Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 785
Da var det brått 17. mai igjen!

Ønsker alle her inne en fin 17. mai! Om du så skal drikke med venner, feire med familie, jobbe, eller rett og slett bare skal chille med Netflix/gaming!

Flere er sikkert ensomme og gruer seg til denne dagen, og jeg kjenner til følelsen fra tidligere år. Mitt tips: Prøv å gjør det beste ut av det! Ta deg et par pils alene mens du nyter finværet! Eller ty til gaming.

Igjen, gratuler med dagen, kjære med-freaks!!
Gratulerer med dagen!
Jævlig typisk at jeg blir syk
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
God 17. mai!

Planen her er solo: pils, gaming og edibles.
Vurderte å dra inn til sentrum, men fikk drastisk mindre lyst etter å ha vrikket ankelen 11 veier til helvete i går kveld. Sånn kan det gå.
Gratulerer med dagen alle sammen! God bedring robhol
Sitat av robhol Vis innlegg
God 17. mai!

Planen her er solo: pils, gaming og edibles.
Vurderte å dra inn til sentrum, men fikk drastisk mindre lyst etter å ha vrikket ankelen 11 veier til helvete i går kveld. Sånn kan det gå.
Vis hele sitatet...
Hva gameru?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Runescape (OSRS), Ocarina of Time og muligens Stardew, som ble oppdatert for en stund siden.
Sitat av robhol Vis innlegg
Runescape (OSRS), Ocarina of Time og muligens Stardew, som ble oppdatert for en stund siden.
Vis hele sitatet...
En mann av klasse. Som vanlig.
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Da var det brått 17. mai igjen!

Ønsker alle her inne en fin 17. mai! Om du så skal drikke med venner, feire med familie, jobbe, eller rett og slett bare skal chille med Netflix/gaming!

Flere er sikkert ensomme og gruer seg til denne dagen, og jeg kjenner til følelsen fra tidligere år. Mitt tips: Prøv å gjør det beste ut av det! Ta deg et par pils alene mens du nyter finværet! Eller ty til gaming.

Igjen, gratuler med dagen, kjære med-freaks!!
Vis hele sitatet...
Lite å finne på selv ver… vurderer meg en tur på treningssenteret å bare ta å slappe av egentlig med familie en rolig 17 mai er det beste for meg, aldri vært særlig glad i 17 mai hell haha
Gratla med dagen! Fant en kul sang akkurat nå (på discover spotify) og mekka en vid. Skålilåli!
https://helledussen.com/blogg/bilder...roovy17mai.mp4
Musikk: Sparkee - Move Ya
Sitat av Limbomusic Vis innlegg
Gratla med dagen! Fant en kul sang akkurat nå (på discover spotify) og mekka en vid. Skålilåli!
https://helledussen.com/blogg/bilder...roovy17mai.mp4
Musikk: Sparkee - Move Ya
Vis hele sitatet...
Shits trippy
Trippys kinda cool !
Gratulerer med dagen alle sammen.

Her ble feiringen unnagjort i går og slapper av i dag før lang reise i morgen på tvers av hele Spania før jeg når nytt bosted i Barcelona.

Slapp flyttelass på 17 Mai.

Har ihvertfall fått spandert iskrem på folk selv om man er i Marokko.
Have a good one bois`n grls
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av Nanobob Vis innlegg
Jævlig typisk at jeg blir syk
Vis hele sitatet...
God bedring
Tenker det er sikkert kjempe gøy å ha hodeverk nå med korps og greier

God 17 Mai Folkens

Sitat av robhol Vis innlegg
God 17. mai!

Planen her er solo: pils, gaming og edibles.
Vurderte å dra inn til sentrum, men fikk drastisk mindre lyst etter å ha vrikket ankelen 11 veier til helvete i går kveld. Sånn kan det gå.
Vis hele sitatet...
Og god bedring til deg Også Robhol
Sist endret av 1Rapper; 2 uker siden kl. 20:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.