Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1591
Hei.

Jeg har stengt paypal brukeren min. Imidlertid når jeg skulle prøve å registrere en ny bruker så fikk jeg beskjed om at kortet allerede var i bruk. Når jeg ta prøvde å logge inn på den gamle paypal brukeren min så gikk ikke det heller. Tenkte jeg skulle prøve å ringe paypal customer service for å få ordnet opp i dette. På paypayl.com fant jeg dette nummeret for customer service:

1-402-935-2050 (a U.S. telephone number)


Prøvde å ringe 001 før telefonummeret, men det gikk ikke. Hvorfor ikke?
Du må vel ringe +01? Altså 00 01 først?
uten at jeg har peil på dette, men er det ikke forskjellige koder foran til forskjellig delstater?
trykk + på telefonen din
Mener å huske fra når jeg ringte at du bare skal ha 00 forran om telefonnummeret som er oppgitt begynner med ett 1 tall..
Sitat av &lt Vis innlegg
uten at jeg har peil på dette, men er det ikke forskjellige koder foran til forskjellig delstater?
Vis hele sitatet...
Tror Paypal har samme nr uansett fra hvilken delstat du ringer fra. Blir det samme som at norge har 0047/+47 om du ringer fra utlandet, men du slipper å skrive dette om du ringer innenlands. Men det er egne retningsnr. i forskjellige delstater, slik som at hamarnr. starter med 625 og stavanger begynner på 518(?).

Unnskyld om det her ble veldig rotete
Hours of service:
4:00 AM PST to 10:00 PM PST Monday through Friday
6:00 AM PST to 8:00 PM PST Saturday and Sunday

For general questions, please call:
+1-402-935-2050
Vis hele sitatet...
Henta fra paypal.com

trykk "+1"
Trådstarter
Sitat av Turbolego
Henta fra paypal.com

trykk "+1"
Vis hele sitatet...
Har ikke pluss tast på mobilen min. Blir det 00 istedet for +en da? Dermed blir vel nummeret seende slik ut?

001-402-935-2050
Hva er egentlig problemet? Nummeret er 001 402 635 2050. Prøvde å ringe selv, og det gikk bra.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Carlsberg
Har ikke pluss tast på mobilen min. Blir det 00 istedet for +en da? Dermed blir vel nummeret seende slik ut?

001-402-935-2050
Vis hele sitatet...
Jeg håper virkelig ikke du prøver å plassere inn noen merkelig tegn der for dash'en, ring nummeret som et komplett nummer.