Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 736
Noen som vet om dette HK støtter 3x 6970 i crossfire? http://www.asus.com/Motherboards/AMD...ir_IV_Formula/ Asus Crosshair Iv formula.
Det gjør det.

3 x PCIe 2.0 x16 (dual @ x16, triple @x16 x8 x8
Vis hele sitatet...
Det blir vell ikke så stor bottleneck med trifire 6970 på min AMD Phenom II 1090t 4,11Ghz ?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Det kommer helt an på i hvilken sammenheng, men i CPU-intensive spill ol. vil selv to kort være mye mer enn PHII1090t klarer å henge med på.
Burde ikke 2-way CF holde for en stund ? Hva har du tenkt til å spille eller gjøre på pcen din?
Sist endret av Bl1zzarD; 10. februar 2012 kl. 21:57.
Takk for svar, jeg så muligheten for å oppgradere til 2 extra skjermkort til lave priser, men den muligheten er dessv åver nå. Som tidligere innlegg jeg har lagt ut så skal jeg oppgradere til 3770k senere. Spiller for det meste BC2/vietnam, bf3, css & crysis. (pS: tester & sammenligner benchmark resultater rundt om på nett.)
Sist endret av FreakAzzPwnerz; 10. februar 2012 kl. 23:00.