Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 913
Må ha ny telefon men er usikker på hva jeg skal velge.
Har sett på flere, men føler htc one s passer til meg. Er dog litt usikker.
Lurer på om det er noen eksperter her som kan komme med innspill.
Er dette en bra telefon?
Er ute etter ok kamera, greit batteri, god lyd, god byggekvalitet og at telefonen ikke er for stor.
Er dette en bra telefon, eller finnes det bedre alternativer?
Tnx for hjelp.
Sist endret av sneipen; 15. april 2012 kl. 13:42.
Har prøvd HTC One S i en liten uke, og må si jeg ble imponert av blant annet kamera, lyd og byggekvalitet. Jeg har en Samsung Galaxy SII fra før, og synes One S holder noe lengre på batteriet (det vil naturligvis variere mye etter hvilken bruk du har).

Eneste minus for din del er kravet omat telefonen ikke må være for stor. Mange vil nok mene at HTC One S er i overkant stor. Selv ble jeg godt vant med størrelsen, og det var uvant å gå tilbake til Galaxy SII som har en mindre skjerm.

Jeg tør å påstå at One S er den beste mobilen på markedet for tiden, men det blir spennende å se hva Samsung lanserer som oppfølger til Galaxy SII!

Beklager, jeg blandet One S og One X. Har ingen erfaringer med HTC One S selv, men ser ut til å være en mobil med mange funksjoner for pengene.

EDIT: Beklager, jeg blandet One S og One X. Har ingen erfaringer med HTC One S selv, men ser ut til å være en mobil med mange funksjoner for pengene.
HTC One X skal visstnok være den nyeste på markedet nå. spesifikasjonene er rimelig sagt utrolige.
Jeg har selv bestilt One X og venter i spenning!
Jeg kommer nok til å gå for en One S selv, og spesifikasjonsmessig ser den virkelig ut til å levere mye for pengene
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har du kjøpt telefonen?
Ingen som har den som kan si noe om lydkvaliteten på musikkspilleren,kamera?
Jeg ville ha ventet med å se hva slags mobil Samsung hoster opp 3. Mai
Har selv hatt One X i 3 uker nå, men syns den er alt for stor.
Syns mobilene med 4.2-4.3" er passe store, altså Xperia S, One S og lignende.

One S skal ha like god lyd og bildekvalitet som One X, men noen tester sier kameraet ikke er helt like bra.
Skjermen har også mye lavere oppløsning og er av typen pentile, så Xperia S virker fristende med tanke på skjermen.

Du bør ta en tur innom Elkjøp eller lignende butikk om du har noen i nærheten,
og teste telefonene for å finne ut hvilken størrelse som passer deg.
Den nye fra Samsung blir nok bra den, men tror den blir like stor som One X.
Sier bare en ting, Samsung Galaxy Note!