Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1426
Noen som har prøvd dette ?

Meg og vennegjengen lurer veldig på om det er mulig å linke 2 konsoller og kjøre 4 players på dette, ikke via LIVE altså..

Google nevner lite om dette =/
Det er morro hvertfall! Bruttern kom til lvl 47 her om dagen
Regner med du sitter med en Xbox 360 siden du nevner Live. Og det er i alle fall ikke mulig med 4 players på to konsoller på CoD4, har ikke prøvd på CoD5, men er rimelig sikker på at det ikek funker der heller, bak på disken står mulighetene for online-spill... (med ikoner og tall)
Sitat av Gromstad2 Vis innlegg
Det er morro hvertfall! Bruttern kom til lvl 47 her om dagen
Vis hele sitatet...
hæ? så langt? har kommet til level 7 :S

uansett. jeg har spilt Link player UTEN live på Saints Row 2.
Er det zombie mod på PC-versjonen av spillet også, eller er dette bare til 360/PS3?
Zombie lvlen finnes på PC versjon også, du får lvlen etter du har komt igjennom spillet da
Ok, det var det jeg ville vite. Takk skal du ha

Ser ut som om det blir CoD 5 på meg også
Sist endret av Bartulf; 3. januar 2009 kl. 00:55.
litt ot men: CoD: World at War er ikke cod 5. Blir som å kalle GTA San Andreas for GTA 4 (nesten).

Jeg fant zombie latterlig kjedelig men hver sin smak.
HVA?! level 47 han faktisk

Var oppe på rundt level 25ish en gang på pc, og bare det var blodig, men vi var bare 2 da, vet ikke om vi kunne endret utfallet om vi hadde vært flere.
Vi persa på lvl 14 endag her på xbox360, 2 stk splitscreen, men fy faan så sykt vanskelig ;o
▼ ... noen uker senere ... ▼
jeg har nå hatt cod:waw i 2 uker ca, runna det for en uke sia, og fikk tak i nazi zombies levelet. men nå er plutselig locked igjen? noen som har fått denne buggen selv?

ps3,

jeg har den trophien som sier "Completed the game" eller noe i den duren, så jeg har jo runna det!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
For å svar på spørsmålet, det skal være mulig å linke to xbox'er for å spille 4 sammen uten Live. Har ikke prøvd det selv, men i teorien er det mulig.
Du trenger da 2 xbox 360, 2 spill, LAN-kabel, 2 skjermer og 4 kontroller.

For å ta med infor som står bakpå spillet:

Players: 1-4
Co-op: 2 (split-screen)
System Link: 2-18 (virker som om du kan koble mange xbox'er sammen for multiplayer)