Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 23272
På en skala gitt ved hjelp av et terningkast med en rollespillterning, kjenner de det omtrent 17.


http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=60978
Var i Frankrike med bror i sommer, og vi røyka ikke sigaretter engang, men narkobikkja på Gardermoen stoppet han, og han fikk da vite at han tydeligvis hadde vært i nærheten av en som hadde røyket hasj. Så de lukter rimelig godt ja
Håper han ikke måtte gå hele veiene, strip search osv.
Jeg må innrømme at jeg ikke har lest gjennom hele tråden, så beklager så mye hvis dette er noe som er tatt opp / foreslått før.

Jeg fikk denne idéen etter å ha observert en tidligere kamerat av meg klargjøre kåken sin for snutebikkjer hver gang han fikk inn nytt speedopplegg. Det han gjorde var rett og slett å strø et gram eller to på vegg-til-vegg-teppet sitt, i alle hjørner, over alt, og tråkke det ned. Det som skjedde da bikkjene kom var rett og slett at de gikk berserk og ikke klarte å markere på noe i det hele tatt.

Men til poenget: Jeg kjenner mange som har blitt stoppet av narkobikkjer ved innreise til Norge uten å ha noe på seg. Dette har stort sett kommet av at vedkommende har brukt narkotika og hatt det på seg i utlandet. Dette er tollere vandt til.

Min metode ville da blitt å gni inn klærne med hasj eller annen narkotika, se ut som en freaker, eller iallefall ikke en som har gjort seg flid for å se streit ut, og gjerne komme halvbrisen gjennom tollen. Er du så uheldig at en bikkje er der og plukker deg ut, innrømmer du umiddelbart at du nok har røyket noe sterkere enn tobakk i utlandet (du plikter ikke å snakke sant til verken tollere eller politi før du evt. skriver under på en forklaring).

Det du ikke innrømmer er at du har gjemt det du har med deg (ikke veldig mye selvsagt) på sinnsrike måter som ikke oppdages ved vanlig ransakelse: stripp og vrenging av alle klær, samt sprike og bøye ned for å vise at du ikke har noe limt mellom skinkene. Ved særskilt mistanke kan de beordre en røntgenmaskin, men da er du fucked unansett.

De fleste må ikke gjennom en slik røntgenundersøkelse, og hvis man tenker litt (har ikke tenkt å kringkaste og inflasjonsutsette mine idéer her) klarer man å gjemme unna litt stash på steder man først ved nøyere kontroll vil finne. Dermed har man etter min mening forminsket risken ganske bra.
Her er et tips som funker:bruk Møllkuler. Din gamle bestemor har sikkert noen liggende.
La ikke møllkulene komme i kontakt med varene(de blir ubrukelig)bruk masse gladpack så det ikke blir noen direkte kontakt.
Sitat av Hasjisj
sigg: Om noen har lure metoder for å smugle inn narkotika vil de gjerne ikke dele det med et forum som har hundrevis av lesere. Det hadde ikke jeg gjort
Vis hele sitatet...
Hehe...det har du nok rett i tenkte ikke så langt.
En annen variant av vakumpakke-metoden er å pakke mårningsen, flytte den over i ett nytt rom der folk som ikke har vært i kontakt med hasjen vasker pakkene i bensin før de vakumpakkes igjen.
Brukes i Asia og skal være ganske 'smellproof'
Har ikke lest igjennom alt her, men har hørt at det å strø vanlig pepper rundt dørkarmen ol skal vist funke ganske bra,da hundens luktesans vil bli litt forstyrret av pepperen.. har aldri sett dette i praksis men vil tro at det skulle være muli at d skal funke?
xtapolapocetl: Om du ser jævlig sliten ut og du innrømmer å ha brukt narkotika i utlandet gir det tollerne desto større grunn for å gi deg "the whole nine yards" med ransakelser. Er jo bedre å se streit ut, og ikke minst kontrollere kroppspråket ditt idét du forlater flyet. (Sivil)politiet ser fort hvem som er nervøse og hvem som ikke har noe å skjule.
Sitat av ainapews
Har ikke lest igjennom alt her, men har hørt at det å strø vanlig pepper rundt dørkarmen ol skal vist funke ganske bra,da hundens luktesans vil bli litt forstyrret av pepperen.. har aldri sett dette i praksis men vil tro at det skulle være muli at d skal funke?
Vis hele sitatet...
Jeg tipper at det er fordi hunden kukter rundt dørkarmen, og sa snuser inn pepper. Pepper på slimhinnene er jo ikke noe deilig for noen, men det stopper neppe narkohunder.
Sitat av peta
xtapolapocetl: Om du ser jævlig sliten ut og du innrømmer å ha brukt narkotika i utlandet gir det tollerne desto større grunn for å gi deg "the whole nine yards" med ransakelser. Er jo bedre å se streit ut, og ikke minst kontrollere kroppspråket ditt idét du forlater flyet. (Sivil)politiet ser fort hvem som er nervøse og hvem som ikke har noe å skjule.
Vis hele sitatet...
Dette er sant. Min "metode" var tiltenkt mer risikofylte oppdrag der det er stor sjans for å bli kontrollert av hund. Jeg kjenner flere freaka utseende mennesker som har blitt stoppet pga. hasjlukt i klærne og blitt ransaket. De har da blitt ransaket på tradisjonell måte (strippet), men ikke noe mer. Mitt poeng er at det går an å gjemme ting på steder de ikke leter (mener da ikke bare i kroppens hulrom), iallefall ikke hvis de tror du bare er en vanlig freaker.

