Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1857
Hallo, er det en på skolen min (i 8.) som selger 1 år for 400 kr (og det er legit)...

Er det noen som har noen som helst aning over hvordan han får det så billig? Han sier også at han får 60 dager for 100 kr... Han vil ikke selge til meg og vil bare selger til venner.. Grunn: Har tjent så mye penger.

Anyone? Blir takknemlig for alle slags forslag.
Kjøp gamecards fra kina, importer i stort kvanta. Det er ulovlig, men uregulert både fra Blizzard og politiet
da har han tæsja gamecards i guess?
Er nok ren løgn. Billigste 60 dagers kortet man får koster rundt 155kr fra offgamers.
Kanskje han selger under kostpris for at andre skal synes han er kul?
Sitat av zlamaniac Vis innlegg
Kanskje han selger under kostpris for at andre skal synes han er kul?
Vis hele sitatet...
Nei for søren! Han innporterer fysiske gamecards fra andre land, hvor i forhold til Norsk standard er prisen ingenting, selv etter shipping. Derfor vil han ikke selge til flere fordi dette er ikke lov og han har ikke lyst å lage noe større oppstyr rundt det. Han dealer gamecards lol.. akkuratt samme prosessen
Sitat av Lataralus Vis innlegg
Nei for søren! Han innporterer fysiske gamecards fra andre land, hvor i forhold til Norsk standard er prisen ingenting, selv etter shipping. Derfor vil han ikke selge til flere fordi dette er ikke lov og han har ikke lyst å lage noe større oppstyr rundt det. Han dealer gamecards lol.. akkuratt samme prosessen
Vis hele sitatet...
Sist jeg var i utlandet kosta game cards like mye som i Norge + at asiatiske og amerikanske gamecards funker ikke for oss folk i europa
Jeg har en kompis som sitter og multiboxxer/botter på 10 kontoer nå og han kjøper gamecards fra andre land til ca 60kr stykke. Dvs 2 mnd for 60kr. Vent nå litt, 60*6 = 360kr for 1 år, trådstarter selger 1år for 400kr COINSIDENCE?
Herregud, dette er kjempelett. Jeg har 3 accounts hvor den ene har 6 mnd gametime, den andre 9 og den tredje 3 måneder. Har ikke kostet meg en KRONE! Jeg vet dog hvor du kan skaffe slik service. Meget enkelt.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Herregud, dette er kjempelett. Jeg har 3 accounts hvor den ene har 6 mnd gametime, den andre 9 og den tredje 3 måneder. Har ikke kostet meg en KRONE! Jeg vet dog hvor du kan skaffe slik service. Meget enkelt.
Vis hele sitatet...
Kanskje du kan fortelle oss da siden dette er så meget lett?
Sitat av Huztle Vis innlegg
Kanskje du kan fortelle oss da siden dette er så meget lett?
Vis hele sitatet...
Det kan jeg. Personen jeg bruker gir jeg eks wow gull til og får gametime, 40k for 6 mnd. Etter det sender jeg bare en GM ticket og sier jeg ble hacket. Ergo, jeg får tilbake pengene mine, samt som jeg får gametimen. De selger deg også utrolig billig gametime for ordentlige kroner. Du snakker med de via Skype.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Herregud, dette er kjempelett. Jeg har 3 accounts hvor den ene har 6 mnd gametime, den andre 9 og den tredje 3 måneder. Har ikke kostet meg en KRONE! Jeg vet dog hvor du kan skaffe slik service. Meget enkelt.
Vis hele sitatet...
Og jeg har fått huset jeg bor i helt gratis, men jeg nekter å fortelle deg hvordan.

