Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3000
Sitter å gamer en del HoN fortiden og folk spammer stadig vekk xaxaxaxaxax. Noen som vet hva det betyr?
Moro, det vil jeg vite også.
Jeg fikk ikke til å google det, er det en bestemt lengde på dette fenomenet?
Trådstarter
55 4
nei, er bare helt tilfeldig. noen ganger xaxaxaxxa andre ganger bare xaxa etc
Wikipedia: Russian: "xaxa" is the latin transliteration of haha - laughter, based on the Cyrillic alphabet. Often used with Russian insults.
xaxa er tilfeldigvis en by i tibet
xaxa ))
RUS?
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Jeg tenker at det betyr "HAX" jeg.
Blir vel omtrent det samme som «keke», bare at fra russisk istedet for koreansk.
Det er mange Øst-Europeere som skriver det hele tiden når jeg gamer dota. Det er ikke noe som heter hax der så jeg tror det bare er latter
Det er latter. Både grekere og russere bruker det. xaxaxa = hahaha.
I Russisk uttales den Cyrilliske bokstaven "X" som "H" på norsk.
Siden latter er universelt i alle språk, skrives ordlyden med de bokstaver som uttales på samme måte som lydene...
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Blir vel omtrent det samme som «keke», bare at fra russisk istedet for koreansk.
Vis hele sitatet...
Er ikke kekeke fra WoW eller noe, mener noen påsto at horde og alliance ikke kunne chatte sammen, og lololo ble til kekeke på den andre siden?
Sist endret av mads-b; 10. februar 2010 kl. 17:38.
Sitat av mads-b Vis innlegg
Er ikke kekeke fra WoW eller noe, mener noen påsto at horde og alliance ikke kunne chatte sammen, og lololo ble til kekeke på den andre siden?
Vis hele sitatet...
Korrekt. Horde som skriver lol, ser alliance som kek. Alliance som skriver lol ser horde som bur.

Burlolkek
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg kan i alle fall bekrefte at dette er en russisk tilnærmelse av "ha ha", altså latter.
Faen, dette visste jeg jo til og med uten Wikipedia. ;(
Spansktalende illustrerer vår "Hahaha" med "Jajaja" f.eks. Dette fordi J har samme lyd på spansk som H på norsk.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Spansktalende illustrerer vår "Hahaha" med "Jajaja" f.eks. Dette fordi J har samme lyd på spansk som H på norsk.
Vis hele sitatet...
Dæven, det har jeg spurt så mange spanjoler om! Men jeg får bare masse svada som svar. En påsto til og med at det var noe man sa når man ikke hadde noe å si
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
J i spansk uttales mer som "ach"-lyden i tysk, men "jajaja" er også en form for tekstlatter.