Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 5495
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av McVik Vis innlegg
Helt utrolig at ingen har nevnt Imaginationland enda.
Vis hele sitatet...
Det er fordi den er nevnt allerede. Enig med at den er god, men Medicinal Fried Chicken er den aller beste.
Edit: Jeg tror ca 40 sekunder rundt scenen du nevner er parodi på den scenen, fra skytingen starter, så får Stan sånn pipelyd i hodet før Kyle river han med seg.
Sist endret av PerPerPerPer; 10. april 2012 kl. 12:26.
Le petite tourette. Fantasisk!
Et lite tips om man vil se episodene på http://www.southparkstudios.com/
er å laste ned denne utvidelsen til Firefox, da funker det som bare det!

http://theintrepid.blogspot.com/2009...and-other.html

Her finner man alle episodene, unntatt de som har med Muhammed, siden det ble så mye oppstyr rundt episodene 200 og 201.
Favorittepisodene mine er Ginger Kids, Fatbeard (piratepisoden), All About The Mormons og Make love not Warcraft.
Cartman og Butters er favorittkarakterene mine.
Nesten umulig å si hvem som er best.. Har sett på south park siden sessong 1 startet på tv i norge en eller gang mellom 98-99 har sett alle opptill flere ganger via internett siden den gang. Er igrunn ikke en eneste episode som har vært dårlig etter min mening. Av de nyere er vel kanskje imaginationland episodene, medicinal fried chicken og major boobage favoritter. Men alt får mange gullkorn i hver bidige episode til å plukke ut favoritter overall
Major Boobage(e03s12).
South Park's tribute til klassikeren Heavy Metal.
Min absolutte favoritt i serien. Knallbra soundtrack, moro historie, tegnestil som er totalt forskjellig fra vanlig. Og selvfølgelig; Cartman som gjemmer katter på loftet under forbudstiden uten å se parallellene til ww2/jødeforfølgelse.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av waf Vis innlegg
South Park passerte 200 episoder i sesong 14, men hvor mange av disse episodene kan dere påstå at dere har sett?
Vis hele sitatet...
Er det noe galt i å ha sett alle?

Jeg har vanskelig for å plukke ut EN favoritt, men jeg kan ikke huske noen episoder jeg har hatet... noen er mindre bra, men fortsatt BRA liksom.
Synes egentlig forrige ukes episode, Jewpacabra, var en stor skuffelse.
ingenting slår Cafeteria fraiche! har den som ringetone på telefonen og småler hver gang den ringer
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Make love not warcraft er jo epic, etter jeg hadde sett den tenkte jeg at det var den beste episoden:P Men så så jeg den litt mange ganger:Pppp

Jeg elsker når dvergen kommer til skolen, og Cartman ler igjennom hele episoden, og til slutt kommer de i slåsskamp:P

Scott tenorman must die, Creme Fraiche, ahaha -> The worlds biggest crap.
Passion of the jew, når Cartman lager en "parade" og skriker ut på tysk xD
Towelie, Night of the living homeless, med "Californjå njå njå"-sangen XD Priceless.
Ginger kids, Casa bonita, Kanye West - You love fish(st/d)icks - Gay fish :P

South Park er definitivt yndlingsserien Har just sett gjennom _alle_ episodene, ettersom fra før hadde jeg bare sett fra hulter til bulter:P

Woops! Som PerPerPerPer sa; Medicinal Fried Chicken. Fy sava, jeg fikk så syk latterkrampe når de hoppet hendover:P
Sist endret av RydEN; 12. april 2012 kl. 14:29.
Sitat av Choobe Vis innlegg
Er det noe galt i å ha sett alle?
Vis hele sitatet...
Så absolutt ikke.

Poenget mitt var at det er vanskelig å komme frem til hva som er best uten å ha sett alt, men du har helt rett at det er en del dårlig som er kommet i tillegg til alle de gode episodene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
"I Should Have Never Gone Ziplining" dritbra episode!
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
"I Should Have Never Gone Ziplining" dritbra episode!
Vis hele sitatet...
Er frista til å gjøre en lang historie kort, men er helt enig. En av de bedre på veldig lenge.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tweek vs. Craig, You're Getting Old/Ass Burgers, Cherokee Hair Tampons, Cripple Fight, Major Boobage, City Sushi, You Got F'd In The A, Scott Tenorman Must Die, Asspen, My Future Self N' Me, Medicinal Fried Chicken, The Biggest Douche In The Universe, I'm A Little Bit Country, Something Wall-Mart This Way Comes, Good Times With Weapons, Eat Pray Queef, Margaritaville, Manbearpig, Pandemic/Pandemic 2, Night Of The Living Homeless, D-Yikes!.
Begynte å grine når jeg så Reverse Cowgirl. Beste episoden på lenge.

Klar over at noen av disse episodene har blitt sagt før, men det er jo nettopp fordi de er så bra. Synes sesong 9 er best pga. Ginger Kids, Mr. Garrison's Fancy New Vagina, Wing, Marjorine, Free Willzyx, Bloody Mary, The Losing Edge og Two Days Before The Day After Tomorrow.
Medicinal fried chicken er vel kanskje den episoden som har fått meg til å le mest. Tror kanskje ikke jeg har sett noe mer idiotisk enn som så.
Still grounded
32 8
http://stansdad.ch/

This one season 11 episode 8 Le Petit Tourette den er sykt morsom
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
har sett såpass mye south park at jeg egentlig ikke klarer å konkludere noen episoder fra hverandre, men syntes at de fleste episodene der cartman er midtstilt er de morsomste.
Grunnen til at jeg digger south park er fordi dem tar et tema og drar det så langt dem klarer å få til.
Episode 7 sesong 16, Cupid me! Overaskende bra episode, helt ny.
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Episode 7 sesong 16, Cupid me! Overaskende bra episode, helt ny.
Vis hele sitatet...
Tror du mener Cartman Finds Love.