Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 6760
Hoy!

Lurt på dette lenge nå, helt siden gutta boys var i Polen.

Tingen er at en av gutta ble skilt fra gruppa, og endte opp på stambaren (en finere plass i hovedgågata) sent en tirsdagskveld. Han var dum nok til å ytre ordene "give me the strongest you've got", som resulterte i en shot og to striper+et veldig kort sugerør of sorts. Fyren endte opp på dass i 30 min før han føk på hodet ut.

Nyssgjerrige kom vi tilbake dagen etterpå, men navnet kunne de bare på polsk. Noen som vil spekulere i hv slags stasj som selges over disk?
Hornsalt? Det hadde jeg gitt shitkids på utenlandstur som kjekket seg med å be om det sterkeste de kunne by på.
Haha, hadde det ennå vært såppass ^^

Faktum er at fyren jeg snakker om ikke akkurat er fremmed for rusmidler, og han flater ikke ut for ingenting, for å si det sånn.

Så vi ble jo rimelig nysgjerrige på hva som tok knekken på'n mens resten av oss svidde av tusenvis på strippeklubb :-)
Om han ble slått ut av det, så kan det jo ha vært heroin eller noe annet beroligende. Men jeg tror nok ikke de selger striper på finere plasser i hovedgaten i en by, selv i Polen. Så jeg tror nok kompisen din forteller skrøner.
Kameraten vår sa ikke noe, skamfull som han var. Snakket bare om noe "sniffegreier".

Vi stakk innom puben dagen etterpå for dagens morgenvodka (fyllatur), og det var bartenderene som kunne fortelle hva som skjedde på dass, og hvordan de måtte bære ham ut. Også kalte de stoffet noe uforståelig på polsk :-/

De kunne også fortelle at med litt friskluft stavret han over gata til den faste sigarbutikken vår og røkte med eieren.. Som forøvrig sa at han så noget "skummel" ut..?
Hvis du ikke kan beskrive effekten noe bedre enn dette, så er det helt fullstendig meningsløst at vi skal spekulere i hva det kan ha vært.
Hehe, joda, lurte bare på om det var noe som var vanlig over disk der nede

Kjenner ikke tradisjonene i disse landene, og tenkte kanskje på no' "homebrew" eller no ^^

Han er nemlig fryktelig nysgjerrig sjøl, men klarer ikke å huske episoden så bra, naturlig nok..
Ja, i alle andre land enn pertentlige lille Norge serveres tyngre rusmidler over disk fordi barbarene ikke vet bedre.
Altså, Polen er et stort land, by? I nærheten av hvilken hovedgate? De sa noe uforståelig på Polsk, hvordan hørtes det ut? Etter det du sier så er det jo helt umulig å en gang synse..
Sitat av campod Vis innlegg
Altså, Polen er et stort land, by? I nærheten av hvilken hovedgate? De sa noe uforståelig på Polsk, hvordan hørtes det ut? Etter det du sier så er det jo helt umulig å en gang synse..
Vis hele sitatet...
http://www.browarmia.pl/
De hadde hjemmeside ^^

Har ikke peil på ordlyden engang. Var ikke akkurat edru sjøl..
Som mentalmelt sier, hadde en bedre beskrivelse av stoffets effekt (stimulerende, sedativ, hallusinogen?) vært til stor hjelp.

