Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 689
har skolePC, og får vellykket laget med en Admin konto, men får IKKE logget inn på denne.. hva gjør jeg for å få til dette?
Logg på med din bruker og skriv

net user administrator *

I cmd?
Hvordan logge inn? til vanlig velger man bruker og skriver eventuelt passord, men siden du ikke har sagt særlig mye mer angående ditt problem er det ikke mye å gjøre med det.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Logger ut av kontoen jeg har laget med en admin med, men får ikke logget meg inn med brukernavn og passord som jeg lagde i CMD i den andre.
Vent, du lagde en administrator konto?
Eh den kontoen du lagde admin med er isåfall admin også.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Fikk det til

Er logga på som admin nå..

Nytt spørsmål:

Lærere stenger noen ganger internett i timen. Mulighet for å unngå det? (Slik at du kan surfe selv om det er skrudd av)
Hvordan stenger av?
Drar ut ledningen?
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
De har sånn filter drit..
De kan stenge/slå på/bruke filter på en IP adresse.
kunne jo prøvd:

cmd

ipconfig /release
ipconfig /renew
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Takk..

Får ikke testet dette akkurat nå siden internett er på for øyeblikket. =]
Hva med å ta av nettverket idet læreren "skur av internetten". Forså å koble deg til når hun har gjort det. Visst det skjer ved h*n deaktiverer tilkoblingen elns over lan?
logg på citrix.
Sitat av Feint
har skolePC, og får vellykket laget med en Admin konto, men får IKKE logget inn på denne.. hva gjør jeg for å få til dette?
Vis hele sitatet...
Tipper du har mekka en admin konto lokalt! Og når du skal logge deg på, prøver du å logge deg på nettverket. Der du ikke har admin konto
Er så mange poster om dette fra før av.