Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2002
Har da vunnet noen tusen på t6poker, og tenkte å ta dem ut. Har så langt fått pengene over til min Neteller.com konto, men stoppet opp da jeg skulle ta dem ut derfra igjen.
De ber om bilde av pass/førerkort, en strøm/vannregning osv. Stoler ikke et sekund på disse folka, har lite lyst til å gi fra meg bilde av passet mitt eller førerkortet.

Noen som bruker Neteller? Noen som har opplevd noe positivt/negativt med de? Er de til å stole på??
Har spurt Visa, de vil verken garantere noe eller svare på det.

Please tell me if somebody know! Trenger penger!
Det er jo en del slike type distibutører, som krever bilde av indentifikasjon før de gir ut penger.
Du kan vell forsåvidt ta bilde av passet ditt, men bankkortet hadde jeg hvert mer skeptisk til å gi fra meg.
Sitat av KimKim55
en strøm/vannregning osv.
Vis hele sitatet...
REGNINGER!

De har ingen ting med regninger å gjøre, dette lukter svindel lang vei.
Det mener jeg også, men de sier at det er for å verifisere at du er den du utgir deg for å være. Så jævlig dumt, da jeg satt inn 25 Euro trengte jeg ikke gjøre en dritt, men for å ta dem ut igjen er det bare et rent helvete..
Men må vel være noen som har testa Neteller?
Stoler ikke på noen nettsider når det gjelder det her. Stoler omtrent bare på nFF'ere
Neteller er brukt av stort sett alle som spiller nettpoker, så de kan du nok stole på. Å sende id + regninger o.l. er standard prosedyre=)
preboa: Har du brukt Neteller før?
En pokerside virker veldig useriøs om ikke den har mulighet for å overføre til PayPal, synes jeg.
Sitat av Bernhard
REGNINGER!

De har ingen ting med regninger å gjøre, dette lukter svindel lang vei.
Vis hele sitatet...
Svært mange aktører ber om kopi av nye regninger for å verifisere adresser.
Neteller er forøvrig både veldig kjent og veldig mye brukt. Svindel er det i alle fall ikke.
En bekjent som er aktiv på flere pokersider fører over alt han vinner til Neteller-kontoen sin, og synes det er helt kurant. Han har til og med fått tilsendt et eget betalingskort fra Neteller han kan bruke i norske minibanker.

http://en.wikipedia.org/wiki/Neteller
Ingenting å bekymre seg for der. Jeg har selv brukt neteller, og kjenner flere som gjør det regelmessig uten problemer. Neteller er definitivt en sikker og seriøs aktør.
Hei, har vært på skolen, derfor jeg har vært inaktiv..

Men i alle fall, takk for alle svar! Skal gi det en sjanse. Når det går såpass mye positivt om det rundt omkring så kan det vel umulig være svindel..
Hvis du vil være trygg så ta en kopi av regningen, ikke bankkortet.
Forøvrig så det nok ikke noe svindell, nei
Sitat av KimKim55
preboa: Har du brukt Neteller før?
Vis hele sitatet...
Ja, men ikke til store beløp. Kun 2sifrede dollarbeløp mellom pokersites.

Sitat av Myhre
En pokerside virker veldig useriøs om ikke den har mulighet for å overføre til PayPal, synes jeg.
Vis hele sitatet...
Er det ikke forbudt å bruke paypal til gambling da? syns å huske å ha lest det et sted..
Jeg har brukt Neteller en god del i forhold til poker, og det å sende ID osv er standard prosedyre. Aldri hatt noe problemer med de, firmaet brukes på de aller fleste pokersites da paypal er ulovlig til gambling.
Neteller er 100% seriøs. Ingenting å være urolig for; de omsetter for flere milliarder kroner i året - de gidder ikke å riske noe bare for å svindle deg for "noen tusen kroner".

Neteller ber om strøm/vannregning for å verifisere at du virkelig bor på den adressen du sier. No biggie.
Som Stormen sier, helt trygt å bruke.
På unibet må du sende inn bilde av visakortet. (i 2004 vertfall)

Veldig greit at de begynner å bli strenger på slikt.
ja helt 100% seriøs, helt standard den legitimasjonen også