Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 5033
Nå skal jeg prøve å fortelle så godt jeg kan om min første tur på extacy, det blir ikke lett siden opplevelsen var rett og slett 100% ubeskrivelig. Men det blir veldig vanskelig å forklare pga enormt hukomelsestap etter turen.
Jeg kaller meg selv for Erik i denne fortellingen, så kaller jeg dama for Pia

Extacy: knipps stemplet jing og jang
Personer: A,B,(C=kjæresten) och meg(D). (A,B gode turere/venner av C)
Tidspunkt: 21:00
Dagsform: Helt vanli chill, spist lite mat og drukket en boks burn.

Vi kjøpte 6 piller, 2stk til dama og meg, 1 stk hver til A og B. A og B har turet flere ganger før så jeg følte meg veldig trygg hvis noe ille skulle oppstå. Jeg var forbered på følelser jeg aldri har opplevd før å tenkte jeg skulle takle dette veldig bra siden jeg opplevde en kraftig mindfuck på sopp å reddet meg selv ut av det psykisk.
Jeg spiste begge pillene og tok ett trekk fra bongen å satte meg godt ned i soffan å ventet i spenning. Det samme gjorde dama og to andre.

OPPTUR

Det tok ca 20min før jeg startet å kjenne en bitteliten følelse i kroppen, en følelse av att det kom til å smelle snart. Å det skal jeg love dere, det smalt no så overdrevet sinnsykt, jeg rakk ikke å bli kjent med følelsen før det small. Alt ble nesten TERROR! Det var noen som skulle drepe meg, jeg kjente det stakk i brystet, jeg klarte ikke røre meg en cm. Følelsen tok over hele kroppen min, den bare steg,steg og steg. Når skal dette ta slutt?? Skal jeg enda høyere opp?? "OMFG, JEG KOMMER TIL Å DØ" Jeg var ikke sikker på om jeg klarte dette her, jeg tittet på B for å få ett overblikk over omgivelsene, han satt i soffaen med ett kraftig glis å bare nikket "ojee,ojeee, dette er heavy greier" leste jeg på utrykket hans. "FY FAEN ERRU GAL TENKTE JEG" Før jeg pakka i meg knipsa fortalte han meg att jeg måtte være forberedt på å spy siden disse var veldig sterke. Men den tanken ble slettet umidelbart. Dette var en kraftig opptur, jeg prøvde å sitte vanli å være meg selv men klarte det ikke, jeg måtte sitte med hode mellom bena å prøve å tenke klart på hva som skjer med meg.

Jeg lytta på sangen her under oppturen (Black Identity -Blckr Thn Blck (The Prophet Vs Jdx Rmx) http://www.youtube.com/watch?v=tomG1hj3YKE
Det var melodien midt i sangen som skremte livet av meg, den skulle drepe meg, det var som en hel militær hær som trampa på hodet mitt å pekte fram att de var veldig veldig mektig. Melodien har en veldig skummel build-up å jeg ble jevla nervevrak av det. Det var noe av sykeste jeg har opplevd i hele mitt liv, aldri har jeg vært så redd som jeg var da. Plutselig, er det som noen trykker på en knapp liksom "chill mode ON" BOOM. Så snakker A til meg "ERIK, reis deg opp, ikke kjenn på følelsen, vær deg selv å gjør det du bruker å gjøre" Han var min GUD, han reddet meg, oppturen var ferdig å jeg var så jevla finiformen. Ingen negative tanker, ingen bekymringer, bare positiv. Jeg reiste meg "wooOOw" jeg var i en helt annen verden, en verden som kun består av kjerlighet. Jeg satte meg sammen med A å holdt rund han, han var min bestevenn, jeg var så glad i han, han brydde seg om meg, hvorfor har jeg ikke møtt han før?
Han hvisker til meg " Gå å sett deg sammen med dama di, hold rundt henne" Jeg hadde glemte henne, jeg var så oppslukt i den formen jeg var å den nye bestevennen min. Så tenkte jeg "åhhhh, kjæresten min " Hun kom til meg å holdt rundt meg, det var den beste klemmen jeg har fått i hele mitt liv, jeg kjente jeg ble utrolig varm, å gleden steg å steg i meg, vi så på hverandre å kniste, vi var som to nyforelsket fjortisser der vi satt. Vi små flørtet å hvisket til hverandre hvor glade vi var i hverandre. Hvordan jeg skal forklare akkurat dette er umulig, 0.01% umulig. Å være forelsket, så å ta extacy med dama som elsker deg må desidert være den mest fantastiske følelsen i hele universet. Ingen ting kan måle seg med dette her, jeg ville føler det sånn for alltid.