Imidlertid er jo polen en av de store produsentene av amfetaminer. Dette tilsier også at amfetamin i polen, antakelig er renere (sterkere) enn det meste man får tak i på gaten i Norge. Kompisen din kan ha tatt amfetamin i Norge mange ganger, og allikevel bli tatt på senga av polsk rett-fra-fabrikken-makka. Når det er sagt, er ikke den typiske reaksjonen på speed å bli "slått ut"...
Jeg vet at du kan lett brekke/kaste opp på amf.
Sett kompiser som har stått der på party så plutselig spyr de men da er det nok for de sleiker kortet etter men kan jo dratt litt igjenom og fikk smaken på deg og brakk seg?
Sitat av Daggy Vis innlegg
Sett kompiser som har stått der på party så plutselig spyr de men da er det nok for de sleiker kortet etter men kan jo dratt litt igjenom og fikk smaken på deg og brakk seg?
Vis hele sitatet...
What? Hva er det egentlig du prøver å si her?
Han prøver å si at at de snortet først, så slikket på kortet og brakk seg og spydde pga smaken av amfen.
Sist endret av Dimergon; 8. desember 2009 kl. 10:17.
Jeg tror han prøver å opplyse oss om at slikking på kort, (bankkort?) fører til oppkast.
Sist endret av møkk; 8. desember 2009 kl. 10:55.
sier omo-color å knust paracet noe???
Sitat av biomech87 Vis innlegg
sier omo-color å knust paracet noe???
Vis hele sitatet...
Ja, at dama ikke blir spesielt fornøyd med klesvaska denne dagen.
er ingen hemmelig at amfetamin /speed produseres i land som polen (og burde være billig) men jeg tviler sterkt på at han fikk det! hvis det var på et "finere" sted tviler jeg på at de gir deg akkurat det! aner ikke hva du har fått i deg
Snuff eller skruff? Eller hva det heter. Tenker på det tobakk-greiene du snorter. Du kan sikkert bli dårlig og se skummel ut viss du tar nok av det nå du er drita. hehe
Sist endret av sneipen; 8. desember 2009 kl. 17:02.
Siden jeg er polakk og vet hva vi produserer i polen så tørr jeg å påstå at det var nok noe jævlig hissig amfetamin. Polen = amfetamin landet. Vi smugler det i haugevis. For de som spekulerer på hva polakkene gjør og ikke gjør så er det lite vits vi gjør nemelig så si hva som helst for å tjene penger ( takk gud for kapitalismen). At de selger det over disken er ingen overraskelse. Noen Polske folk er jævlige ekle kyniske og meningsløse rasshøl ( veldig mange hvertfall).

Amfetamin blir kalt dette i polen: amfetamina, feta, amfa,biale. Navnene er temmelig lette å gjenkjenne så om de bare kunne polske navnet så ville du nok gjenkjent det for ellers så bare lurte de kameraten din. MEN vet du hvor mye han betalte a?

hissig amfetamin = dårlig og fattig blanding.
Sist endret av Kommunisten; 9. desember 2009 kl. 19:21.
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
Siden jeg er polakk og vet hva vi produserer i polen så tørr jeg å påstå at det var nok noe jævlig hissig amfetamin. Polen = amfetamin landet. Vi smugler det i haugevis. For de som spekulerer på hva polakkene gjør og ikke gjør så er det lite vits vi gjør nemelig så si hva som helst for å tjene penger ( takk gud for kapitalismen). At de selger det over disken er ingen overraskelse. Noen Polske folk er jævlige ekle kyniske og meningsløse rasshøl ( veldig mange hvertfall).

Amfetamin blir kalt dette i polen: amfetamina, feta, amfa,biale. Navnene er temmelig lette å gjenkjenne så om de bare kunne polske navnet så ville du nok gjenkjent det for ellers så bare lurte de kameraten din. MEN vet du hvor mye han betalte a?

hissig amfetamin = dårlig og fattig blanding.
Vis hele sitatet...
Årets svar.

Han har ikke peil på hva han betalte, naturlig nok

Samkjørte historier nettopp. Kan godt ha vært noe biale-greier. Takk for hjelpen ^^
▼ ... over et år senere ... ▼
Etter en lengre betenkelighet så forstår jeg nå hva det definitivt kunne vært! MEFEDRON!
Tipper det var salt, greit nok at polen produserer veldig mye speed, men tviler veldig sterkt på de legger opp to linjer på bardisken og selger til kunder.
Sitat av danseku Vis innlegg
Tipper det var salt, greit nok at polen produserer veldig mye speed, men tviler veldig sterkt på de legger opp to linjer på bardisken og selger til kunder.
Vis hele sitatet...

Det er veldig liten vits i å spekulere på om sannsynligheten for at de gjorde det eller ikke er der. For hvis du tenker deg om så er det ikke et stabilt og lovlydig land som Norge det er snakk om.

