling(ref1) tipper jeg det går på 4 virkedager. Det er langt flere virkedager til jul

ref1: Søppelnerd uten sans for orden, men sinnsykt mye utstyr og peiling.
Trådstarter
97 2
Går dette kjapt? Slik at hvis jeg kjører til Oslo med maskina, så gjør han det mens jeg venter? Hvor i Oslo ligger avdelinga?
De gjorde det på 1 time når jeg leverte min Xbox classic for et par år siden ihvertfall.