Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1109
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Hello alle sammen, nå er det jo sommerferie for de fleste og jeg trenger da noen spill som jeg kan spille siden de fleste vennene mine skal på ferie / jobbe.

Jeg tenkte mest på spill som tar lang tid som MMOs eller Skyrim, Fallout, eller FPS spill som har en god multiplayer som COD og Battlefield.


Håper jeg for noen gode svar, god sommer!
Neutral Good
Mith's Avatar
Animal crossing new leaf. Da har du noe å bruke tid på når du kjeder deg, pluss at du kan ta med deg 3dsen ut på stranda eller i parken og du kan fiske eller plante noen trær når du er lei av å være ute i den virkelige verden. Det er stikk motsatt av Skyrim der verden er tom og meningsløs, her får du en dynamisk verden som du kan påvirke på ekstremt mange måter.
Sist endret av Mith; 20. juni 2013 kl. 15:06.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Skyrim MED mods!
Skyrim uten mods er kult. Skyrim med mods er fucking awesome.

http://freak.no/forum/showpost.php?p...99&postcount=2
Sist endret av Bombasa; 20. juni 2013 kl. 15:04.
Rift er gått over til free 2 play så det er verdt å teste ut om du vil spille litt mmo.
Liker du strategi spill? Heroes 3 er en classic som du bør spille hvis du ikke har gjort det.
Metal Gear Solid serien! Kan få en HD collection av de første spillene for en billig penge
Dayz Standalone kommer vel snart.
The Mad Doctor
Hva med The last of us som kom ut i forrige uke hvis du spiller ps3.
Hvis du spiller Xbox eller pc så er jo Halo ganske bra.
High Magus
10100's Avatar
Civilazations V er alltid gøy.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av 10100 Vis innlegg
Civilazations V er alltid gøy.
Vis hele sitatet...
Som multiplayer er det fantastisk, men som singelplayer er det litt mer labert.
Ai'en er så dum at man selv gror hjernesvulster underveis.
Kerbal Space Program, det er helt genialt!
Kanskje ikke helt innenfor din sjanger, men her har du potensielt veldig mange timer med god underholdning.


Spillet handler om å bygge opp raketter, fly og alt det andre som man finner i romfart, for å så teste de, muligens drepe en god del kerbins (astronauter) og til slutt reise ut og utforske rommet.
Det som gjør spillet så artig er at du har en stor verktøykasse med deler, så du kan lage de rareste konstruksjoner. Går du på nett så finner du også veldig mange mods allerede, selv om spillet er i alpha/beta.
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Vil virkelig anbefale Dark Souls hvis du liker RPG'r og en utfordring
+ at du bør ha en håndkontroll
Arma 2. Egentlig en krigssimulator, men du kan gjøre alt fra RP (f.eks Takistan og Chernarus life serverne) og overleve i kampen mot zombier og andre spillere i DayZ. Har flere hundre timer i Arma 2 i løpet av det siste året da det hele tiden er noe nytt å prøve.
Sist endret av Mkvarner; 20. juni 2013 kl. 17:15.