Men hvis tilfellet var at fyren tok salt for å få shotsa til å fenge bedre så er det egentlig for lite informasjon vi innhar.
Sist endret av Kommunisten; 10. desember 2011 kl. 07:15.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Snuff eller skruff? Eller hva det heter. Tenker på det tobakk-greiene du snorter. Du kan sikkert bli dårlig og se skummel ut viss du tar nok av det nå du er drita. hehe
Vis hele sitatet...
Snuff heter det! Men man blir ikke dårlig av det. Jeg har aldri blitt dårlig av det hvertfall. Tviler på at det er snuff det er snakk om.
Personlig hadde jeg lagt merke til om jeg snortet salt uansett hvor full jeg var...:P

Men må si meg enig i at dette glatt kan ha skjedd. Mye rart folk i verden.
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
Det er veldig liten vits i å spekulere på om sannsynligheten for at de gjorde det eller ikke er der. For hvis du tenker deg om så er det ikke et stabilt og lovlydig land som Norge det er snakk om.

Men hvis tilfellet var at fyren tok salt for å få shotsa til å fenge bedre så er det egentlig for lite informasjon vi innhar.
Vis hele sitatet...
Det er også veldig liten vits i og spekulere i hvilke narkotiske stoffer det kan være, mefedron, speed etc

At landet ikke er så lovlydig som Norge får så være, jeg tviler fremdeles veldig sterkt på at en finere resturant mitt i Warzawas gågate serverer mefedron eller speed til turister på bardisken, no chance!
Sitat av danseku Vis innlegg
Det er også veldig liten vits i og spekulere i hvilke narkotiske stoffer det kan være, mefedron, speed etc

At landet ikke er så lovlydig som Norge får så være, jeg tviler fremdeles veldig sterkt på at en finere resturant mitt i Warzawas gågate serverer mefedron eller speed til turister på bardisken, no chance!
Vis hele sitatet...
''Nyssgjerrige kom vi tilbake dagen etterpå, men navnet kunne de bare på polsk. Noen som vil spekulere i hv slags stasj som selges over disk?''

Diskusjonen er nettopp om hva slags stoff det var da? Forstår ikke hvorfor du benekter det. I polen kan du spørre taxisjåfører og bartendere om mye rart, det samme gjelder andre land. Dessuten hvorfor lyver du om at Ul. Krolewska er en gågate? Etter å ha tatt en rask titt på polske forum sider så ser jeg at mange sier at det er en ganske dårlig bar egentlig.
Sist endret av Kommunisten; 10. desember 2011 kl. 10:18.
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
''Nyssgjerrige kom vi tilbake dagen etterpå, men navnet kunne de bare på polsk. Noen som vil spekulere i hv slags stasj som selges over disk?''

Diskusjonen er nettopp om hva slags stoff det var da? Forstår ikke hvorfor du benekter det. I polen kan du spørre taxisjåfører og bartendere om mye rart, det samme gjelder andre land. Dessuten hvorfor lyver du om at Ul. Krolewska er en gågate? Etter å ha tatt en rask titt på polske forum sider så ser jeg at mange sier at det er en ganske dårlig bar egentlig.
Vis hele sitatet...
Vell selv har jeg aldri vært i Warzawa men ifølge første posten til TS så lå denne baren i hovedgågata så da tok jeg nesten denne for god fisk.

I Norge kan man også spørre taxisjåfører og bartendere om masse rart, er man ny i en by er det ofte letteste og raskeste måten og få tak i dop.
Det betyr ikke at bartenderene serverer liner på bardisken til turrister, noe jeg også tviler på er spesielt normalt i Polen.
Sitat av danseku Vis innlegg
Vell selv har jeg aldri vært i Warzawa men ifølge første posten til TS så lå denne baren i hovedgågata så da tok jeg nesten denne for god fisk.

I Norge kan man også spørre taxisjåfører og bartendere om masse rart, er man ny i en by er det ofte letteste og raskeste måten og få tak i dop.
Det betyr ikke at bartenderene serverer liner på bardisken til turrister, noe jeg også tviler på er spesielt normalt i Polen.
Vis hele sitatet...
Det er ikke som om noen broadcaster deres slumske salg av mefedron eller amfetamin, vell? Det er helt mulig at han serverte dop til han, hvorvidt det er vanlig er egentlig irrelevant.