Dama turet som en gris, hun ristet å ristet, beit kjever i hytt og pine å var den verste turegrisen, jeg ble litt redd, det så ikke bra ut synes jeg. Noe jeg glemte å fortelle var att vi gjorde dette på en instutisjon, dog, det var "vakter" som brukte å titte innom for å se om alt er ok. JADDA, det var mere en ok. Mens jeg satt i soffaen å hadde den beste tiden i mitt liv ser jeg en vakt gående utom vinduet å på vei i mot oss. Her var vi, 4 stk som turet å nå kommer vakta. "Det kommer ei vakt sa jeg til dama, vær deg selv, prøv å oppføre deg normalt " Det hjalp ikke en dritt, nå kom vakta. Jeg kjente en helt EKKEL følelse som steg inni meg att nå blir vi så jevla busta. Så står han i døra " Jaha, er det fest eller? jeg synes dere spiller så høy musikk, Pia, har du det bra?" hun satt å tittet den motsatte veien av han, hun var livredd, hun skjønte ikke en dritt hva som skjedde, hun snudde seg sakte å sikkert mot han. Hun så ikke ut, hun spurte meg hvem det var "det vet du godt, det er jo Jarle, han du kjenner så godt sa jeg" hun snudde seg igjen å tittet på han " HVEM ER DET DER sa hun skremmende tilbake til meg " Så sier han " PIA, SE PÅ MEG,SE PÅ MEG NÅR JEG SNAKKER TIL DEG, ER DU SIKKER PÅ ATT DU BARE HAR DRUKKET?" Alt blir stilt, alle er rolige utenom hun, hun har har verdens beste opplevelse så kommer han å ødelegger nesten alt. A tar han med ut å snakker seg ut av det. Det gikk heldigvis bra, å terror følelsen forsvant nesten. Men jeg hadde i baktankene att han A har snakket til han, kanskje han sa "de turer men ikke ødelegg for dem, du kan ta det opp i morgen, men ikke send snuten på dem i dag" Jeg var så sikker på att han sa det, så jeg tenkte på det under hele turen. Etterpå snakket jeg med A om det, jeg pratet til han på en telepatisk måte, vi snakket bare med stikkord, det var en skikkelig forvrengt måte å komunisere på men den var genial.
Jeg spurte han " har du sett prison break" (DA tok jeg opp fengsel)
Så sa han ja. Så svarte jeg " synes du det er bra" da ristet han på hode "Nei, det suger men den det er helt ok" Jeg forsto det svaret 100%. Ok tenkte jeg.

Vi bestemte oss for å stikke hjem til A å chillen der resten av kvelden siden det ikke gikk så greit her, dama og meg hopper bak i bilen. Dette var ett eventyr, jeg hadde ett helt annen syn på verden, det var som å titte gjennom ett vindu å se hvordan verden egentlig skal være, ingen vold, ingen kriminalitet,ingen ting som kan ødelegge for andre. Kun FRED OG KJERLIGHET.
Dama satt å pekte ut vinduene sammen med meg " Å se de fine husene, å se hvor fint alt er ERIK" verden var en drøm uten like, vi bare fløyt i omgivelsene hele veien hjem til A.

Resten av kvelden tilbrakte vi på rommet til A, han hadde en ilder som jeg ble forelsket i, att en sånn skapning skal være så full av kjerlighet viste jeg ikke. Jeg koste med den hele tiden mens jeg satt i senga sammen med dama. Jeg turet skikkelig enda, var i harmoni med alt, ingenting kan ta fra med den følelsen jeg hadde nå. Dama tok meg med på badet for å dusje ned hodet mitt med kaldt vann. Halleluja! Vannet var så deilig, jeg kjente hver dråpe feste seg til hodet mitt, jeg lukket øynene å drømte meg bort. Jeg fikk en blackout, plutselig satt jeg på pcn å loka. Jeg skjønte ingen ting. Ut i fra de andre har jeg vist loket på den en liten stund. Jeg hadde glemt alt, å nå ble jeg påminnet hvor glad jeg var i alle sammen, jeg hoppet i sengen å rullet rundt. Sengen var så snill med meg, behageligere seng skal man lete lenge etter. Dama kom til meg å koste med meg, vi ble super kåte å startet å beføle hverandre. Hun kysset meg å fortalte att hun var heldig som hadde meg. Jeg ble så utrolig glad, vi kysset å starte å beføle hverandre innom klærne. Men ble avbrytt av de andre. Skjønner dem godt, jeg kunne lik så godt ha lagt meg naken der å da. Hadde ingenting å hjemme for noen.

