Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1838
Set: Hjemme hos mine foreldre, huset for oss selv.

Setting: In the mood for love

Substanser inntatt: Yohimbine (i underkant av 10 mg hver) og et par
glass rødvin hver.

Deltakere: Meg og min kjære.


Jeg hadde gjort alt klart. Stearinlys i hele kåken, middagen (en salat, omelett og
vin) stod på bordet. Badekaret var fullt av varmt vann og harnn bade og masasje-olje.
Musicure stod i spilleren på behagelig volum. Det var perfekt!

Jeg slengte på meg en skjorte, gikk over alt en gang til. Tok ut søpla, hentet inn litt
ved og tente i vedovnen vi har på kjøkkenet.

Dama kom hjem, vi kysset og satte oss ved bordet. Etter inntatt mat og vin, bestemte vi
oss for å trekke inn til badet for litt het elskov. Jeg fikk en ide. Yohimbe.
Jeg luftet ideen og den falt i god jord. Jeg hadde ikke prøvd dette før, men trodde
jeg kunne vente meg lett stimuli og økt blodgjennomstømmning til vitale organer.
Jeg forstod av pakningen at 1-3 10 mg. tabletter var en anbefalt dose, så (forsiktig
som jeg er) jeg delte en tablett i to, og vi svelget halve hver. Second thought.
Delte en tablett til i fire, tok 1/4 hver, total dose nå 3/4 10 mg. tablett.
Hver tablett inneholder etter det produsenten oppgir 99,5 % ren yohumbine.

Vi la oss i badekaret. På embalasjen stod det at virkningen skulle komme etter
45 min. Jeg regnet med noe raskere effekt, da vi hadde delvis 'brutt ned'
pillene ved å dele dem. Vi l¨å der i 5-10 min. Jeg begynte å kjenne meg
litt mer våken, men dette var antakelig ren forventning.

Etter 10-15 minutter (etter inntak) elsket vi litt i badekaret. Ingenting utenom det
vanlige. Vi gikk ut av badekaret og fortsatte akten på vaskemaskinen. Heller ikke nå, sikkert 30 min etter inntak, kunne vi merke noen effekt.

Vi ble omsiderferdige, begge usigelig trøtte. Vi dusjet, dama gikk å la seg. Jeg gjorde meg ferdig på badet, blåste ut
alle lysene og følte meg med ett ikke trøtt lenger. Dama sov dypt. Jeg gikk å la eg inntil henne, men fikk ikke sove.
Etter en liten stund våknet dama også. Vi lå der og vred oss i halvsøvn hele jævla natten.
Jeg hadde til tider en plagsom ereksjon (plagsom, ettersom jeg var WAY for trøtt til å bruke den til noe fornuftig).
Vi sovnet ikke før i 7 tiden om morgenen, og sov bare noen få timer.

Jeg våknet rundt kl. 09.00, hele kroppen grå, skalv i knær og på hendene, følte meg skral som faen.
En besluttelse ble tatt. Kast yohimbe-boksen. En ny besluttning ble tatt. Ikke ta yohimbe
om kvelden, i hertfall ikke om man har planer om å sove.

Konklusjon: Jeg er mektig imponert over dette stoffets evne til å holde en våken. Når det er sagt, var dette
på ingen måte en behagelig, euforisk våkenhet, men rett å slett tap av evnen, dog ikke lysten, til å sove.
Jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om vi hadde tatt 30 mg hver.

Det er mulig jeg prøver dette stoffet igjn, men da blir det med en høyere dose, for å se om dette også fjerner
trøttheten og lysten til å sove, og ved en anledning hvor jeg ikke er avhengig av å få noe søvn, og kanskje
til og med målet er å være våken lenge.

Annet: Yohimbe er reseptpliktig legemiddel i Norge. Så vidt jeg vet er det ikke på dopinglisten (correct me if I am wrong) og kan derfor lovlig bestilles fra f. eks. Sverige (der jeg bestillte fra) eller annet EØS-land. Yohimbe er en mild MAO-hemmer, så forsiktighetsreglene som gjelder for andre MAO-hemmere bør også brukes her. Styr unna om man vil sove, eller om man har hjerteproblemer eller oversensitivitet mot stimulanter.
Høres ut som du tok alt for lite av det her Felix. Har opplevd lignende ting med for små doseringer av andre stoffer selv. At hovedeffekten uteblir, og man sitter kun igjen med en mildt fungerende, men veldig plagsom stimulerende effekt..
Det er et afrodisium som gir deg ereksjon, og holder deg våken, men du er for trøtt til å ha sex? Oh man.
dude, felix.. Dette må vi prøve sammen når vi er yre, ville og alene
Jeg vil joine neste gang Felix