'' For de som spekulerer på hva polakkene gjør og ikke gjør så er det lite vits vi gjør nemelig så si hva som helst for å tjene penger ( takk gud for kapitalismen). At de selger det over disken er ingen overraskelse. Noen Polske folk er jævlige ekle, kyniske og meningsløse rasshøl ( mange ).''

Det kan nevnes at de sikkert holder salget på et veldig ''hysj hysj'' nivå.

Men altså hvis du tviler på at sånne ting skjer så er det forståelig, jeg derimot vet om en amf og weed selger som distruberer på en kebab sjappe i Norge. Alt du spør om er ekstra grønn salat eller pepper og betaler det han skal ha for ''peppern'' eller ''salaten'' på forhånd av kebabkjøpet.
Sitat av danseku Vis innlegg
Det er også veldig liten vits i og spekulere i hvilke narkotiske stoffer det kan være, mefedron, speed etc
Vis hele sitatet...
Jo, det er jo nettopp dette tråden handler om. Hvis du ikke liker å spekulere/diskutere dette finnes det tusenvis av andre tråder her.
Hmm la nettop merke til at tråden var 2 år gammel...
Sitat av danseku Vis innlegg
Hmm la nettop merke til at tråden var 2 år gammel...
Vis hele sitatet...
ja vell, lyst å utdype hva det skulle ha å si for meningene? Tror du mye har forandret seg på 2 år?
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
Dessuten hvorfor lyver du om at Ul. Krolewska er en gågate?
Vis hele sitatet...
Ta det fra en som har bodd i Warszawa, denne baren ligger i ul.Krolewska men har inngang fra ul. Krakowskie Przedmiescie, som er GÅGATEN i Warszawa, har du noensinne vært i Warszawa så vet du hva jeg snakker om. Det er som Karl Johan i Oslo.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Snuff eller skruff? Eller hva det heter. Tenker på det tobakk-greiene du snorter. Du kan sikkert bli dårlig og se skummel ut viss du tar nok av det nå du er drita. hehe
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at det var Snuff, ettersom det bare tas inn i nesen for å ta opp nikotinen..
kan jo vært noe kokain kanskje .. jeg vart jævlig dårlig etter en del bønne,alkohol, og kokain,vart litt spying og føltes ut som hjerte skulle stoppe.skal ha vært veldig bra kokain jeg fikk,men hadde jo også vært våken i nesten 2 døgn på bra pepper hehe
Sitat av drugster92 Vis innlegg
kan jo vært noe kokain kanskje .. jeg vart jævlig dårlig etter en del bønne,alkohol, og kokain,vart litt spying og føltes ut som hjerte skulle stoppe.skal ha vært veldig bra kokain jeg fikk,men hadde jo også vært våken i nesten 2 døgn på bra pepper hehe
Vis hele sitatet...
Hahaha... Det kan vel ikke være alkoholen og peppern du fikk nedtur av?
hehe mulig det. men tok jo 3 striper cola på kanskje en time eller noe.
Sitat av mads-b Vis innlegg
Haha, hadde det ennå vært såppass ^^

Faktum er at fyren jeg snakker om ikke akkurat er fremmed for rusmidler, og han flater ikke ut for ingenting, for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Uansett hvor vandt man er med rusmidler, så flater man helt ut av en stripe hornsalt.

Noen gang prøvd å stikke nesa nedi en boks med hornsalt? Er som om lukten bitchslapper deg i pannen med ganske drøy kraft..
Sist endret av Bombasa; 10. desember 2011 kl. 21:02.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Uansett hvor vandt man er med rusmidler, så flater man helt ut av en stripe hornsalt.

Noen gang prøvd å stikke nesa nedi en boks med hornsalt? Er som om lukten bitchslapper deg i pannen med ganske drøy kraft..
Vis hele sitatet...
Hornsalt? -.-

Hornsalt har ingen (psykoaktiv) "virkning", whatsoever... Var det en rus eller bare helvetes svie, truende med å eksplodere vedkommendes kranium?
random ting skjer, trust me! men hvilket stoff det er snakk om er nermest umulig og finne ut av