Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 769
Hei!

Lurer på om det er mulig å laste ned ei nettside og åpne den i Wikitaxi på lik linje som man åpner wikipedia?

Har snart kjemieksamen og hadde vært greit å kunne åpnet diverse kjemiforum i Wikitaxi istedenfor å åpne de i nettleseren, siden man da kan bli tatt for juks om eksamensvakta er gretten.

Takker for svar!
Denne tråden kan hjelpe deg
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=57828

Lagre sidene du laster ned der, og prøv å legge inn iframe på wikitaxi
Trådstarter
97 2
Har sett den tråden der, men skulle helst hatt søkefunksjonen til forumet, om det da er mulig. Noen som vet noe om det?
Søkefunksjonen til forumet?? Hva mener du?
Trådstarter
97 2
Hvis jeg feks skal laste ned kjemiforumet til realisten.com, så er det 45 sider med tråder. Det blir veldig tungvint å bla gjennom alle de sidene. Da er det bedre å søke, slik du kan søke i forumet her.
Du får det også, vil jeg anta? Altså.. Når du lagrer nettsidene får du dem i fullformat, dvs, søkefunksjoner etc kommer til å fungere.
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Du får det også, vil jeg anta? Altså.. Når du lagrer nettsidene får du dem i fullformat, dvs, søkefunksjoner etc kommer til å fungere.
Vis hele sitatet...
Nei, du kan ikke laste ned php/whatever-kode fra klientsiden.
Trådstarter
97 2
Så det er altså ikke mulig å laste ned kjemiforumet til realisten.com og bruke det på samme måte som man bruker databasen til wikipedia i Wikitaxi?
Nei, da må du isåfall skrive om alt du har lastet ned til XML eller hva det nå er databasedumpen til Wikipedia er.