Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 533
Hei.

Spilte nettopp igjennom HL2 for 10'ende gang. Jeg fikk samme tanke nå som første gang jeg spilte HL2, musikken er helt vill. Så jeg bestemte meg for å prøve å få den ut ifra spillet, og evt. inn i en mediaplayer. Men når jeg begynte å leite, så viste det seg at det kom til å bli lit vanskeligere. Jeg fant det jeg tror er HL2 data filen ( CProgram Files\Steam\SteamApps\half-life 2 content.gcf ). Filen heter "half-life 2 content.gcf" og er på totalt 841 MB. Filen er av type gcf. Jeg får ikke til å åpne filen med winrar eller noen andre standard zip program.

Noen som vet hvordan jeg får ut musikken/lyd filene ? Evt. få åpnet den fila på 841 MB, da jeg tipper at musikken ligger der.
Prøvd å bare søke etter musikken på P2P o.l?
Tror du kan ekstrahere musikken og mange andre ting ifra SDKen du kan laste ned til Source.
http://lib.verycd.com/2004/11/17/0000026712.html

Raskt, enkelt og feil? hehe... Tok et veldig kjapt søk på google.

Tror du må ha e-mule..
SalkiN's Avatar
Trådstarter
Har ikke prøvd å søke på et P2P nettverk. Fikk til å åpne gcf filen med et program, men fant ikke no som lignet på soundtrack filer av noe slag. Brukte et lite program fra :http://www.sauger-paradies.de/detail.php?link_id=1336 . Så vist noen føler for å prøve, og evt. hjelpe meg, så hadde det vært konge. Skal søke nettet etter musikken.
soundtracket til hl2 er paa nett.
Mener å husker et program som heter "gcf scape" som pakket ut gcf filer, husker jeg brukte det for å pakke ut lyder fra cs, google litt etter det, tror det var det som var navnet.

Mener å huske det var en tråd om det for en stund siden her.

Her er en rimelig lik tråd om samme greien nesten
Sist endret av mad-dj.; 25. februar 2006 kl. 00:01.