Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 881
hei, jeg bare lurte på om det kommer flere psone spill på norsk playstation store, også lurer jeg på om det eventuelt kommer ps2 spill der også?

vis dette er sant, når vil det skje?

er ute etter gamle spill skjønner dere xD
Det ligger endel gamle spill der,samt endel ps2(1) spill der også

Playstationstore vokser bare for hver dag som går.
å? hvilket ps2 spill er det og i hvilken kategori kan jeg finne det ?:P
Du snakker om den playstationstore du går inn i via ps3'n?
Sist endret av Gromstad2; 1. januar 2009 kl. 15:17.
ja.........
Gidder ikke ramse opp alle ps2 spillene som ligger der jeg, men det ligger endel.
Ligger noen til ps1 der og. De fleste av disse koster penger dog.
Hvis du leiter litt inni der så finner du dem nok.
Jeg fant dem med engang hvertfall
okei, du fant på den norske ps store?

kan du nevne noen navn på spill som du fant?:P
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
lol... hvorfor sjekker du ikke selv?

Jeg husker jeg så MGS der. Du finner sikkert Tekken og andre psone/two exclusive titles der også.
Er vel ikke sikkert han har ps3 da.
Jeg lurte på hvorfor han ikke sjekka selv jeg og.
jo jeg kan jo sjekke, jeg har ps3. men jeg vet ikke om et spill er ps2 spill eller ps1 ?!?
jeg har crash bandicot team racing, ps1 spill. kostet meg 40kr

fant den under all games->ps1 classics...

ærlig talt ikke så vansklig å finne, jeg har ikke sett noen ps2 spill da men
Det er da vitterlig ingen Ps2 spill på nettverket, utenom Tekken. Sony har som mål å legge opp alle Ps1 spill, så disse skal komme gradvis. Det har dog vært litt problemer med dette, da Sony sliter litt med lisensieringen av noen spill.
De koster 40 kr, og spill jeg selv har og som er tilgjengelige på psn er bla Crash Bandicoot 1,2,3, Theme Hospital og Command & Conquer. Jeg kan ellers anbefale at du lager deg en amerikansk konto, da det nettverket er litt rikere på innhold.
ja. har prøvd å lage amerikansk konto. men da må jeg jo skrive adresse på hvor jeg bor i usa.. og det har jeg ikke.. så vis jeg ikke skriver bosted i usa så funker det ikke
Sist endret av cplpro; 1. januar 2009 kl. 16:52.
Hva slags bakgrunn har du for å si at det amerikanske nettverket har mer innhold? Har du sjekka selv, og isåfall, kan du utdype det?
Skeptisk til tonen din UncleAndy, høres ut som du er ute etter å kritisere meg og mine kilder. Jeg anbefaler jo ikke ting om det ikke er noe å anbefale.
Først svarer jeg cplpro; jeg registrerte meg på Microsofts adresse i Usa, gikk helt fint, eventuelt søk opp en kjapp guide på nettet på hvordan opprette en amerikansk konto.

Selvfølgelig har jeg en solid bakgrunn, ellers hadde jeg ikke tatt meg bryet i å svare på denne tråden i det hele tatt. Det amerikanske nettet, som jeg selv har en konto i, får både større og tidligere oppdateringer hver torsdag. Altså, demoer som kommer denne uken , kan komme på det norske så sent som tre uker senere. De har også større utvalg i småting til diverse spill, og en del innhold heller rettet mot det amerikanske publikum. Og legg merke til at jeg bare skrev LITT mer innhold, så det er ikke store ting du bør forvente deg, men heller ikke en grunn til å ikke opprette en konto.
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:33.
det er sant det som radioslave sier om at amerikansk store har mer.. pga jeg klarte å lage en japansk en, og den hadde like mange..

jeg lurte bare på, er kort den eneste måten å betale på ? finnes det andre måter å betale på ?
Sist endret av cplpro; 1. januar 2009 kl. 18:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.