A tok med meg på badet, "sett deg på gulvet" så skremte han meg noe så sinnsykt, han så på meg med de mest ondskapsfulle øyne ever, jeg ble sugd inn i tilværelsen å så bare øynene. Alt var svart utenom de. jeg tenkte " fy faen så redd jeg er nå, men han er min venn, han tuller med meg, så jeg skal tulle tilbake" Jeg tar tak i halsen hans å sier jeg skal drepe han. Så raser begge ut i latter å klemmer hverandre. Vi forstår hverandre sier han, du er en skikkelig digg type.

Etter mye loking og nyskjerigheter (beføle ting,utforske livet)videre den natta starter turen i himmelen å gå nedover tilbake til normalt. Jeg og dama går hjem til hun og legger oss i sengen. Begge er slitne å har en deilig afterglow, vi legger oss å slukner på minuttet. Dagen derpå var herlig, jeg var i toppform.

Føler det er mye mer jeg kunne fortalt men det blir alt for mye,dog jeg husker svert lite av den natten. Jeg er veldig overasket på hvordan jeg taklet dette første gangen, jeg følte jeg hadde full kontroll. Men hva har skjedd hvis jeg har turet alene å kjent på den følelsen i starten? har jeg kunne dødd?
Men møtet med extacy var himelsk. Jeg har sett verden hvordan den kan være. Å hva som skal til for å leve på denne måten. For meg, var dette en veldig positiv opplevelse, det forandret livet mitt helt. Dette var en tankevekker for meg, å jeg og dama har ett helt spesielt forhold nå. Vi har ett hemmelig bånd som bare vi ser. Jeg kommer aldri till å prøve det igjen, jeg er ingen turegris som gjør det pga av musikken feks. Jeg gjorde det for meg selv, for å utvikle min personlighet å tankegang. Jeg er veldig fornøyd, verdens beste medisen har jeg prøvd gitt.

God natt
Prøvd 4 av de knipsa der uten å få noe funk. men men.

Grattis med vellykka tur
Grei rapport, men del den litt mer opp, blir mer oversiktlig da.
Beklager det med dårlig oppdeling, ble litt ivrig på tastaturet.

HM, kanskje en annen type hvis det er mulig? I såffal, funka dem fjell på min kropp
Små,grønne og med yin/yang ? Skulle være samma det. Men men, det var flere som fikk funk på de jeg ikke fikk på.
hvorfor er det dere som tok for første gang som tok 2 piller hver mens A og B som hadde turet flere ganger tok bare 1? bare lurer hehe xD
fordi det var første gangen vi skulle ture å de ville att vi skulle få funk, hvis jeg forsto spørsmålet ditt riktig.
hørtes ut som en koslig tur, selvom oppturen var litt vel heftig.
hørtes ut som årelite folk dere tura med og, selvom jeg ikke helt skjønte greia med A på dassen, hvorfor skulle han kødde med deg? sånn med tanke på at dere ikke kjente hverandre frafør av?
Hm, vi ble godt kjent under turen på en telapatisk måte ellerno, han stolte vel på meg sikkert, men anyway, han kunne spart seg for det
Koselig rapport, en heftig kveld ^^
Godt forklart, mye av det er endret betydling noen steder, derhvor du foreksempel setter deg selv og dama veldig mye i hoveden rollen på det meste jeg og dama gjorde og ikke du og dama.

Dere begge var grise tura og trengte en ledende hånd for dere var som 2 kaker i begynnelsen.
Måten vi pratet på var noge spacet, husker ikke stort av kvelden, men jeg hadde mine wow opplevelser.

Uansett, jeg kødda med han inne på badet derfor han egentlig selv begynte å heve seg over og det ble til en vennelig, men samtidig veldig fiendlig situation face 2 face, haha. Uansett var jeg som tok kvele taket og la deg i gulvet.
haha, nice qoute. men hva mente du i starten ? det hørtes jevla fucka ut i hvertall, hadde jo konstant blackout. helt vilt

men faen kis, hvis jeg forstår deg korrekt, skjønner jeg akkurat va du mener, måten du forteller det på er high tec, du er på ett stadie der din indre "jeg" snakker med meg selv å tar med snakkinga til tenkinga
Sist endret av FranzLiszt; 24. desember 2008 kl. 01:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
hehe stemmer hva tampenbrenner sier, du og dama var kakeeer ;D haha.
Men var utrolig moro og se andre måter og ture på, enn bare de vanlige ture/feste måtene.
Er deilig når man bare er et par stk og koser seg, det tok greit av på slutten synes nå jeg :P hehe..
Må gjøres igjen.

