Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1611
Heisann,

Da har jeg mixet et aldri så lite sett i sjangeren trance med låter jeg finner fete for øyeblikket, samt også noen egenproduksjoner

Link: Tierra - DJset promo 2008

Kan poste en tracklist senere dersom ønskelig

edit: For de som måtte spør angående utstyr, 3x cdj800 og djm600

Håper det smaker!

Sist endret av Tierra; 22. september 2008 kl. 15:37. Grunn: Utstyrsinfo
Er på vei inn i den nå, og jeg må si at det smaker meget godt.
jaG
Produktutvikler
Hørt halvveis, og er storfornøyd! Keep it up!
Kom akkurat forbi "A beautiful day", og så langt er det bra! (Dog, trance er ikke helt min sjanger)
Smoothe overganger, fin basslinje og slikt. Støvet bak 12"ern våkna igjen

Alltid like gøy når noen av dere som er flinke slipper noe her på nFF!
Svært bra, hørt i en halv time nå. Har ikke merket feil med overgangene, alt er stilrent Takker for musikken :]
Flotte greier dette!
Går det an å få en tracklist? Vil også vite hvilke sanger som er dine
Har hørt bare ti minutter nå, for je gmå gå, men overgangene var smertefrie og gode, og iallefall det jeg har hørt vært pent og deilig å høre på. Hører på resten når jeg er hjemme igjen

Stå på!
Har hørt en stund nå, og synes det er kjempe digg å høre på! God smak, og fine overganger.
Tracklist hadde vært sweet.
ser meg enig med øvrige om overgangene var smoothe, likte det så absolutt, særlig starten på Beautiful Day var sykt smooth. tracklist hadde vært veldig gromt.
Tierra: Slik musikk er www.undergrunn.org veldig glad i.

Sikkert mye pr for deg å hente der ;- )
Nå har jeg hørt gjennom mixen 1,5 ganger, og jeg må si den er utrolig fet, til og med for en person som ikke hører på trance vanligvis Mixen av Strange world falt spesielt godt i smak. Det eneste jeg har å utsette er Beautiful day-remixen. Jeg likte den rett og slett ikke, men igjen så synes jeg at slike låter mikset på den måten aldri blir noe bra. Ellers er jeg enig med de andre. Gode, flytende overganger og en generelt ren sound. Har du noe mer jeg kan laste ned å høre på? Jeg har Electronic art #11 og Prague fra før
Fantastisk musikk! Håper inderlig at det blir mer å få i fremtiden.
Sitat av dosky
Tierra: Slik musikk er www.undergrunn.org veldig glad i.
Vis hele sitatet...
Jeg hater deg dosky :'( Hvorfor finner jeg linken til den nettsiden NÅ, å finner ut at dem hadde en type fest jeg hadde SYKLA til trondheim for å oppleve i Norge? :'( Jeg har bare alltid trodd at "det finnes ikke parties i norge"
Men, nå må jeg bare holde øynene limt til nettsiden deres i håp om å få med meg neste gang
Tracklist
01 DJ Shog - Feel me (Through the radio) (inpetto remix)
02 Jose Amnesia - Follow Me (original mix)
03 U2 - Beautiful Day (met zo remix)
04 Stoneface & Terminal - Pictures (club mix)
05 Akesson - Perfect Blue (original mix)
06 Orjan Nilsen - Woodchunk
07 JOC - Marshmallow
08 Push - Strange World (tierra remix)
09 Stowers & Young - The Second Coming (gareth emery remix)
10 4 Strings feat. Tina - Catch a Fall (club mix)
11 Jose Amnesia - Follow Me (giuseppe ottaviani remix)
12 Re:Locate vs. Sir Adrian - Times X (original mix)
13 Andy Moor - Fake Awake (ecomix)
14 Super8 & Tab - Elektra
15 Tierra - Inamorata (club mix)
16 David Newsum - From Dubai with Love

Mine produksjoner markert i uthevet, ellers takker jeg for alle de fine kommentarene
Blir nok flere sett etterhvert, er produsering som stort sett er i hovedfokus om dagen.

dosky: takk for tips men tror de heller får oppsøke meg dersom de er interesserte i det jeg gjør
Tierra: Du bør ikke vente på at de kommer til deg, det er ikke et par som leter etter artister/dj-er, det er en stor brukermasse som hører på denne typen musikk.

Men såklart, ditt valg : )
Tierra, du burde jo vise noen sanger eller noe til dem så de vet om deg. Heller få her hadde likt sangene dine dersom du ikke lanserte dem her slik at vi faktisk var klar over at dem eksisterte. Og der ser det ut som alle medlemmer er interesert i denne typen musikk, her på nFF har vi metall, rock, hiphop og alt annet.

Takk for tracklist, du har ikke gjort noen endringer til de som ikke er uthevet?
Ikke gjort noen endringer på de andre låtene nei, ikke utover å mixe låtene sammen og dytte inn litt effekter her og der under mixingen
Jeg liker vanligvis ikke trance... (vel ikke så mye), men... I like it! Kudos til deg!
Trodde ikke jeg likte sånn musikk : (
haha, godt å høre folkens

det vil bli mer, jeg lover!
Musikken din er så kanonbra!
Må bare si at jeg har hørt på den helt siden forrige jeg posta her.
Ikke en eneste overgang som er dårlig!
Stilig mix, dette, Tierra.

So far, so good. Jeg mixer litt selv, men da jeg la ut en av mine mixer, ble den naturligvis fjernet..

Behagelig med trance en gang i blant, ettersom jeg hovedsaklig mixer house og electro, selv.
Jeg rekker ikke å høre på det nå, men det er min type musikk ser jeg, så skal få hørt på det i løpet av helgen. Gleder meg
laster ned nu,tar noget tid da jeg sitter på 1 ps3 atm
Genialt! Sitter og digger mixen din nå ;-)