Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 12500
Heisann, det har jo nå kommet fram at snapchat ikke "sletter" bildene du mottar, De endrer bare navnet fra "File" til "NOMEDIA File".

Her er en video av en som illustrerer dette.
http://www.ksl.com/?nid=148&sid=25106057

Så mitt Spørsmål er, hvilket program bruker de i videoen?
Får ikke sett videoen akkurat nå, men er mulig denne artikkelen kan hjelpe deg litt.

Edit:Ser nå at det er postet under apple -.-
Sist endret av DfenZ; 13. mai 2013 kl. 09:05.
Så du videoen i det heletatt?

Hele skjermbildet er fyllt med en oppstartskjerm til MPE+

http://www.accessdata.com/products/d...phone-examiner
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Får ikke sett videoen akkurat nå, men er mulig denne artikkelen kan hjelpe deg litt.

Edit:Ser nå at det er postet under apple -.-
Vis hele sitatet...
Metoden fungerer berre på android telefonar.

Uansett så ser eg ikkje problemet... Ingenting blir sletta før det blir overskrivd. Sletter du eit bilde på pcn din kan det fortsatt bli henta igjen uten problem, så lenge du har dei rette programma.
FPSwhore
Trådstarter
Fikk litt hjelp av en kjenning. kan jo også dele det med dere.
Dette funker værtfall på Iphone.

Du går til http://www.i-funbox.com/ og laster da ned det programmet. Dette gjør at du kan gå inn i og hente ut alle Snapchat bildene
Sitat av L3gioN Vis innlegg
Fikk litt hjelp av en kjenning. kan jo også dele det med dere.
Dette funker værtfall på Iphone.

Du går til http://www.i-funbox.com/ og laster da ned det programmet. Dette gjør at du kan gå inn i og hente ut alle Snapchat bildene
Vis hele sitatet...
Ja alt av ssh etc. kan brukast til å hente ut filene, trengs ikkje noko spesielt av software.
Jeg brukte en slik file manager, men fant egentlig ikke så mye untatt en del videoer jeg hadde motatt i det siste. Men alle bildene skal være mulige å finne, til tross for at de er av typen .NOMEDIA.
Hva slaks file manager går det ann og bruke for android til og finne .NOMEDIA filene? har prøvd og google litt, men finner ingen ting
Sitat av LDHN Vis innlegg
Hva slaks file manager går det ann og bruke for android til og finne .NOMEDIA filene? har prøvd og google litt, men finner ingen ting
Vis hele sitatet...
Jeg brukte ES File Explorer, men det krever at du har rootet telefonen for å finne filene.
Sist endret av DfenZ; 13. mai 2013 kl. 12:39.
"But he used AccessData’s Forensic Toolkit to bypass .NOMEDIA "
Ta et google søk på det. Kanskje det kommer opp noe?
Fant bare http://www.accessdata.com/products/d...phone-examiner men den koster penger. Noen forslag på noe gratis / fra bukta som du ikke trenger en roota tlf på? har S3
Kan finne noen filer på Iphonen som heter ".flurryStored342887972_95" Under snapchat. Men disse ender med .archive, får ikke åpnet de i winzip.
Sitat av guppy Vis innlegg
Kan finne noen filer på Iphonen som heter ".flurryStored342887972_95" Under snapchat. Men disse ender med .archive, får ikke åpnet de i winzip.
Vis hele sitatet...
leitte etter snapchat med ifile, men ser ut som alle applikasjonane min har nokre fucka namn, type "AGD7OKFH8-02MKGS"....
Sitat av guppy Vis innlegg
Kan finne noen filer på Iphonen som heter ".flurryStored342887972_95" Under snapchat. Men disse ender med .archive, får ikke åpnet de i winzip.
Vis hele sitatet...
Som jeg har forstått det når du bruker det programmet jeg linket til så må du dra filene over til SD korter for og så endre filnavnet .jpg

Har du prøvd dette?
Bob Sacamano
John B's Avatar
Sitat av guppy Vis innlegg
Kan finne noen filer på Iphonen som heter ".flurryStored342887972_95" Under snapchat. Men disse ender med .archive, får ikke åpnet de i winzip.
Vis hele sitatet...
Disse filene kommer fra Flurry Analytics, litt som Google Analytics på web -- altså er ikke dette filen du ser etter.
Lasta ned iFunbox, gikk inn på snapchat, men finner bare videoer.
Mulighet for å finne noen bilder også eller?
Er det også noen måte å finne ut hvilke bilder folk har lagra?
Sist endret av Grådigpeisen; 13. mai 2013 kl. 15:51.
iFunbox funker bare vis bildene er uåpnet, da kan du koble til telefonen og lagre bildene til Pc'n før du har åpnet dem, og så gå på telefonen og åpne de etterpå. Laster ned Forensic Toolkit og skal prøve det nu.
Sitat av Bruflat Vis innlegg
iFunbox funker bare vis bildene er uåpnet, da kan du koble til telefonen og lagre bildene til Pc'n før du har åpnet dem, og så gå på telefonen og åpne de etterpå. Laster ned Forensic Toolkit og skal prøve det nu.
Vis hele sitatet...
Litt dumt da jeg ikke vet om det er noe jeg gjerne skulle beholde..Hehe
Forensic toolkit fikk jeg ikke starta engang, noe greier med security device, jævla avansert. Jeg har gitt opp, noen andre som har metoder for iOS?
Noen metoder for Android settes pris på

Prøvde MPE+, men fikk opp masse meldinger om at jeg måtte ha noe network license styr. Skjønte meg ikke helt på det, har vel egt gitt opp :/

Har et par snaps jeg gjerne vil finne igjen ja xD
Last ned ES File Manger som DfenZ nevner. Gå inn i mobilminnet(ikke SD kort minnet), så går du i data/data/com.snapchat../cache/received_image...
Trykk på filene som er der og åpne dem som Image i ES Image Browser. Deretter kan du ta en screenshot av bildet.
Dette gjelder kun for android.
NB: dette funker KUN dersom du ikke har sett bildet i snapchat appen enda.