Edit: Ninja'ed
Sist endret av JKnutsen; 23. februar 2012 kl. 14:28.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Det kan jeg. Personen jeg bruker gir jeg eks wow gull til og får gametime, 40k for 6 mnd. Etter det sender jeg bare en GM ticket og sier jeg ble hacket. Ergo, jeg får tilbake pengene mine, samt som jeg får gametimen. De selger deg også utrolig billig gametime for ordentlige kroner. Du snakker med de via Skype.
Vis hele sitatet...
Men så er det slik at etter et visst antall "hacking-angrep" på kontoen din, så låser nok blizzard den.
Sitat av Mangooz Vis innlegg
Men så er det slik at etter et visst antall "hacking-angrep" på kontoen din, så låser nok blizzard den.
Vis hele sitatet...
Bare piss. Accounten min har 2 ganger blitt perma bannet, men jeg bruker den enda. Og dette har jeg sagt nå hundrevis av ganger siden 2005
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Det kan jeg. Personen jeg bruker gir jeg eks wow gull til og får gametime, 40k for 6 mnd. Etter det sender jeg bare en GM ticket og sier jeg ble hacket. Ergo, jeg får tilbake pengene mine, samt som jeg får gametimen. De selger deg også utrolig billig gametime for ordentlige kroner. Du snakker med de via Skype.
Vis hele sitatet...
Dette fungerer kanskje èn eller 2 ganger, men når du blir "hacket" flere ganger årlig sjekker de dypere i kontohistorien din. Tror de begynner å lukte lunten når du gir 60.000 gold til en level 1 warrior som heter 'dfughdfuhg' og aldri får noe annet tilbake
Sitat av Lataralus Vis innlegg
Dette fungerer kanskje èn eller 2 ganger, men når du blir "hacket" flere ganger årlig sjekker de dypere i kontohistorien din. Tror de begynner å lukte lunten når du gir 60.000 gold til en level 1 warrior som heter 'dfughdfuhg' og aldri får noe annet tilbake
Vis hele sitatet...
Du aner ikke hvordan goldselling systemet fungerer... nesten alle accounts de bruker til slik service har en highlevel char. Jeg har sett selv at folk som jeg har gjort dette med gå både arena og pve. Sist jeg gjorde dette måtte jeg vente på en shaman som skulle bli ferdig i DS.
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Du aner ikke hvordan goldselling systemet fungerer... nesten alle accounts de bruker til slik service har en highlevel char. Jeg har sett selv at folk som jeg har gjort dette med gå både arena og pve. Sist jeg gjorde dette måtte jeg vente på en shaman som skulle bli ferdig i DS.
Vis hele sitatet...
Det har ingenting å si, om de tar en dypsjekk av kontoen finner de fortsatt ut at du har gitt en overdådig mengde gold til 'Lolzor' lvl 85 shaman. Fortsett med exploiting du, men ikke gå rundt å prek at det er super lett og problemfritt, for det er det ikke
Og flere ganger har de guilder som er over level 1, med folk som driver med slikt. Sånn at når de legger inn penger i GB'en, så virker det som en helt vanlig guild. Selv ble jeg invitert med i en slik guild fordi jeg skulle legge penger inn, denne var da level 2 og hadde 17 members. Senere kontaktet jeg personen som styrte dette og sa at veldig mange accounts hadde blitt bannet, og at alle som var med i den guilden ble bannet. Da var det bare for meg å vente 1 mnd tid, og ta gulla tilbake selv.

Sitat av Lataralus Vis innlegg
Det har ingenting å si, om de tar en dypsjekk av kontoen finner de fortsatt ut at du har gitt en overdådig mengde gold til 'Lolzor' lvl 85 shaman. Fortsett med exploiting du, men ikke gå rundt å prek at det er super lett og problemfritt, for det er det ikke
Vis hele sitatet...
Vel, om du virkelig kan det, så er det faktisk superenkelt. Jeg vet mye om dette og har selv stor erfaring på dette punktet, så jeg har god kunnskap til å kunne uttale meg.
Jeg kjøper alltid ennå billigere herfra: http://www.ownedcore.com/forums/mmo-...feedbacks.html

Alltid funka helt supert for meg, og dritbillig er det også
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Senere kontaktet jeg personen som styrte dette og sa at veldig mange accounts hadde blitt bannet, og at alle som var med i den guilden ble bannet
Vis hele sitatet...
Her understreker du poenget mitt, takk skal du ha. Blizzard har maaaange ansatte som sitter hver dag og skumleser loggene fra exploits. Dette er for det meste utdannet IT personell med lang trening fra Blizzard som organisasjon, med andre ord mestre i å finne slike exploits.

Det går helt fint å komme seg unna med mindre exploits som dine opptil flere ganger. Jeg har selv sluppet unna noen ganger, men du kan ikke holde på for alltid? Eller har din store erfaring med å google deg til goldselgere langt overgått tusenvis av ansatte hvor samtlige har tusenvis av timer på å jakte sånne som deg?
Sitat av Lataralus Vis innlegg
Her understreker du poenget mitt, takk skal du ha. Blizzard har maaaange ansatte som sitter hver dag og skumleser loggene fra exploits. Dette er for det meste utdannet IT personell med lang trening fra Blizzard som organisasjon, med andre ord mestre i å finne slike exploits.

Det går helt fint å komme seg unna med mindre exploits som dine opptil flere ganger. Jeg har selv sluppet unna noen ganger, men du kan ikke holde på for alltid? Eller har din store erfaring med å google deg til goldselgere langt overgått tusenvis av ansatte hvor samtlige har tusenvis av timer på å jakte sånne som deg?
Vis hele sitatet...
Jeg mente de sa at mange accounts hadde blitt bannet, ikke jeg :P

De ser at det er en annen ip, fordi den bytter jeg. Da ser det ut som jeg har blitt hacket, og får pengene tilbake. De vet ikke at jeg fikk gametime for det.
Got root?
Trådstarter
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Jeg kjøper alltid ennå billigere herfra: http://www.ownedcore.com/forums/mmo-...feedbacks.html

Alltid funka helt supert for meg, og dritbillig er det også
Vis hele sitatet...
Kjøper mest sannsynligvis herfra da?
Sitat av Androyd Vis innlegg
Kjøper mest sannsynligvis herfra da?
Vis hele sitatet...
Nei, men helt likt oppsett.
haha, der har man linken og ja. Den er imot forumets regler så den blir nok ikke her lenge, men som jeg sa: "jeg har en kompis"
Sitat av Lataralus Vis innlegg
haha, der har man linken og ja. Den er imot forumets regler så den blir nok ikke her lenge, men som jeg sa: "jeg har en kompis"
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det imot forumets regler?

Det er ikke ulovlig. Det er bare mot blizzards EULA.