Men bevares, du har jo rett i det du sier, stort sett vil det nok være en bedre idé å se streit ut og ha selvtilliten i behold når man går gjennom tollen.
Jeg kom på en ganske syk ide, vis du legger narkotika inne i et dyr, feks katt, hund eller hest, skjekker tollen dyra? vis du har en litt agressiv hund går jo ikke det. men de kan ta rønken av noen dyr men litt vansklig med hest kansje? En annen ting kan være og bruke en bag du ikke tar med, men lar den komme til en adresse i nærheten av deg når vis de er på ferie.
Sitat av kng666
Jeg kom på en ganske syk ide, vis du legger narkotika inne i et dyr, feks katt, hund eller hest, skjekker tollen dyra? vis du har en litt agressiv hund går jo ikke det. men de kan ta rønken av noen dyr men litt vansklig med hest kansje? En annen ting kan være og bruke en bag du ikke tar med, men lar den komme til en adresse i nærheten av deg når vis de er på ferie.
Vis hele sitatet...
Skal du ta med en hest på båten hver gang da? Eller på flyet
Sitat av kng666
Jeg kom på en ganske syk ide, vis du legger narkotika inne i et dyr, feks katt, hund eller hest, skjekker tollen dyra? vis du har en litt agressiv hund går jo ikke det. men de kan ta rønken av noen dyr men litt vansklig med hest kansje? En annen ting kan være og bruke en bag du ikke tar med, men lar den komme til en adresse i nærheten av deg når vis de er på ferie.
Vis hele sitatet...
Warning: kan høres/(er) ekkelt ut

Altså jeg er ingen dyreplager, men hvis du har med deg bikkje på danskebåten eller annen båt, går det ikke an å dope ned bikkja å legge stuffet i analen på bikkja(æsj) eller rett å slett å få den til å svelge det å drite det ut senere?
Jeg tipper at de ikke går ned i magen til bikkja liksom. men men , har ikke tenkt til å prøve uansett
i australia er det ganske vanlig at de enten syr dopet inn i bikkja, eller stikker det opp i rompa på den..
Jeg hater sjuke mennesker som er FOR å bruke en sånn metode å smugle på! Stapp det i din rass isteden. En kompis klarte å stappe oppi nesten 400g svarting
Sitat av wtf_pills
Jeg hater sjuke mennesker som er FOR å bruke en sånn metode å smugle på! Stapp det i din rass isteden. En kompis klarte å stappe oppi nesten 400g svarting
Vis hele sitatet...

han må være meget stor i stjerna om han hadde klart det, eller at han bare har hatt god å lang erfaring med å få objekter opp i endetarmen.
Vet ikke om det er sagt, men kan det funke å gni inn skoa med tjall eller noe slik at det lukter veldig sterkt og si at du sikkert har tråkket på det? Det er jo ikke ulovlig..
Haha, Så denne tråden nå, og var HELT sikker på at det stod "Hvordan hindre at narkomane lukter stoffet ditt?"

Anyways, den eneste (THE ONLY ONE) metode for å være SIKKER på at hunder ikke kan lukte stoffet, er om det er 100% vakum-pakket, og det ikke er spor etter stoffet utenpå pakken. Det er the bottom line. Andre metoder vil alltid være veldig usikre, og folks erfaringer blir mye tilfeldigheter og hell/uhell.

Derfor: Stengt!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det noen som vet hva narkotikahunder er trent til lukte? Kan de for eksempel lukte stoffet GBL?
Jeg tipper narkotika?

Alt etter hvilken hund det er og hva den er opplært til.
Finnes masse slike tråder fra før.
Vil også tro at du kan lære de opp til de meste.
MEN, jeg tviler på att de er opplert til å lukte GBL, som er et "prodrug" av ghb(hvis jeg ikke tar feil), og som da er mye mindre aktivt eller inaktivt, og vil sannsynligvis ikke lukte dette. I alle fall da ghb er ganske så lite utbredt i forhold til de fleste andre stoffer, så tviler jeg på at de prioriterer opplæring til dette.
Hørte om en som satt i avhør med hasj i lomma.
og rett vesiden av han sto det så klart en politihund som klikka helt fordi den lukta no.
Han spurte da "liker ikke hunden deres katt?" poilitiet svarte at nei hunder pleide ikke det og lurte på om det var som spessiell grunn til at den skulle være så interessert i han.
Han svarte da at han hadde 6 kattunger xD
og kom seg ut av avhøre med hasjen..
Sitat av felix_poker
Haha, Så denne tråden nå, og var HELT sikker på at det stod "Hvordan hindre at narkomane lukter stoffet ditt?"

Anyways, den eneste (THE ONLY ONE) metode for å være SIKKER på at hunder ikke kan lukte stoffet, er om det er 100% vakum-pakket, og det ikke er spor etter stoffet utenpå pakken. Det er the bottom line. Andre metoder vil alltid være veldig usikre, og folks erfaringer blir mye tilfeldigheter og hell/uhell.

Derfor: Stengt!
Vis hele sitatet...

Det hjelper ikke, da luktmolekylene vil sive ut gjennom det det er pakket inn i før eller siden uansett hvor tett materialet er. Så det man faktisk må gjøre er å vakuumpakke det KORT TID FØR man risikerer å bli luktet på. Jfr. den "Never get busted again"-filmen som ble linket til på forumet for litt siden.