Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1004
Noen som vet om det finnes A4 eller A3 maskeringsteip ark? Noe man kan kjøre igjennom printeren uten problemer.
Jeg skal bruke det til å lage en sjablong man kan bruke til spraylakkering av diverse, derfor er det greit om det løsner uten problemer fra overflater.

Kort sakt, et stort "klistremerke ark" man kan printe på.
kjøp kontaktpapir og tegn bokstavene på det eller hva det måtte være

http://www.griffern.no/Detail.asp?ProductID=1429
Sist endret av Krister; 3. oktober 2005 kl. 22:25.
Er ikke interesert i å tegne på. Må kunne printes på med vanelig printer, men vet ikke hvordan det er med kontaktpapir?
det er som teip bare i ark...men du kan jo printe ut, legge over og tegne runt....ellers så tror jeg du får kjøpt a4-ark med lim bakpå hos bokhandler osv
Skal ha en del detaljer på, så om det å tegne rundt blir helt fint vet jeg ikke. Det beste hadde helt klart vert om jeg fikk tak i noe man kunne printe direkte på, for derreter å klistre på overflaten som skal lakkes og skjere ut med skalpell, da er det jo greit om det løsner fint fra overflaten uten limrester.
gå til et firma som driver med skilt og dekor, der får du kjøpt folie i den størelsen du vil, du kan også ta med filen med tegning og få de til og skjære det ut for deg, mange av de som driver med dekor har noe som ligner på en svææææær printer bare det er en kniv i som skjærer ut bilde.
De har også bred premask. som du sikkert kan få viss du ikke vil legge ut altfor mye penger.
Sist endret av wrap; 3. oktober 2005 kl. 23:21.
Sitat av wrap
gå til et firma som driver med skilt og dekor, der får du kjøpt folie i den størelsen du vil, du kan også ta med filen med tegning og få de til og skjære det ut for deg, mange av de som driver med dekor har noe som ligner på en svææææær printer bare det er en kniv i som skjærer ut bilde
Vis hele sitatet...
Tviler på at dette er et billig alternativ da
På clas får du kjøpt "magnet-ark" til å printe ut på, aner ikke hvordan det vil være å skjære i, men det skulle ihvertfall være veldig greit som sjablong til alt av metall-overflater, og bør vel funke til det meste annet også siden det er litt stivt.
Takker Skal stikke innom der å sjekke i morgen
Sitat av mad-dj.
Tviler på at dette er et billig alternativ da
Vis hele sitatet...
Koster ikke mye. Vi (Logotrykk.no som jeg jobber hos) skjærer sikkert par hundre meter folie i uka. En sjablong blir derfor invers logo, og enda mindre å plukke bort + den bruker billig folie (er jeg sånn passe sikker på).