Og det at dere kødda med hverandre var vel egentlig det at dere skjønte hverandre så utrolig godt, og dere kom jo veldig godt overens, og da stemte alt. Dere kunne være dønn særiøse, men begynne og le på slutten.
Var moro og se på dere, på den måten dere tura på
Hørtes ut som en noget kjip tur dette. Institusjon, vakter og buddys som skriver over at de tok kveletak på deg er liksom ikke helt omgivelser jeg ville turet i. Og hva skjer med all denne ristingen? Sikker på at dere ikke fikk noen allergisk reaksjon fra noe sånt som fargestoffet i knipsene?
inebajas: jeg følte meg som en 2 åring som måtte passes på å forklares ting på nytt hele tiden, men hva var så spesielt med denne turen i forhold til andre turer? Tankene mine var helt på kjør, for en sinsstemning jeg hadde. omg

Deci: Det var ikke kjip tur, det negative som skjedde ble glemt på sekundet. Vet ikke hvorfor det ble risting, var mye av det på oppturen i såffal.
hver sin tur har sin spesielle påvirkning da, og enkelte ting gjør det spesielt. "Pia" gjorde den veldig koselig for meg iallefall, og typen min gjorde det spesielt for deg. right? vi møttes igjennom denna turen, hadde det ikke vært for xtc hadde vi nok ikke møttes lille venn og det gjorde jo turen spesiell?

Deci : begge to la opp til og gjøre spaca ting på hverandre, og ingenting bæd miljø og ture i, det var dems måte og ture på, de satt alene, mens dama hans og jeg satt på et annet rom. De gjorde ting på hverandre, og kødda.. og måten han skriver om det der osv, mye av det virker som ikke stemmer, jeg husker alt fra turen, for jeg var ikke halvparten så tura som noen av de andre i de tilfellene der, og mye av dette stemmer ikke. men
Sist endret av inebajas; 28. desember 2008 kl. 04:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er jo ikke rart at du fikk så heftig opptur.... Ying yang, har hørt de er jeevli ville og da er d ikke smart å droppe 2 stykker på første gang.

Sitat av evievu Vis innlegg
Dama turet som en gris, hun ristet å ristet, beit kjever i hytt og pine å var den verste turegrisen, jeg ble litt redd, det så ikke bra ut synes jeg.
Vis hele sitatet...
hehe sjønner va du mener... er faen sykt når kvinnfolk tar knips d er faen meg skummelt shit ass..
Sist endret av pars; 5. januar 2009 kl. 09:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hehe ja. ser skikkelig fucked ut.
evievu: Du må gjerne også presisere hvilken farge disse pillene var, da bla. Baeocystin spør etter informasjon rundt rosa ying/yang i Det norske ecstasy-markedet tråden i innlegg #376.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av battlecaT Vis innlegg
evievu: Du må gjerne også presisere hvilken farge disse pillene var, da bla. Baeocystin spør etter informasjon rundt rosa ying/yang i Det norske ecstasy-markedet tråden i innlegg #376.
Vis hele sitatet...
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=10362

Det var denne typen vi spiste.
Har spist dem jeg og
Tura som et svin når jeg droppa 3 stykk.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
er vel de som er mest gul som funker best,,,har erfaring med veldig mange forskjellige med jing yang
Funka ikke her. Grønne yingyang vell og merke.
Jeg vil oppdatere denne tråden litt, når jeg skrev den var jeg på en psykisk knekk (var ikke klar over det selv), ble helt wasted etter disse pillene, grunnen er att jeg røyket hasj på turen, å når jeg røyker hasj blir jeg en tankedrømmer, + knips som inneholdt nå dritt å fucka hodet mitt veldig mye. Gidder ikke gå inn så veldig mye på det egentlig, er bare super glad for å kunne funnet meg selv igjen.

Så for meg, har denne tråden ingen mening, bare rot.

så vær forsiktig folkens
evievu:-)
Sist endret av FranzLiszt; 4. juni 2009 kl. 13:16.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg vil oppdatere denne tråden litt, når jeg skrev den var jeg på en psykisk knekk (var ikke klar over det selv), ble helt wasted etter disse pillene, grunnen er att jeg røyket hasj på turen, å når jeg røyker hasj blir jeg en tankedrømmer, + knips som inneholdt nå dritt å fucka hodet mitt veldig mye. Gidder ikke gå inn så veldig mye på det egentlig, er bare super glad for å kunne funnet meg selv igjen.

Så for meg, har denne tråden ingen mening, bare rot.

så vær forsiktig folkens
evievu:-)